نوشته شده توسط : اینفورتکس

ماکت موتور های جذاب موتور فلزی در این صفحه شما میتوانید بهترین و محبوب ترین انواع ماکت موتورسیکلت فلزی در برندهای مختلف مشاهده کنید که در ادامه توضیحات تکمیلی را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

تفاوت بین ماکت موتورسیکلت با اسباب بازی موتور در چیست!

شما که علاقه مند به موتور سیکلت های لاکچری و یا لوکس و یا حتی با دیدن موتور سیکلت های نوستالژی و قدیمی هیجان زده می شوید. پس محصولاتی که ما در این فروشگاه درغالب ماکت فلزی گرد هم آورده ایم را از دست ندهید و با خرید آنها زیباتری ن کلکسیون ماکتهای فلزی موتور سیکلت را تهیه کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. موتورسیکلت های فلزی موجود در این صفحه از فروشگاه ایتنرنتی پیویو می توانند بهترین هدیه باشد که به عزیزانتان می توانید بدهید. و آنها را با دادن این هدیه شگفت زده خواهید کرد وحسن سلیقه تان را به آنها ثابت کنید. ما همواره در فروشگاه اینترنتی پیویو به دنبال جلب رضایت و اعتماد شما خریداران عزیز هستیم که با ارسال بدون عیب و نقص کالای خریداری شده شما عزیزان در سریعترین زمان ممکن درب منزلتان به این امر مهم دست خواهیم یافت.

در ابتدا لازم است تا بدانید تفاوت اصلی بین این دو در چیست.اسباب بازی های موتور سیکلت به طور کلی در سه دسته ی زیر هستند که حداقل یکی از ویژگی های زیر را دارا هستند، یعنی به طور کلی میتوان گفت که آنها قابلیت بازی کردن را دارند.

  • عقب کش می باشند.
  • موزیکال چراغ دار هستند.
  • قدرتی می باشند.

اما ماکت های فلزی موتور فلزی دکوری سیکلت قابلیت بازی کردن را نداشته و بیشتر مورد استفاده جهت زیبایی و کلکسیونی را دارند که معروف ترین برندهای آنها را در ادامه لیست کرده ایم.

 

1-ماکت فلزی موتورسیکلت ویلی WELLY

اولین و محبوب ترین ماکت های موتور سیکلت ، ویلی نام دارد که جزو قدیمی ترین برندهای ماشین فلزی و انواع ماکت می باشد.

 

2-ماکت فلزی موتور سیکلت مایستو MAISTO

دومین و محبوب ترین برند ماکت فلزی موتور سیکلت ، مایستو نام دارد که یک برند آمریکایی بوده و مدت زمان طولانی ای است در طراحی و تولید انواع ماکت فعالیت دارد.

 انتخاب فروشگاه معتبر یکی دیگر از ملاکهای مهم برای خرید اسباب بازی های با کیفیت و مرغوب بوده که دغدغه اصلی خانواده ها در مبحث خرید کردن مبدل گشته است.متاسفانه پروسه خرید کردن یک مرحله ای است که می بایست زمانی را صرف انجام خرید محصول مورد نظرتان در خیابان های شلوغ و پرترافیک صرف نمایید اما به لطف فروشگاه های اینترنتی، نگرانی اکثر خانواده ها که اتلاف وقت حین یک خرید در مراکزخرید شلوغ بود، را برطرف کرده اند. ما نیز در فروشگاه اینترنتی پیویو با هدف ایجاد آسایش و راحتی برای اکـثر خانواده ها با صرفه جویی در وقت گرانبهای شما عزیزان لذت یک خرید اینترنتی مطمئن را برای خریدان عزیزش به ارمغان خواهد آورد. در اینجا نیز با فراهم آوردن انواع موتور سیکلت های فلزی و زیبا که برگرفته از مدل های متفاوت و متنوع موتور سیکلت های موجود در دنیا که طرفداران زیادی را نیز به همراه دارد. برای شما عزیزان با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این محصول هیجان انگیز را در این فروشگاه اینترنتی گرد هم آورده است. از پرفروش ترین ماکت های موتور سیکلت موجود در فروشگاه اینترنتی پیویو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

https://robbreport.com/motors/motorcycles/lists/stunning-hand-built-motorcycles-that-showcase-true-creativity-1234570364/

3-ماکت فلزی موتورسیکلت نیوری NEWRAY

این برند هم یکی دیگر از محبوب ترین ها بوده و همواره در زمینه ی ساخت و طراحی انواع ماکت فلزی شهرت خاصی پیدا کرده است.

 

برندهای دیگر ماکت موتور دکوری فلزی:

در ادامه میخواهیم اسامی دیگر برندهای موتورسیکلت که طرفداران بسیار زیادی داشته و در فروشگاه اینترنتی دکوکاف موجود است،را نام ببریم.

  • جی یو زی که با نام موتوگازی مشهور است GUZZI
  • y66
  • SUPER ALLOY

 

نحوه ی خرید ماکت فلزی موتور ها چگونه است؟

شما عزیزان برای ثبت سفارش ماکت موتورهای دکوکاف میتوانید از سه طریق زیر اقدام نمایید.

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

ماشین فلزی شامل ماشین های کلکسیونی و اسباب بازی از جنس فلز با فن‌آوری دایکست می‌باشند که بسیار مشابه ماشین های واقعی طراحی و تولید می‌شوند.

 

این اسباب بازی‌ها برای سنین بالای سه سال مناسب می‌ باشند ماکت‌ های حرفه‌ ای تر برای افراد بالای هشت سال مناسب می‌ باشد و بسیاری از بزرگسالان نیز به آنها علاقه دارند. خرید ماشین فلزی از جمله علاقمندی‌های بسیاری از افراد است.

 

ماشین‌ فلزی اسباب بازی موجود ماشین فلزی قدیمی در این دسته‌ بندی مقیاس‌ های مختلفی دارند مانند 1:32 ، 1:24 ، 1:20، 1:16، 1:12 ، 1:10 و مقیاس‌ های دیگر.

خرید ماشین فلزی و ماشین بازی از فروشگاه اینترنتی پیام کالا به صورت حضوری تلفنی و اینترنتی امکان پذیر است. ماشین اسباب بازی یا ماشین بازی یا اسباب بازی ماشین یکی از بزرگترین دسته محصولات پیام کالا است. انواع ماکت ماشین ایرانی و خارجی در فروشگاه ما وجود دارد. ارسال سفارشات سراسر ایران امکان پذیر است.

راهنمای خرید ماکت ماشین فلزی:

ماشین های فلزی انواع و اقسام متفاوتی دارند .در اینجا به توضیحات مختصری در مورد خرید و انتخاب ماکت فلزی ماشین می پردازیم .

ماکت چیست ؟

نمونه و مدل واقعی از یک محصول را ماکت می نامند .ماکت ها با توجه به اندازه و جزئیات خاصی تولید می شوند .

ماکت ماشین و اجازه ساخت :

شرکت های تولید ماکت ماشین فلزی ،تنها با اجازه رسمی از شرکت تولید کننده ماشین می توانند ماکت آن را تولید کنند .به عنوان مثال شرکت مایستو تنها اجازه تولید 10 مدل از محصولات مرسدس بنز را دارد که با پرداخت هزینه های زیاد برای دریافت مجوز تولید می شود.

ابعاد ماشین فلزی:

ماشین های فلزی با توجه به شرکت سازنده، نوع آن و قابلیت هایی که دارند، در ابعاد مختلفی ساخته می شوند .ابعاد ماشین های فلزی در اندازه های ( 1:87،1:64،1:43،1:38،1:36،1:34،1:32،1:28،1:26،1:24،1:18،1:12) ساخته شده و به فروش می رسند . مقیاس 1:32 یعنی ماکت ماشین 32 برابر کوچک تر از نمونه واقعی آن می باشد .

شرکت های سازنده ماکت ماشین فلزی :

اتوآرت (AutoArt) : این شرکت اواخر دهه 90 میلادی در هنگ کنگ تاسیس شد.معمولا تولیدات این برند، دارای بالاترین کیفیت و جزئیات ممکن هستند .

 

مایستو (Maisto) : این یک برند آمریکایی ماشین فلزی دکوری  است که در سال 1967،فعالیت خود را شروع کرده است .تخصص این شرکت،تولید ماکت فلزی خودرو و موتورسیکلت است .

 

ویلی(Welly) : یکی از برندهای شناخته شده است که در سال 1979 تاسیس شد .این کارخانه طی چند سال اخیر،محصولات خود را با کیفیت بالایی افزایش داد و در حال حاضر، این کارخانه در زمینه تولید ماکت موتورسیکلت و ماکت های بسیارکوچک (1:87) تخصص دارد .

 

بوراگو(Burago) : برند با سایقه ایتالیایی است که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد .این برند یکی از اولین کارخانه هایی بود که ماکت خود را در ابعاد (1:18) تولید کرد.موتورسیکلت های تولید شده این برند با جزئیات دقیق تولید می شود .

 

هات ویلز(Hotwheels) : شرکتی آمریکایی است که از دهه 60،به ساخت اسباب بازی مشغول و معروف است .این شرکت در چین و مالزی به ساخت ماکت در مقیاس های گوناگون مشغول است .

هر چه مقیاس بزرگتر باشد ماشین دکوری کوچکتر می‌ باشد بطور مثال مقیاس 1:32 کوچکتر از 1:24 می‌ باشد و طول و امکانات کمتری نیز دارد. این مقیاس نشان دهنده اندازه ماشین فلزی می‌ باشد.

 

ماشین‌ های با مقیاس بالاتر دارای جزئیات بیشتری هستند و می‌توان درون ماشین را بخوبی مشاهده کرد. یکی از ماشین‌ها ماکت ماشین سوپر اسپورت سالین است که مقیاس 1:12 داشته و از ماکت‌‌های محبوب می‌ باشد.

 

انواع ماشین فلزی :

ماشین‌‌ها در مدل‌ های مختلف و مقیاس و برندهای متنوع تولید می‌شوند. بعضی از این دسته‌ها عبارتند از :

 

ماشین فلزی کلکسیونی :

شامل ماشین‌‌های با مقیاس بالا و بزرگ می باشند که بیشتر افراد بالای هشت سال به جمع‌ آوری آنها می‌پردازند و مشابه بودن ماشین به مدل اصلی بسیار اهمیت دارد.

 

درب ماشین‌ها باز می‌ شوند و کاپوت جلو عقب نیز در مدل‌ های قابلیت باز شدن دارند. برندهای بزرگی در بازار اسباب بازی این ماشین فلزی جدید را تولید می‌کنند و محدودیت تولید دارند و به تعداد خاصی تولید می‌کنند.

 

ماکت ماشین در مقیاس مختلف ماشین دکوری فلزی در این دست تولید می‌ شوند که بالا توضیح داده شد. این مدل ماکت‌ها در بین نوجوانان و بزرگسالان طرفدار بسیاری دارد.

 

ماشین فلزی عقب کش:

شامل ماشین‌‌های اسباب بازی برای بازی کودکان سه ساله می‌ باشند که با حرکت بروی زمین و عقب کشیدن آن و رها کردن به جلو حرکت می‌کنند.

 

مقیاس این مدل اکثرا 1:32 و یا 1:34 می‌باشد و ابعاد کوچک دارند. این مدل ماشین برای کودکان جذاب تر است و محدودیت در تعداد تولید ندارند. مدل‌ های پزو 206 و یا پراید و وانت از جمله مدل ها محبوب در کشور می‌ باشند.

 

در سایت اینترنتی دکوکاف می‌ توانید ماشین فلزی و ماکت ماشین از برند بزرگ دنیا مانند :Welly  Buroder ، motormax و بسیاری از برندهای بزرگ را مشاهده کنید.

  https://www.alibaba.com/showroom/metal-handmade-model-car.html

ماشین فلزی و ماکت ماشین

اسباب بازی تجسمی از جمله اسباب بازی‌های محبوب در بین کودکان می‌باشد که کودکان تمایل زیادی به بازی با آنها دارند،

 

یکی از این اسباب بازی‌ها ماشین و ماکت فلزی است که از قدیم تا به امروز طرفداران بسیاری داشته است. بسیاری از افراد از این ماشین‌های فلزی، کلکسیونی تهیه می‌ کنند و به جمع‌آوری مدل‌ های مختلف از ماشین‌های اسباب بازی می‌پردازند.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-handmade-vintage-metal-car-model.html

 


:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس
Title URLs
 چگونه گلدان چوبی درست کنیم؟ https://decocaf.com/how-to-make-a-wooden-vase/
۱۷ ایده خلاقانه جهت دکوراسیون داخلی https://decocaf.com/17-creative-ideas-for-interior-decoration/
آباژور ایستاده دست ساز مدل اوج https://decocaf.com/product/handmaid-decorativelamp-ouj/
آباژور ایستاده دست ساز مدل تی وی نور https://decocaf.com/product/handmaid-decorativelamp-tvnoor/
آباژور ایستاده دست ساز مدل روبو https://decocaf.com/product/handmaid-decorativelamp-robo/
آباژور ایستاده دست ساز مدل کرین https://decocaf.com/product/handmaid-decorativelamp-crane/
آباژور ایستاده دست ساز مدل کستل https://decocaf.com/product/handmaid-decorativelamp-castel/
آرشیو بلاگ https://decocaf.com/%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/
آشنایی با ظروف سرامیکی دست ساز و قیمت آن https://decocaf.com/handmade-ceramic-dishes/
آشنایی با معیارهای انتخاب رانر در دکوراسیون خانه https://decocaf.com/criteria-for-choosing-a-runner-in-home-decoration/
آشنایی با نکاتی در رابطه با خرید ظروف سرو دسر https://decocaf.com/buy-dessert-dishes/
آشنایی کامل با رنگ آمیزی ظروف سفالی https://decocaf.com/full-acquaintance-with-painting-pottery/
آشنایی و معرفی انواع سبک چیدمان منزل ( ۱۲ مدل محبوب برای طراحی دکوراسیون داخلی) https://decocaf.com/a-variety-of-home-layout-styles/
آویز عروسکی لاماز طرح اسب https://decocaf.com/product/lamaz-horse/
آویز عروسکی لاماز مدل ربات زنگ زده https://decocaf.com/product/lamaze-rusty-the-robot-pendant/
آیا ظروف سرامیکی را میتوان در فر گذاشت؟ https://decocaf.com/can-ceramic-dishes-be-placed-in-the-oven/
آیا ظروف شیشه ای در فریزر، فر، توستر و مایکروفر می شکند؟ https://decocaf.com/do-glassware-break-in-freezers-ovens-toasters-and-microwaves/
آینه دکوراتیو میخ و نخ کاکتوس https://decocaf.com/product/cacti-decorative-mirror/
اجرا و معرفی بهترین ایده دکوراسیون کافی شاپ https://decocaf.com/implement-and-introduce-the-best-coffee-shop-decoration-ideas/
استفاده از ماشین ها و موتورهای کلاسیک در دکوراسیون داخلی https://decocaf.com/classic-cars-and-motorcycle-in-interior-decoration/
استند گل چوبی چند طبقه https://decocaf.com/product/multi-storey-wooden-flower-stand/
افزودن دیدگاه https://decocaf.com/comments/
ایده چیدمان قاب عکس و عکس بر روی دیوار: چگونه یک گالری عکس خانوادگی داشته باشیم https://decocaf.com/how-to-have-a-family-photo-gallery/
ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون https://decocaf.com/cheap-ideas-to-change-the-decoration/
با ۱۰ تا از بهترین طراحی های مینیمال مسکونی آشنا شوید https://decocaf.com/10-of-the-best-minimalist-residential-designs/
با فهرست معروف ترین صنایع دستی ایران آشنا شوید https://decocaf.com/introducing-the-most-famous-handicrafts-of-iran/
با لوازم خانگی به سبک رترو آشنا شوید https://decocaf.com/retro-design-home-appliances/
با مشهورترین مجسمه های دنیا آشنا شوید https://decocaf.com/the-most-famous-sculptures-in-the-world/
برگه نخست بیگی استایل https://decocaf.com/bigistyle/
برگه نخست قدیمی https://decocaf.com/old-home/
بشقاب دفرمه با لعاب طلا https://decocaf.com/product/deformed-plate-with-gold-glaze/
بشقاب دیوارکوب سرامیکی دستساز https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-sconce-plate/
بشقاب دیوارکوب سرامیکی دستساز مدل پرستاره https://decocaf.com/product/stellar-ceramic-sconce-plate/
بشقاب دیوارکوب سرامیکی دستساز مدل عطر سیب https://decocaf.com/product/apple-scent-ceramic-sconce-plate/
بشقاب دیوارکوب سرامیکی دستساز مدل کلسی https://decocaf.com/product/classy-ceramic-sconce-plate/
بشقاب سرامیکی دستساز طرح پرنده https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-with-bird-design/
بشقاب سرامیکی دستساز طرح ویالون https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-with-violin-design/
بشقاب میناکاری قطر ۳۰ سانتی متر https://decocaf.com/product/enamels-plate-30-cm/
بطری استوانه ای طوقدار موج بزرگ بنفش https://decocaf.com/product/large-purple-corrugated-cylindrical-bottle/
بطری استوانه ای طوقدار موج بزرگ سبز https://decocaf.com/product/large-green-corrugated-cylindrical-bottle/
بطری استوانه ای طوقدار موج بزرگ فیروزه ای https://decocaf.com/product/large-wave-turquoise-cylindrical-cylindrical-bottle/
بطری استوانه ای طوقدار موج بزرگ قرمز https://decocaf.com/product/large-red-corrugated-cylindrical-bottle/
بطری استوانه ای طوقدار موج گردن بلند زرد https://decocaf.com/product/cylindrical-bottle-with-long-yellow-neck-wave/
بطری استوانه ای طوقدار موج گردن بلند زیتونی https://decocaf.com/product/crowned-cylindrical-bottle-with-long-olive-neck/
بطری استوانه ای طوقدار موج گردن بلند عسلی https://decocaf.com/product/honeycomb-long-necked-cylindrical-cylindrical-bottle/
بطری استوانه ای طوقدار موج گردن بلند لاجوردی https://decocaf.com/product/long-neck-wavy-crowned-bottle/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ بنفش https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-purple-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ زرد https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-yellow-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ زیتونی https://decocaf.com/product/olive-slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ سبز https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-green-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ فیروزه ای https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-turquoise-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ قرمز https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-large-red-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی بزرگ لاجوردی https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-large-azure-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک بنفش https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-small-purple-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک زرد https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-yellow-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک زیتونی https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-small-olive-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک سبز https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-small-green-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک فیروزه ای https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-small-turquoise-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک قرمز https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-small-red-bubble/
بطری استوانه شیاردار در حبابی کوچک لاجوردی https://decocaf.com/product/slotted-cylindrical-bottle-in-a-small-azure-bubble/
بطری موجدار در نیزه ای بلند سبز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-on-a-long-green-spear/
بطری موجدار در نیزه ای بلند عسلی https://decocaf.com/product/wavy-bottle-in-a-long-honey-spear/
بطری موجدار در نیزه ای بلند قرمز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-on-a-long-red-spear/
بطری موجدار در نیزه ای پهن سبز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-in-a-wide-green-spear/
بطری موجدار در نیزه ای پهن عسلی https://decocaf.com/product/wavy-bottle-in-a-wide-honey-spear/
بطری موجدار در نیزه ای پهن فیروزه ای https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-in-a-wide-turquoise-spear/
بطری موجدار در نیزه ای پهن قرمز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-on-a-wide-red-spear/
بطری موجدار در نیزه ای کوتاه سبز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-in-a-short-green-spear/
بطری موجدار در نیزه ای کوتاه عسلی https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-in-a-short-honey-spear/
بطری موجدار در نیزه ای کوتاه قرمز https://decocaf.com/product/corrugated-bottle-on-a-short-red-spear/
بلونی مس و پرداز گل و مرغ برند آقاجانی ارتفاع ۲۳ سانتی متر https://decocaf.com/product/copper-blown-and-flower-and-chicken-processor/
پارچ خمره ای آبگز سبز https://decocaf.com/product/green-juice-jug-pitcher/
پارچ خمره ای آبگز عسلی https://decocaf.com/product/honey-juice-jug-pitcher/
پارچ خمره ای آبگز فیروزه ای https://decocaf.com/product/turquoise-juice-jug-pitcher/
پارچ خمره ای آبگز قرمز https://decocaf.com/product/red-water-jug-pitcher/
پارچ خمره ای نگینی بنفش https://decocaf.com/product/purple-jar-pitcher-pitcher/
پارچ خمره ای نگینی سبز https://decocaf.com/product/green-gem-pitcher-pitcher/
پارچ خمره ای نگینی عسلی https://decocaf.com/product/honeycomb-jug-pitcher/
پارچ خمره ای نگینی فیروزه ای https://decocaf.com/product/turquoise-jewel-jar-pitcher/
پارچ خمره ای نگینی قرمز https://decocaf.com/product/red-gem-pitcher-pitcher/
پرداخت صورتحساب https://decocaf.com/checkout/
پرسش‌های متداول https://decocaf.com/faq/
پرنده شیشه ای دوپوست مشکی https://decocaf.com/product/black-double-skinned-glass-bird/
پرنده شیشه ای عسلی https://decocaf.com/product/honey-glass-bird/
پنل مدیریت https://decocaf.com/dashboard/
پیاله چوبی قطر ۸ سانتی متر https://decocaf.com/product/wooden-cup-diameter-8-cm/
پیپ خاتم کاری https://decocaf.com/product/tobacco-pipe-khatam/
پیش دستی سرامیکی دستساز با لاستر طلا مدل درخت https://decocaf.com/product/tree-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز با لاستر طلا مدل قاصدک https://decocaf.com/product/dandelion-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز با لاستر طلا مدل گلبرگ https://decocaf.com/product/petals-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز با لاستر طلا مدل منظومه https://decocaf.com/product/system-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز چشم نظر با لاستر طلا مدل پرستو https://decocaf.com/product/shorebird-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز چشم نظر با لاستر طلا مدل خمسه https://decocaf.com/product/khamseh-ceramic-plate/
پیش دستی سرامیکی دستساز چشم نظر با لاستر طلا مدل گل https://decocaf.com/product/ceramic-plate-flower/
پیش دستی سرامیکی دستساز چشم نظر با لاستر طلا مدل مرکز https://decocaf.com/product/plate-center-model/
پیگیری سفارشات https://decocaf.com/track-your-order/
تابلو دیواری درخت سه تکه https://decocaf.com/product/three-piece-tree-wall-painting/
تابلو دیواری زن https://decocaf.com/product/woman-wall-art/
تابلو دیواری کرگدن https://decocaf.com/product/wall-panels-rhino/
تابلو دیواری گیتار https://decocaf.com/product/music-guitars-wall-art/
تابلو دیواری مرغ مگس خوار چندضلعی هندسی https://decocaf.com/product/laser-cut-hummingbird-geometric-polygonal-modern-wall-art/
تابلو دیواری هندسی گوزن https://decocaf.com/product/geometric-stag-wall-art-modern-deer/
تابلو شاسی طرح بی تی اس https://decocaf.com/product/bts-board-chassis/
تابلو مدل تایپوگرافی انگیزشی https://decocaf.com/product/typography-motivational-board/
تابلو نقاشی روی صدف مدل تماشا https://decocaf.com/product/tamasha-shell-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل انتظار https://decocaf.com/product/entezar-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل بهاره https://decocaf.com/product/bahareh-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل جنگل https://decocaf.com/product/jangal-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل دلداده https://decocaf.com/product/gheysarieh-marble-paintings/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل روز بارانی https://decocaf.com/product/rainy-day-marble-paintings/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل عالی قاپو https://decocaf.com/product/aali-qapu-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل قیصریه https://decocaf.com/product/gheysarieh-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل گل و مرغ https://decocaf.com/product/ferdous-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل گلبهار https://decocaf.com/product/golbahar-marble-paintings/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل گلستان https://decocaf.com/product/golestan-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل مسجد https://decocaf.com/product/mosque-marble-painting/
تابلو نقاشی روی مرمر مدل ونیز https://decocaf.com/product/venice-marble-paintings/
ترندهای دکوراسیون چوبی روستیک چیست؟ https://decocaf.com/what-are-the-rustic-wood-decoration-trends/
تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی https://decocaf.com/guarantee_of_origin/
تضمین بهترین قیمت https://decocaf.com/best-price-guarantee/
تماس با ما https://decocaf.com/contact/
تنگ شلغمی مس و پرداز برند آقاجانی ارتفاع ۴۷ سانتی متر https://decocaf.com/product/meso-pardaz-aghajani/
جا کلیدی میخ و نخ سه کاکتوس سفید https://decocaf.com/product/white-three-cacti-nail-and-thread-key-holder/
جاشمعی را کجا بگذاریم؟ https://decocaf.com/where-to-put-the-candle-holder/
جاکفشی ۱۲ عددی قابل جمع شدن SESENO https://decocaf.com/product/seseno-12-pack-shoe-storage-boxes/
جاکلیدی میخ و نخ پنج پرنده https://decocaf.com/product/five-birds-nail-and-thread-key-holder/
جاکلیدی میخ و نخ سه کاکتوس https://decocaf.com/product/three-cacti-nail-and-thread-key-holder/
جعبه ارگانایزر لوکس باکس مدل مینا https://decocaf.com/product/lux-box-mina/
جعبه جواهرات مدل زرین https://decocaf.com/product/gold-model-jewelry-box/
جعبه جواهرات مدل فیروزه https://decocaf.com/product/firoozeh-jewelry-box/
جعبه دمنوش تهران جی اف ایکس مدل JF6952 https://decocaf.com/product/tehran-jf6952/
جعبه دمنوش تهران جی اف ایکس مدل JF6966 https://decocaf.com/product/tehran-jf6966/
جعبه قطب نما دار استیم پانک کالکشن کلنل فیزیویگز https://decocaf.com/product/steampunk-box-compass/
چرا ماکت فلزی فولکس واگن بخریم؟ آنچه در پشت محبوبیت این برند است https://decocaf.com/why-buy-a-volkswagen-metal-replica/
چراغ سقفی لوستر ماد کد ۴F-nb https://decocaf.com/product/%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d8%b3%d9%82%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%af-4f-nb/
چگونه جاشمعی درست کنم؟ https://decocaf.com/how-do-i-make-a-candle-holder/
چگونه منزل خود را به روش حرفه ای ها تزئین کنیم: راهنمای گام به گام برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل https://decocaf.com/home-design-in-a-professional-way/
چه چیزی پشت ماکت فلزی موتور هارلی دیویدسون قرار دارد؟ (مروری بر تاریخچه شرکت هارلی دیویدسون) https://decocaf.com/an-overview-of-harley-davidson-company-history/
چیدمان اتاق به سبک دکوراسیون مونوکروم یا تک رنگ؛ بایدها و نبایدها https://decocaf.com/monochrome-or-monochrome-style-room-layout-decorations/
حریم خصوصی https://decocaf.com/privacy-policy/
حساب کاربری https://decocaf.com/my-account/
دراور چوبی روستیک مدل نورفولک https://decocaf.com/product/norfolk-rustic-drawer/
دسته بندی ها https://decocaf.com/categories/
دکوراسیون داخلی جذاب با مجسمه دکوری https://decocaf.com/decorative-sculpture/
دکوکاف چیست؟ https://decocaf.com/about/
دیس سرامیکی دستساز با لاستر طلا https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-tray-with-gold-lacquer/
دیوان حافظ شیرازی با جلد و جعبه چرمی برجسته https://decocaf.com/product/divan-of-hafez-shirazi-with-leather-cover-and-box/
راهنمای خرید از دکوکاف https://decocaf.com/how-to-order/
راهنمای فعال‌سازی رمز پویا https://decocaf.com/dynamic-pin/
راهنمای کامل استفاده از لوازم دکوری چوبی https://decocaf.com/a-complete-guide-to-using-wooden-decorative-accessories/
راهنمای کامل استفاده و خرید ظروف چوبی دست ساز مدرن https://decocaf.com/a-complete-guide-to-using-and-buying-modern-handmade-wooden-utensils/
روش‌های ارسال https://decocaf.com/delivery/
روش‌های پرداخت https://decocaf.com/payment-terms/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل اکتبر https://decocaf.com/product/october-roulette/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل بارانی https://decocaf.com/product/rainy-roulette/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل برگریزان https://decocaf.com/product/deciduous-roulette/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل دوستی https://decocaf.com/product/friendship-roulette/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل عصر پاییزی https://decocaf.com/product/autumn-evening-roulette/
رولت خوری دستساز سرامیکی مدل ملوس https://decocaf.com/product/molus-roulette/
رویه‌های بازگرداندن کالا https://decocaf.com/return-policy/
زیتون خوری چوبی https://decocaf.com/product/wooden-olive-dish/
زیر لیوانی چوبی طرح قلب https://decocaf.com/product/heart-shaped-wooden-cup-holder/
ساعت دیواری ایکیا مدل TROMMA https://decocaf.com/product/tromma-clocks/
ساعت دیواری چی مده؟ https://decocaf.com/wall-clock-trends/
ساعت دیواری روستیک چوب زیتون مدل هما https://decocaf.com/product/homa-rustic-olive-wood-clock/
ساعت دیواری روستیک چوب زیتون مدل همتا https://decocaf.com/product/hamta-rustic-olive-wood-clock/
ساعت دیواری روستیک چوب زیتون مدل یکتا https://decocaf.com/product/yekta-rustic-olive-wood-clock/
ساعت دیواری روستیک چوب سنجد مدل آوا https://decocaf.com/product/ava-rustic-olive-wood-clock/
ساعت دیواری مدل روستیک https://decocaf.com/product/rustic-clock/
سبد خرید https://decocaf.com/cart/
ست ۲ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۲۷ https://decocaf.com/product/%d8%b3%d8%aa-2-%d8%b9%d8%af%d8%af%db%8c-%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%da%86%d9%88%d8%a8%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%af-27/
ست ۳ تکه بشقاب خورش خوری دفرمه با لعاب صدفی https://decocaf.com/product/set-of-3-pieces-of-deformed-stew-plate/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۲ https://decocaf.com/product/code-02-set-of-3-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۷ https://decocaf.com/product/code-07-set-of-4-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۸ https://decocaf.com/product/code-08-set-of-3-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۰ https://decocaf.com/product/code-10-set-of-3-minimal-vases-2/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۱ https://decocaf.com/product/code-11-set-of-3-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۵ https://decocaf.com/product/code-15-set-of-3-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۸ https://decocaf.com/product/code-18-set-of-3-minimal-vases/
ست ۳ عددی گلدان و آباژور چوبی مینیمال کد ۱۳ https://decocaf.com/product/code-13-set-of-3-minimal-vases-and-lampshade/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۴ https://decocaf.com/product/code-04-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۵ https://decocaf.com/product/code-05-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۶ https://decocaf.com/product/code-06-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۹ https://decocaf.com/product/code-09-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۶ https://decocaf.com/product/code-16-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۷ https://decocaf.com/product/set-of-4-minimal-wooden-vases-code-17/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۲۲ https://decocaf.com/product/code-22-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۲۶ https://decocaf.com/product/code-26-set-of-minimal-wooden-vase/
ست ۴ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۲۸ https://decocaf.com/product/code-28-set-of-4-wooden-vase/
ست ۴ عددی گلدان و بشقاب چوبی مینیمال کد ۲۴ https://decocaf.com/product/code-24-set-of-4-minimal-vases-and-plate/
ست ۴ عددی گلدان و شمعدان چوبی مینیمال کد ۰۳ https://decocaf.com/product/code-03-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان و شمعدان چوبی مینیمال کد ۱۴ https://decocaf.com/product/code-14-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان و شمعدان چوبی مینیمال کد ۲۱ https://decocaf.com/product/code-21-set-of-4-minimal-vases/
ست ۴ عددی گلدان و شمعدان چوبی مینیمال کد ۲۵ https://decocaf.com/product/code-25-set-of-4-minimal-vases/
ست ۵ تکه سرامیکی دستساز طرح پرنده https://decocaf.com/product/set-of-5-handmade-ceramic-bird-design/
ست ۵ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۱۲ https://decocaf.com/product/code-12-set-of-5-minimal-vases/
ست ۵ عددی گلدان و بشقاب چوبی مینیمال کد ۲۳ https://decocaf.com/product/code-23-set-of-5-minimal-vases/
ست ۵ عددی گلدان و شمعدان چوبی مینیمال کد ۱۹ https://decocaf.com/product/code-19-set-of-5-minimal-vases/
ست ۶ عددی گلدان چوبی مینیمال کد ۰۱ https://decocaf.com/product/set-of-6-minimal-vases-with-walnut-wood/
ست ۶ عددی گلدان و بشقاب چوبی مینیمال کد ۲۰ https://decocaf.com/product/code-20-set-of-6-minimal-vases/
ست بشقاب و پیاله سرامیکی دستساز طرح سبز https://decocaf.com/product/set-of-green-handmade-ceramic-plates-and-cups/
ست بشقاب و فنجان سرامیکی دستساز طرح تولد https://decocaf.com/product/set-of-handmade-ceramic-plates-and-cups-for-birthday-design/
ست بشقاب و کاسه سرامیکی دستساز طرح خانه https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-and-bowl-set-home-model/
ست بشقاب و ماگ سرامیکی دستساز طرح افشان https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-and-mug-set/
ست بشقاب و ماگ سرامیکی دستساز طرح دوربین https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-and-mug-set-with-camera-design/
ست بشقاب و ماگ سرامیکی دستساز طرح دوستی https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-plate-and-mug-set-of-friendship-design/
ست بشقاب، لیوان و قاشق سرامیکی دستساز طرح کیک https://decocaf.com/product/set-of-handmade-ceramic-plates-cups-and-spoons-for-cake-design/
ست پیاله و بشقاب سرامیکی دستساز زرد طرح پرنده https://decocaf.com/product/set-of-yellow-handmade-ceramic-cups-and-plates-with-bird-design/
ست تخته سرو چوبی مدل اوول https://decocaf.com/product/owl-wooden-serving-board-set/
ست تخته سرو چوبی مدل لابیرنت https://decocaf.com/product/labyrinth-wooden-serving-board-set/
ست تخته سرو چوبی مدل هندل https://decocaf.com/product/handle-wooden-serving-board-set/
ست سه تکه بشقاب، پیش دستی و پیاله دفرمه https://decocaf.com/product/set-of-3-deformation-dishes/
ست فنجان و بشقاب سرامیکی دستساز طرح شازده کوچولو https://decocaf.com/product/set-of-handmade-ceramic-cups-and-plates-designed-by-the-little-prince/
ست فنجان، کاسه و بشقاب طرح انار https://decocaf.com/product/set-of-pomegranate-cups-bowls-and-plates/
ست لیوان و زیرلیوانی سرامیکی دستساز طرح دخترونه https://decocaf.com/product/girly-set-of-ceramic-cups-and-glasses/
ست لیوان، زیرلیوانی و قاشق سرامیکی دستساز طرح پالت https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-set-of-pallet-model/
ست ماگ و بشقاب سرامیکی دستساز طرح کاکتوس https://decocaf.com/product/cactus-design-handmade-ceramic-mug-and-plate-set/
سرویس قهوه خوری چهارنفره دستساز به همراه دو عدد پیش دستی بیضی https://decocaf.com/product/four-person-coffee-service/
سفارشات من https://decocaf.com/my-orders/
سفال و سرامیک، تفاوت ها؛ مزیت ها https://decocaf.com/pottery-and-ceramics-differences/
سینی شربت خوری مس و پرداز https://decocaf.com/product/%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d8%a8%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2/
شات بنفش https://decocaf.com/product/purple-shot/
شات سبز https://decocaf.com/product/green-shot/
شات عسلی https://decocaf.com/product/honey-shot/
شات فیروزه ای https://decocaf.com/product/turquoise-shot/
شات قرمز https://decocaf.com/product/red-shot/
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات دکوکاف https://decocaf.com/terms-conditions/
شکلات خوری چوبی https://decocaf.com/product/wooden-chocolate-bowl/
شکلات خوری فیروزه کوب https://decocaf.com/product/%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%a8/
شلف چراغ دار استیم پانک https://decocaf.com/product/steam-punk-lighted-shelf/
شلف چمدانی مدل عطارد https://decocaf.com/product/mercury-model-suitcase-shelf/
شمع طرح چشم نظر بسته ۴ عددی https://decocaf.com/product/eye-candle-design/
فاصله مناسب تلویزیون از مبلمان چقدر باشد؟ https://decocaf.com/what-is-the-proper-distance-between-the-tv-and-the-furniture/
فرش آشپزخانه مدل دریا https://decocaf.com/product/sea-model-kitchen-rugs/
فروشگاه https://decocaf.com/shop/
فوت و فن خرید انواع میز کنسول چوبی مدرن در دنیای طراحی داخلی https://decocaf.com/buy-a-variety-of-modern-wooden-console-tables/
قوانین چیدمان منزل: ۱۲  قانون طراحی خانه که هرگز نباید بشکنید https://decocaf.com/home-decoration-rules/
کاربرد میز کنسول در دکوراسیون داخلی https://decocaf.com/application-of-console-table-in-interior-decoration/
کاسه چوبی قطر ۱۰ سانتی متر https://decocaf.com/product/wooden-bowl-10-cm-in-diameter/
کاسه سرامیکی زرد https://decocaf.com/product/yellow-ceramic-bowl/
کاسه سرامیکی سبز https://decocaf.com/product/green-ceramic-bowl/
کاسه سرامیکی فیروزه ای https://decocaf.com/product/turquoise-ceramic-bowl/
کاسه سرامیکی قرمز https://decocaf.com/product/red-ceramic-bowl/
کاسه سرامیکی کرمی https://decocaf.com/product/cream-ceramic-bowl/
کاسه سرامیکی لاجوردی https://decocaf.com/product/azure-ceramic-bowl/
کاسه میوه خوری سبز افکت دار https://decocaf.com/product/green-fruit-bowl/
کاسه میوه خوری قطر ۲۴ سانتی متر https://decocaf.com/product/fruit-bowl-diameter-24-cm/
کافه دکوراسیون دکوکاف https://decocaf.com/
کشکول مس و خاتم https://decocaf.com/product/%da%a9%d8%b4%da%a9%d9%88%d9%84-%d9%85%d8%b3-%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d8%aa%d9%85/
کوسن تمام ابریشم قلاب دوزی طرح افشان https://decocaf.com/product/all-crocheted-silk-cushion/
گلدان آویز https://decocaf.com/product/%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%88%db%8c%d8%b2/
گلدان استوانه ای گردن برنجی بزرگ فیروزه ای https://decocaf.com/product/large-turquoise-brass-neck-cylindrical-vase/
گلدان استوانه ای گردن برنجی کوچک زرد https://decocaf.com/product/cylindrical-vase-with-small-yellow-brass-neck/
گلدان استوانه ای گردن برنجی کوچک زیتونی https://decocaf.com/product/cylindrical-vase-with-small-olive-neck/
گلدان استوانه ای گردن برنجی کوچک سفید دوپوست https://decocaf.com/product/cylindrical-vase-with-small-white-double-necked-brass-neck/
گلدان استوانه ای گردن برنجی کوچک مشکی دوپوست https://decocaf.com/product/cylindrical-vase-with-two-small-black-brass-necks/
گلدان استوانه ای گردن برنجی متوسط بنفش https://decocaf.com/product/medium-purple-brass-neck-cylindrical-vase/
گلدان استوانه ای گردن برنجی متوسط عسلی https://decocaf.com/product/medium-honeycomb-brass-neck-cylindrical-vase/
گلدان استوانه ای گردن برنجی متوسط قرمز https://decocaf.com/product/medium-red-brass-neck-cylindrical-vase/
گلدان استوانه ای گردن برنجی متوسط لاجوردی https://decocaf.com/product/medium-azure-brass-neck-cylindrical-vase/
گلدان چوبی دست ساز مینیاتوری مدل فانوس دریایی https://decocaf.com/product/lighthouse-handmade-miniature-wooden-vase/
گلدان خمره ای گردن برنجی عسلی https://decocaf.com/product/honey-brass-neck-vase/
گلدان خمره ای گردن برنجی لاجوردی https://decocaf.com/product/azure-brass-neck-vase/
گلدان دکوری مدل vas2 https://decocaf.com/product/%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-vas20/
گلدان سفالی احیایی مسی گردن بلند https://decocaf.com/product/long-necked-copper-resuscitation-earthenware-vase/
گلدان سفالی احیایی مسی گردن کوتاه https://decocaf.com/product/revitalizing-copper-neck-vase-short-neck/
گلدان شیشه ای مدل ۱G1-4 https://decocaf.com/product/%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-1g1-4/
گلدان مدل N20 کد NG10 https://decocaf.com/product/%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-n20-%da%a9%d8%af-ng10/
گلدان مدل سطل فلزی https://decocaf.com/product/%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%b7%d9%84-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c/
گلدان مینیاتوری دست ساز مدل جزیره آرام https://decocaf.com/product/handmade-miniature-vase-model-of-calm-island/
لوستر اتاق کودک طرح ماه تاب https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8/
لوستر چوبی چهارشعله https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%da%86%d9%88%d8%a8%db%8c-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%b9%d9%84%d9%87/
لوستر دیلایت طرح ذوزنقه SINAN کد DLT671 https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b0%d9%88%d8%b2%d9%86%d9%82%d9%87-sinan-%da%a9%d8%af-dlt671/
لوستر رایکا مدل ROS736 https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84-ros736/
لوستر سقفی طرح فرشته https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d9%82%d9%81%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%81%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87/
لوستر کریستالی مربعی ۵ طبقه https://decocaf.com/product/5-storey-square-crystal-chandelier/
لوستر و چراغ آویز سهیل مدل چتری B2 https://decocaf.com/product/%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d8%a2%d9%88%db%8c%d8%b2-%d8%b3%d9%87%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%86%d8%aa%d8%b1%db%8c-b2/
لیست فروشندگان https://decocaf.com/store-listing/
لیست کالاها https://decocaf.com/products-list/
لیست وسایل دکوری عروس : با این لیست چیزی را از قلم نمی اندازید https://decocaf.com/list-of-bridal-decorations/
لیوان خمره ای آبگز بنفش https://decocaf.com/product/purple-glass-of-purple-juice/
لیوان خمره ای آبگز سبز https://decocaf.com/product/green-juice-glass/
لیوان خمره ای آبگز عسلی https://decocaf.com/product/a-glass-of-honey-juice/
لیوان خمره ای آبگز فیروزه ای https://decocaf.com/product/turquoise-juice-glass/
لیوان خمره ای آبگز قرمز https://decocaf.com/product/a-glass-of-red-juice/
لیوان خمره ای نگینی سبز https://decocaf.com/product/green-negro-glass-jar/
لیوان خمره ای نگینی عسلی https://decocaf.com/product/honeycomb-glass-jar/
لیوان خمره ای نگینی فیروزه ای https://decocaf.com/product/a-turquoise-jeweled-glass/
لیوان خمره ای نگینی قرمز https://decocaf.com/product/a-red-glass-jar/
ماشین فلزی شهربانی کل کشور https://decocaf.com/product/decorative-metal-car-of-the-police-of-the-whole-country/
ماکت فلزی اتوبوس دوطبقه دستساز مدل لندن https://decocaf.com/product/double-decker-london-bus/
ماکت فلزی اتوبوس دوطبقه دستساز مدل لندن سایز کوچک https://decocaf.com/product/metal-replica-of-a-handmade-london-double-decker-bus-small-size/
ماکت فلزی اتوبوس مدرسه مدل گردش های علمی https://decocaf.com/product/magic-school-bus/
ماکت فلزی تاکسی دست ساز نیویورک سیتی https://decocaf.com/product/nyc-taxi/
ماکت فلزی تاکسی دستساز https://decocaf.com/product/handmaid-taxi-model/
ماکت فلزی دستساز تانک https://decocaf.com/product/handmade-metal-replica-of-the-tank/
ماکت فلزی دوچرخه دستساز https://decocaf.com/product/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
ماکت فلزی دوچرخه دستساز خورجین دار https://decocaf.com/product/handmaid-bike-model/
ماکت فلزی سایدکار دست ساز https://decocaf.com/product/sidecar-motorcycle-model/
ماکت فلزی قطار دستساز https://decocaf.com/product/handmaid-train-model/
ماکت فلزی کاروان دستساز با سایبان و قاب مخفی https://decocaf.com/product/metal-replica-of-handmade-caravan-with-canopies-and-hidden-frames/
ماکت فلزی کامیون آتش نشانی دستساز مدل آمریکایی https://decocaf.com/product/handmaid-american-fire-truck/
ماکت فلزی کامیون قدیمی دستساز https://decocaf.com/product/vintage-crane-truck-model/
ماکت فلزی ماشین دست ساز آبی آسمانی https://decocaf.com/product/light-blue-metal-car-model/
ماکت فلزی ماشین ژیان کمپینگ دستساز https://decocaf.com/product/camping-car-model/
ماکت فلزی ماشین ژیان کمپینگ دستساز سایز بزرگ https://decocaf.com/product/metal-replica-of-xian-camping-car-large-size/
ماکت فلزی ماشین قدیمی دستساز https://decocaf.com/product/vintage-handmaid-car/
ماکت فلزی ماشین کلاسیک دستساز https://decocaf.com/product/vintage-classic-car-model/
ماکت فلزی موتور دستساز هارلی دیویدسون https://decocaf.com/product/motor-harley-davidson-model/
ماکت فلزی موتور زرد دستساز هارلی دیویدسون https://decocaf.com/product/handmaid-yellow-motor-model/
ماکت فلزی موتور سیکلت مدل کاربنی https://decocaf.com/product/motorcycle-metal-model/
ماکت فلزی موتورسیکلت وسپا https://decocaf.com/product/vespa-metal-model/
ماکت فلزی ون فولکس مسافرتی دستساز https://decocaf.com/product/volkswagen-van-handmaid-model/
ماکت فلزی ون فولکس مسافرتی دستساز با سایبان و قاب مخفی https://decocaf.com/product/metal-replica-of-a-handmade-volkswagen-travel-van-with-a-canopy-and-a-hidden-frame/
ماکت ماشین پلیس فلزی دستساز https://decocaf.com/product/replica-of-handmade-metal-police-car/
ماکت ماشین فلزی دکوری تاکسی نارنجی https://decocaf.com/product/replica-of-metal-taxi-car-decoration-orange/
ماکت ماشین فلزی کلاسیک زرد https://decocaf.com/product/replica-of-a-classic-yellow-metal-car/
ماگ سرامیکی با طرح عروسکی خمیری https://decocaf.com/product/ceramic-cup-with-paste-doll-design/
ماگ سرامیکی دستساز مدل شیپ https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-mug-of-sheep/
ماگ سرامیکی دستساز مدل گوسفند https://decocaf.com/product/handmade-ceramic-mug/
مجسمه چوب و فلز گاو ستبر https://decocaf.com/product/wood-and-metal-sculpture-of-a-cow/
مجسمه چوبی دست ساز بزغاله https://decocaf.com/product/goat-handmade-wooden-sculpture/
مجسمه چوبی دست ساز خرس خجالتی https://decocaf.com/product/handmade-wooden-sculpture-of-a-shy-bear/
مجسمه دست ساز فلزی جغد پرنده https://decocaf.com/product/handmade-metal-sculpture-of-a-bird-owl/
مجسمه دست ساز فلزی جغد خسته https://decocaf.com/product/handmade-metal-owl-sculpture-tired/
مجسمه دست ساز فلزی جغد زنگوله به پا https://decocaf.com/product/handmade-metal-sculpture-of-a-bell-owl-on-its-feet/
مجسمه دست ساز فلزی جغد شنل پوش https://decocaf.com/product/metal-owl-statue/
مجسمه کرگدن چوبی دست ساز https://decocaf.com/product/handmade-wooden-rhino-sculpture/
مجله دکوکاف https://decocaf.com/mag/
معرفی ۱۰ سبک متفاوت برای دکوراسیون داخلی منزل https://decocaf.com/introducing-10-different-styles-for-home-interior-decoration/
معرفی انواع دکوری مناسب برای روی اپن https://decocaf.com/introducing-the-types-of-decor-suitable-for-the-open/
معرفی بهترین دکوری برای میز تلویزیون https://decocaf.com/introducing-the-best-decor-for-the-tv-table/
مقایسه کالاها https://decocaf.com/compare/
میز تلویزیون تمام چوبی مدل روستیک https://decocaf.com/product/rustic-television-stand/
میز تلویزیون چی مده؟ معرفی میز تلویزیون وکیوم سفید https://decocaf.com/the-latest-model-of-tv-table/
میز تلویزیون دیزوم مدل Roustic-3 https://decocaf.com/product/roustic-tv-stand/
میز تلویزیون سبک استیم پانک صنعتی https://decocaf.com/product/industrial-steampunk-tv-stand/
میز تلویزیون مدل morchoob.2023 https://decocaf.com/product/morchoob-2023-tv-stand/
میز عسلی مدل جعبه خمپاره https://decocaf.com/product/front-furniture-table-mortar-box/
میز کنسول چوبی مدل آفتاب https://decocaf.com/product/aftab-wooden-console-table/
میز کنسول مدل براون https://decocaf.com/product/brown-console-table/
میز ناهار خوری روستیک چهارنفره https://decocaf.com/product/rustic-dining-table-for-four/
نحوه تولید ظروف سرامیکی https://decocaf.com/how-to-produce-ceramic-dishes/
نکات و ایده های خلاقانه برای چیدمان گلدان در خانه های ایرانی https://decocaf.com/creative-tips-and-ideas-for-arranging-vases-in-iranian-homes/
نکاتی که باید در هنگام خرید ظروف سفالی و سرامیکی توجه داشته باشید https://decocaf.com/buy-pottery/
نیمکت چوبی روستیک https://decocaf.com/product/rustic-wooden-bench/
هر آنچه که باید در رابطه با نحوه نگهداری از فرش دستباف بدانید! https://decocaf.com/how-to-maintain-handmade-carpets/
هر آنچه که باید درباره نحوه شستشوی ظروف سرامیکی دست ساز بدانید! https://decocaf.com/washing-ceramic-dishes/
ویترین کتابخانه ای به همراه ساعت دیواری مدل وودلین https://decocaf.com/product/%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1/


:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

انتخاب ساعت دیواری به علت اهمیت در دکوراسیون منزل از اهمیت بسزایی برخوردار است. امروزه انتخاب ساعت بسیار مهم تر از گذشته می باشد. صرفا از ساعت تنها برای متوجه شدن زمان استفاده نمی شود. تنوع ساعت زیاد است و اکثر انتخاب های ما براساس مد می باشد بنابراین ممکن است برای ما مهم باشد که بدانیم ساعت دیواری چی مده ، تا انتخابی به روز داشته باشیم. ساعت موردنظر را باید با توجه به دکوراسیون منزل، فضا و محل نصب آن انتخاب کرد.

در این مقاله سعی شده است در رابطه با انتخاب ساعت دیواری مد روز و مدل های مختلف آن صحبت شود. امیدواریم بتوانیم شما عزیزان را در انتخاب ساعت دیواری مناسب و زیبا کمک کنیم.

چه ساعتی مناسب است؟
همان‌طور گفتیم ساعت دیواری تنوع زیادی دارد و سلیقه‌ای است ولی ساعت خوب و مناسبی که با سلیقه‌ی ما هماهنگ باشد، چه ویژگی‌هایی دارد؟
اگر به ساعت عقربه‌ای علاقه‌مندید، باید توجه داشته باشید اکثر این ساعت‌ها به‌خاطر موتورشان که عقربه‌ها را می‌چرخاند، صدای تیک‌تیک قابل شنیده‌شدن است. اگر به صدا حساس هستید این ساعت‌ها مناسب شما نیست. باید ساعت‌های دیجیتال یا ساعت‌هایی که عقربه‌ی ثانیه‌شمارشان پیوسته و بدون تیک‌تیک حرکت می‌کنند، انتخاب کنید. غیر از صدا این ساعت‌های موتوردار معمولاً پرمصرف هستند و به باتری‌های زیادی نیاز دارند؛ بنابراین به این موضوع بیشتر باید توجه کرد.
این‌که انتخاب شما چیست؟ ساعت دیواری مدرن و شیک یا ساعت دیواری برنز یا قدیمی یا اینکه موارد خاصی دوست دارید مثل ساعت‌های دیواری دوطرفه، باید به دوام و کیفیت بالا و اینکه سازنده‌ی مناسبی دارد، دقت کنید. مواردی مثل اینکه منطقه‌ی زندگی شما، خشک است یا مرطوب هم در عمر و دوام ساعت بسیار مؤثر است. همچنین باید توجه کنید ساعتی که تهیه کرده‌اید بسته به جنس بدنه و اندازه‌اش بیش از حد سنگین نباشد. این موارد در ساعت‌های ساخت شرکت‌های اومگا و والتر دیده می‌شود.
تولیدکنندگان معتبر ساعت دیواری
تولید ساعت صنعتی است که قدمت زیادی دارد. این روزها می‌توانید بهترین ساعت‌های دیواری مدرن و کلاسیک را از برندهای معتبری همچون ولدر، لوتوس، رویال ماروتی، شیانچی، ایکیا و ... تهیه کنید.

ساعت دیواری طرح یاس چی بخرم؟

همه ما در پی انتخاب یک ساعت دیواری زیبا و متناسب با فضای خانه و دکوراسیون منزل می باشیم. از طرفی یکی از موارد مهم در انتخاب ساعت، به روز بودن آن است. بنابراین اولین چیزی که به ذهن ما هنگام خرید می رسد این است که، ساعت دیواری چی مده. اکثر مردم طبق مد هر چند سال ساعت دیواری منزل یا محل کارشان را عوض می کنند.
باید در نظر بگیریم که به غیر از به روز بودن و دانستن این که ساعت دیواری چی مده؛ موارد دیگری مثل، محیط و محل نصب نیز حائز اهمیت می باشد. ساعