نوشته شده توسط : اینفورتکس

با درآمد بیش از دو میلیارد دلار و رشدی بیش از پنج برابر تنها در طی بازه زمانی شش ساله، سوپرمیکرو (Supermicro) به رتبه اول سریع‌ترین آمار رشد برای یک شرکت فناوری اطلاعات در دنیا دست پیدا کرده است. این شرکت رتبه شماره هجده سریع‌ترین رشد در دید کلی را توسط مجله فورچن به خود اختصاص داده و در بین هزار شرکت بسیار بزرگ دنیا از دید همین مجله قرار گرفته است.
سوپرمیکرو یک مرجع جهانی در عملکرد بالا و بازدهی بالا در زمینه تکنولوژی سرورها است. البته باید به نوآوری‌های این شرکت در زمینه محصولات مربوط به سرور سوپرمیکرو نیز اشاره کرد. آنها دست به طراحی محصولاتی سازگار با محیط زیست برای انجام پردازش‌های سنگین در دیتاسنتر‌ها و پردازش ابری زدند و در بازار‌های مختلفی از جمله HPC حضور دارند. محصولات این شرکت در رده‌های مختلفی مثل سرور‌های کامل، ذخیره‌سازی، بلید و ایستگاه‌های کاری در رک‌های کامل، دستگاه‌های مربوط به شبکه، نرم‌افزار‌های مدیریت سرور و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای پشتیبانی سرویس‌ها به بازار عرضه می‌شوند. آنها به مشتریان خود سطح مناسبی از انعطاف پذیری و شخصی سازی را ارائه می‌کنند که باید در این بازار‌ها وجود داشته باشد. محصولات سوپرمیکرو به شکلی طراحی شده تا سطح بالایی از قابلیت اطمینان، کیفیت و مقیاس‌پذیری را به خریدار ارائه کند و به همین منظور مشتریان محصولات این شرکت می‌توانند از عملکرد، تراکم، مدیریت حرارت و توان مصرفی اطمینان داشته باشند که در نهایت باعث کاهش هزینه می‌شود.
بسیاری از تحقیقات و البته طراحی‌های سوپرمیکرو به صورت داخلی در خود شرکت انجام می‌شود. این مورد باعث می‌شود تا با افزایش ارتباط بین افراد تیم طراحی شاهد کاهش زمان مورد نیاز برای ساخت محصول و ارائه آن به بازار باشیم. سوپرمیکرو اصول خاصی برای طراحی دارد که باعث شده تا محصولاتی منحصر به فرد مثل مادربرد، کیس و منبع تغذیه توسط آنها به بازار عرضه شود. همچنین این اصول قدرتی خاص را در اختیار سوپرمیکرو قرار داده تا با نیاز‌های مشتریان بسیار راحت آشنا شده و آنها را از طریق ارائه SKU برطرف کند. در حال حاضر این شرکت 4950 محصول مختلف را به بازار عرضه می‌کند که شامل مادربرد مخصوص سرور، سیستم‌های ذخیره‌سازی، سرور به صورت کامل، کیس، منبع تغذیه و دیگر محصولات مرتبط است.
محصولات شرکت سوپرمیکرو در مقر اصلی آنها در کالیفرنیا آمریکا و زیر مجموعه‌های موجود در کشور‌های تایوان و هلند تولید می‌شوند. برای فروش نیز آنها سرور‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به آن را از طریق خرده فروشان به بازار عرضه می‌کنند. در سال مالی 2016 محصولات تولید شده تحت نظر سوپرمیکرو، توسط 800 مشتری عمده در 100 کشور مختلف خریداری شدند. این شرکت اولین بار در سال 1993 کار خود را آغاز کرد و هر سال شاهد پیشرفت و البته سوددهی آنها در بازار سرور‌ها و محصولات مرتبط به آن بودیم.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مقاله قصد داریم به تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری بپردازیم. با ما همراه شوید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان درباره تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری گفت: این روزها بسیاری از افراد با هدف لاغری اقدام به مصرف دمنوش‌های گیاهی می کنند که در بسیاری موارد در نتیجه مصرف این داروها و یا دمنوش‌های گیاهی موفق به کاهش وزن خود می شوند اما اینکه تا چه اندازه این کاهش وزن بدلیل مصرف این دمنوش‌های گیاهی است، برای بسیاری سوال است .اینکه بسیاری از این دمنوش‌های گیاهی با کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شوند حقیقی غیر قابل انکار است اما برای نتیجه گیری از این دمنوش‌های گیاهی لاغری باید مقادیر بسیاری زیادی در طول روز از این دمنوش‌ها مصرف کرد. یک قرص چای سبز معادل ۱۲ لیوان دمنوش چای سبز است پس یک فرد برای استفاده از تاثیر دمنوش گیاهی باید مقادیر زیادی از این نوع گیاهان مصرف کند، که برای همه امکان پذیر نیست اما در بسیاری موارد شاهد بودیم که مصرف کنندگان از نتیجه این دمنوش‌های گیاهی راضی بودند.

Image result for â«Ø¯ÙÙÙØ´ ÙÛÙشاâ¬â

رئیس کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزش اصفهان گفت: اکثر کسانی که ادعا می کنند با مصرف دمنوش‌های گیاهیدر کاهش وزن موفق بوده‌اند همزمان با مصرف این دمنوش‌های گیاهی لاغری، کالری های دریافتی خود را نیز کم کرده‌اند و علاوه بر آن به ورزش یا پیاده روی پرداخته‌اند. این متخصص تغذیه گفت: مصرف داروهای گیاهی و فرآورده های سنتی با سلامتی تعارضی ندارد، اما افراط در مصرف این قبیل محصولات، منجر به مسمومیت کبد می شود. لاغری و کاهش وزن را باید بر اساس یکسری اصول علمی و آزمایش شده به انجام رسانید . لاغری بی ضرر و آسان که بر پوست و زیبایی اثر سوء نداشته و بر سلامتی نیز مضر نباشد را باید با کاربرد اصول تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی و تحرکی که در یک برنامه مدون در اختیار قرار می گیرد به انجام رساند. دمنوش های لاغری نیوشا توسط متخصین و مشاورین رسمی عرضه می شوند و فرد در طول دوره مصرف از حمایت این مشاورین برخوردار خواهند شد. گیاهان داروئی موثر بر لاغری و کاهش وزن به عنوان سرعت بخش می توانند روند چربی سوزی را سرعت بالایی بدهند.

Related image

شرکت نیوشا محصولات متنوعی با پایه ی دمنوش های گیاهی نیوشا دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

معرفی دمنوش های گیاهی نیوشا:

چای ترش: چای ترش یکی از دمنوش های گیاهی نیوشا است که منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان می باشد. مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها سطح کلسترول و تری گلیسرید را کاهش می دهند. کاهش کلسترول، سلامت قلب را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

همچنین این آنتی اکسیدانها به پاک شدن بدن از رادیکال های آزاد که می توانند به سلول ها و DNA آسیب برسانند کمک کرده و ما را در برابر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و سرطان محافظت می کنند.

نام آنتی اکسیدان ها آورده شود شامل فلاونوئیدها (Flavonoids) و پلی فنول ها (Phenols) گوناگونند که عملکرد ضد اکسیداتیو و ضد التهابی دارند.

 ✓ کاهش وزن

 فازئولامین (Phaseolamin)چای ترش تولید آنزیم آمیلاز را مهار می کند. جذب کربوهیدرات و نشاسته را کاهش می دهد و به این ترتیب به کاهش وزن کمک می کند.

 ✓ کاهش کلسترول

 بیوفلاونوئیدهای چای ترش کلسترول بد خون (LDL) را کاهش می دهد و از انسداد جریان خون جلوگیری می کند.

 ✓ جلوگیری از پیری پوست

 آنتی اکسیدان های چای ترش با از بین بردن رادیکال های آزاد اختلالات پوستی را از بین می برد و روند پیری پوست و چین و چروک را کند می کند.

 ✓ محافظ کبد

 پلی فنولهای چای ترش با مهار رادیکال های آزاد موجب جلوگیری از اختلالات کبدی می شوند.

 ✓ ضد سرطان

 پروتوکاتکوئیک اسید چای ترش ضد تومور است. از رشد و توسعه سلول های سرطانی جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 ✓ بهبود افسردگی

 فلاونوئیدهای چای ترش اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. دستگاه عصبی را آرام کرده و به درمان افسردگی کمک می کند.

 ✓ سلامت قلب و عروق

 فلاونوئیدها و آنتوسیانینهای چای ترش به کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید و کاهش فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

عوارض جانبی

 خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افراد مبتلا به دیابت قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افرادی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند و زنان یائسه که تحت هورمون درمانی هستند قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

مصرف این چای به افرادی که فشار خون پایین دارند توصیه نمی شود.

دمنوش های گیاهی نیوشا

میکس بری: این دمنوش ترکیبی از ریزمیوه های قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. – میوه های قرمز سرشار از فیبر هستند. از این منظر، آنها به کاهش وزن، کلسترول و فشار خون کمک زیادی می کنند. – این دمنوش آرامش بخش و خنک کننده است و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیبات آن در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار مؤثر است. این چای دارای مواد نگهدارنده نمی باشد. بنابراین، باید حتماً در یخچال نگهداری شود.



:: برچسب‌ها: دمنوش نیوشا، دمنوش لاغری نیوشا ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

اين عينك ايمني ليزر ANSI Z136 سازگار با ليزر و حفاظت از تابش ليزر گواهي. لنزها از رنگ جذب شده در پلي كربنات سخت شده ساخته شده اند كه مقاومت بيشتري در برابر شكستن ايجاد مي كند و از ايجاد خراش هاي جزئي جلوگيري مي كند. تراكم نوري (OD) و LB-Rating براي محدوده هاي خاصي از طول موج، بر روي لنز يا قاب براي شناسايي دائمي بدون مسدود كردن زمينه نمايش چاپ مي شوند. هر جفت عينك ايمني ليزر داراي يك جعبه نگهدارنده محافظ، يك بند ناگهاني و يك پارچه تميز كردن است.Thorlabs عينك ايمني ليزري را در سه سبك مختلف قاب مي دهد (براي مشاهده جزئيات بخش قاب قاب ها را ببينيد). فريم سبك جهاني (به جز LG11) مي تواند از عينك هاي تجويزي و ويژگي هاي محافظ جانبي و بالاي سپر از اشعه ليزر محيطي استفاده شود. قاب سبك راحتي ويژگي هاي قابل جدا شدن براي لنزهاي تجويزي (لطفا با پزشك خود مشورت كنيد تا مناسب لنزها براي درج) و يك قطعه بيني بلند كه ممكن است راحت تر براي كاربراني كه داراي پل بيني كم باشند راحت تر است. در نهايت، قاب سبك ورزشي طراحي شده است كه در اطراف چهره كاربر قرار مي گيرد، ارائه دهنده حفاظت ليزر كامل با يك ميدان مداوم از نظر است.دستورالعمل هاي مراقبتهنگامي كه استفاده نكنيد، عينك ليزر بايد در مورد حفاظتي خود نگهداري شود و در ناحيه اي كه دماي آن از 80 درجه فارنهايت (26.6 درجه سانتيگراد) فراتر نرود. عينك ايمني ليزر را مي توان با استفاده از رقت ايزوپروپيل الكل (<10٪) و با يك سواب پنبه پاك كنيد. پارچه پاك كننده شامل هر جفت عينك ايمني ليزر مي تواند براي از بين بردن گرد و غبار از سطح لنز استفاده شود. اين لنزها همچنين ممكن است با پاك كننده اولتراسونيك يا صابون و آب تميز شود. نمره ايمني ليزر تحت تأثير تميزكاري نيست.انتخاب عينك ايمني مناسب ليزر از آنجا كه انتخاب صحيح عينك ايمني ليزري بستگي به بسياري از فاكتورهاي محلي است كه نمي توان از راه دور ارزشيابي كرد، از جمله مسير پرتو، پارامترهاي ليزر و محيط آزمايشگاهي، Thorlabs نمي تواند چشمك هاي خاصي را براي درخواست شما توصيه كند. ما توصيه مي كنيم كه با نيازهاي شما با افسر ايمني ليزر سازمان خود صحبت كنيد.هنگام كار با فيبر نوري، نور مستقيم از انتهاي يك فيبر منتشر مي شود. بنابراين چگالي قدرت به دليل گسترش پرتوها كاهش مي يابد و خطر صدمه به چشم كاهش مي يابد. جدول در سمت چپ، منطقه پرتو ايجاد شده توسط نور را از فيبر براي الياف با ديافراگم هاي عددي (NA) بين 10 و 0، 0 نشان مي دهد. اگر شما مي دانيد كه كل انرژي منتشر شده از فيبر، شما مي توانيد چگالي قدرت را در 25.4 ميلي متر (1 ") از نوك فيبر محاسبه كنيد. اين چگالي قدرت به شما اين امكان را مي دهد كه فيبر نوري فيبر نوري را مشاهده كنيد. محصولات ايمني ليزري اجازه مي دهد برنامه هاي كاربردي فتونيكس در ايمني و مطابق با استانداردهاي دولتي انجام شود. ايمني ليزر شامل محصولاتي نظير ويندوز ليزر، عينك ايمني و يا علائم هشدار دهنده طراحي شده براي كاهش خطر افراد و تجهيزات است. اجزاي ايمني ليزر در طيف گسترده اي از گزينه هاي طراحي شده براي استفاده با ليزر هاي خاص يا برنامه هاي كاربردي موجود است. محصولات ايمني ليزري در محدوده اي از اندازه هاي موجود براي استفاده با مخاطرات خاص يا محيط هستند. عينك محافظ ليزر گارد Broad Spectrum Laser-Gard® از چندين طول موج محافظت مي كند. هر عينك و عينك داراي كد رنگي است و به وضوح با نوع پرتو ليزر كه از آن حفاظت مي كند و تراكم ضريب اطمينان ارائه شده است، مهر مي شود. عينك ها به طور كامل طول موج هاي مشخص شده را مسدود مي كنند، بنابراين پرتو قابل مشاهده نيست. همه عينك ها ANSI Z136.1 گواهي شده است. تمام عينك هاي CE مشخص شده نيز به EN58215، EN207 / EN208 گواهي شده است.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

رسیدن فصل گرما, دیگه کم کم مانتو های بهاره, جای خود را به مانتو های تابستانه می دهند و بازار خرید مانتو های تابستانی دوباره داغ میشود در این میان بعضی از بانوان ایرانی ترجیح میدهند برای فصل تابستان خود از مانتو هایی با تیپ و استایل اسپرت استفاده کنند و بعضی دیگر مانتو های تابستانی با پارچه نخی گلدار و گشاد که برای فصل تابستان بسیار خنک هم هستند ترجیح می دهند. به هر حال ما در بخش مدل مانتو مانگوپ, انواع مدل مانتو تابستانه دخترانه زنانه اسپرت و مجلسی شیک شامل های مدل های کوتاه و بلند با پارچه نخی و گلدار را آماده کرده ایم که شما می توانید از این مدل ها برای خرید مانتو تابستانه خود ایده بگیرید.
مدل مانتو تابستانی برای خانم‌های قد بلند:
لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید.

 

مانتو مانگوپ - مانتو گل پوشان
مدل مانتو تابستانی برای خانم های ریزه اندام و کوتاه قد:
مانتوهای ساده‌ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنید. از پوشیدن مانتوهایی با دامن‌های خیلی گشاد و کلوش خودداری کنید.

مدل مانتو تابستانی برای خانم هایی با شکم بزرگ:
از پوشیدن مانتوهای کمردار جدا خودداری کنید. کمر باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌شود و دور شکم را بزرگتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.البته مانتوهای مدل Wrap (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود) را می توانیدبپوشید. این مدل بالاتنه باعث می‌شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص‌تری ایجاد کند، در نتیجه شکم شما کوچکتر به نظر می‌رسد.

برای خرید مانتو به صورت عمده میتوانید به سایت مانگوپ سر بزنید: mangop.ir



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس
خرید یک دوربین ترموویژن  (thermography camera) یک تعهد بزرگ است. حتی با وجود کاهش قیمت چشمگیر این دوربین ها در طول چند سال گذشته، شما می خواهید مطمئن شوید که برای پولتان بهترین گزینه را انتخاب می کنید و دوربین منتخب شما در طولانی مدت به شما خدمت خواهد کرد. برای برخی فاکتور هزینه نقش اصلی را در انتخاب بازی می کند، در حالی که برای دیگران، سخت افزار و نرم افزار های کلیدی بیشتر مهم هستند. در هر صورت، هر دوربینی را که انتخاب کنید باید کیفیت و قابلیت اطمینان بودن و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات مناسبی را به شما ارائه نماید.

دوربینی را انتخاب کنید که نتایج دقیق و تکرارپذیری را تحویل دهد

دوربین های فروسرخ نه تنها اجازه ی مشاهده ی تفاوت های دمایی را به شما می دهند، بلکه امکان اندازه گیری این تفاوت ها را برای شما فراهم می کنند. بنابراین ثبات و دقت اندازه گیری ها فاکتور مهمی در تعیین ارزش یک دوربین است.

قابلیت تصویر در تصویر و یا تصاویر ترکیبی به شما اجازه می دهد برای ایجاد گزارش های قابل فهم، تصاویر ترموگرافی را با تصاویر مرئی ترکیب کنید

قابلیت تصویر در تصویر به شما اجازه می دهد تا باکسی از تصویر ترموگرافی را بر روی تصویر مرئی همان قیمت قرار دهید تا بهتر بتوانید مکان مشکل را با پرسنل فنی و یا مشتری در میان بگذارید. همچنین برخی از دوربین های ترموگرافی پیشرفته دارای قابلیت ترکیب تصاویر هستند که امکان ترکیب تصاویر حرارتی و مرئی را برای شما ایجاد می کنند. این امکان به شما این امکان را می دهد که مکان دقیقی که میخواهید تصویر گرمایی از آن رگفته شود را تعیین کنید.

برای اینکه بهترین نتایج را بدست آورید، به دنبال پیدا کردن دوربینی با دقت %۲± باشید. اما این تنها شاخص مهم نیست. جهت تولید نتایجی صحیح و قابل تکرار، دوربین گرمایی شما باید دارای ابزاری داخلی جهت وارد کردن “انتشار پذیری” و “دمای بازتاب شده” باشد.

ارزش افزوده ی یک دوربین IR که به دستگاه های اندازه گیری بار الکتریکی و سطح رطوبت دارای بلوتوث متصل می شود را در نظر بگیرید

وسایل تست و اندازه گیری کنونی به دوربین های حرارتی خاصی اجازه ی تعیین چیزی بیشتر از دما را می دهند تا بتوان شدت آسیب های ناشی از رطوبت و مسائل الکتریکی را تعیین کرد. رطوبت سنج و کلمپ متر می توانند داده های مربوط به محیط مانند رطوبت، ولتاژ، جریان و مقاومت را به صورت بیسیم به دوربین انتقال دهند. این داده ها به صورت اتوماتیک در تصویر ترموگرافی ذخیره و جاسازی می شود. این داده ها جهت تشخیص موارد اضطراری و پیدا کردن راه حل مناسب حیاتی هستند.

هزینه دوربین ترموگرافی | قسمت دوربین گرمایی FLIR

انتخاب های زیادی از مدل های “نشانه بگیر و عکس بگیر” گرفته تا مدل های تخصصی HD در مقابل شما قرار دارد. پیدا کردن بهترین انتخاب برای نیازهای شما دلهره آور به نظر می رسد. با مطالعه ی ۱۴ نکته ای که در پی می آید، می توانید به درک صحیحی از چیزی که میخواهید اندازه گیری کنید و محیطی که قرار است در آن اندازه گیری ها را انجام دهید می رسید.
اجزای اسپکترومتر hr4000 محصول اوشن اپتیکس | قیمت اسپکترومتر

اسپکترومتر HR4000 محصول شرکت اوشن اپتیکس (Ocean Optics) در بازه ی طول موجی ۲۰۰ الی ۱۱۰۰ نانومتر قابل بکارگیری است اما محدوده فعالیت نهایی و رزولوشن این اسپکترومتر به انتخاب توری و شکاف ورودی در هنگام خرید اسپکترومتر بستگی دارد. این ترکیب نوآورانه از اپتیک و الکترونیک برای کاربردهایی مانند مشخصه یابی لیزرها، اندازه گیری جذب گازها تعیین خطوط گسیل اتمی ایده آل است.

سرعت بالا (تا ۲۵۰ نمودار طیفی بر ثانیه)، انعطاف پذیری (دارای میکروکنترلر قابل برنامه ریزی) و سازگاری (همزمان سازی اسپکترومتر با دیگر دستگاه ها با عملکرد تریگرینگ) از ویژگی های این نوع از اسپکترومتر است. برخی از جزئیات اسپکترومتر HR4000 در جدول زیر آمده است.

 

 

دوربینی را انتخاب کنید که دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوش های هوشمند باشد

دوربین حرارتی که دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوش هوشمند هستند، به کابر اجازه می دهند تا تصاویر IR را برای آنالیز پرتابل، ایجاد گزارش و یا اشتراک گذاری به گوشی منتقل کنند. اماکن انتقال تصاویر از طریق وای فای در مواردی که زمان عنصری حیاتی است، مزیت بسیار بزرگی است.

مطمئن شوید که دوربین انتخابی شما دارای ساختاری ارگونومیک است

در صورتی که از دوربین به صورت پیوسته و یا در دوره های زمانی طولانی استفاده می کنید، وزن آن می تواند نگرانی بزرگی باشد. یک دوربین سبک می تواند فشار بر روی شانه و کمر شما را در زمان های طولانی کاهش دهد. همچنین برخی دوربین ها دارای ساختاری منعطف هستند که به شما کمک می کنند با دردسر کمتری مکان های با دسترسی پایین را بررسی نمایید.

مساله دیگری که باید در نظر گرفته شود مکان دکمه های کنترل دوربین و نحوه ی دسترسی به منوی آن است. دوربینی را انتخاب کنید که با توجه به نحوه نگه داشتن آن توسط دست ها، مکان مناسبی را برای تعبیه دکمه ها ایجاد کرده باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

ميز اپتيكي به عنوان اصلي ترين نياز يك آزمايشگاه تحقيقاتي در زمينه اپتيك مطرح است. ميزهاي اپتيكي داراي انواع مختلفي هستند. اصلي ترين دسته ي ميزهاي اپتيكي شامل ميز اپتيكي پايه صلب (ثابت) و ميز اپتيكي پايه اكتيو (پنوماتيك) است.

 

ميز اپتيكي با پايه صلب (ثابت):

اين دسته از ميزها، داراي ساختاري صلب بوده و در داخل بنچ اپتيكي داراي يك دمپر ارتعاش به نام “هاني كام” هستند. اين دمپر داراي ساختار لانه زنبوري بوده و باعث مي شود ارتعاشات وارد شده به ساختار ميز با سرعت بيشتري دمپ شوند.

 

ميز اپتيكي با پايه اكتيو (پنوماتيك):

ميزهاي اپتيكي با پايه پنوماتيك دسته اي از ميزهاي اپتيكي ضد ارتعاش هستند كه علاوه بر دمپر لانه زنبوري، از قابليت فنر هوا در داخل پايه ها نيز استفاده مي كنند و مي توانند رويه ي ميز اپتيكي را از محيط پيرامون تا مقدار زيادي ايزوله كنند.

 

قيمت ميز اپتيكي با پايه صلب (ثابت):

در جدول زير، قيمت انواع مدل هاي ميز اپتيكي با پايه صلب ارائه شده توسط فروشگاه آنلاين تجهيزات آزمايشگاهي قابل مشاهده است. زمان لازم براي ساخت هر ميز اپتيكي، 3 الي 8 هفته پس از قطعي شدن سفارش خواهد بود.

ابعاد (سانتي متر)ارتفاع بنچ (سانتي متر)ارتفاع كلي (سانتي متر)قيمت (تومان)
50X100 10 90 4,800,000
100X125 15 90 11,700,000
100X200 20 90 16,400,000
125X250 30 90 27,000,000

 

قيمت ميز اپتيكي با پايه اكتيو (پنوماتيك):

در جدول زير، قيمت انواع مدل هاي ميز اپتيكي با پايه اكتيو (پنوماتيك) ارائه شده توسط فروشگاه آنلاين تجهيزات آزمايشگاهي قابل مشاهده است. زمان لازم براي ساخت هر ميز اپتيكي، 4 الي 8 هفته پس از قطعي شدن سفارش خواهد بود.

ابعاد (سانتي متر)ارتفاع بنچ (سانتي متر)ارتفاع كلي (سانتي متر)قيمت (تومان)
75X100 10 90 12,600,000
100X150 15 90 18,200,000
100X200 20 90 19,800,000
125X250 30 90 33,500,000

 

لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر، با شماره 02136603386 تماس بگيريد.



:: برچسب‌ها: میز اپتیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد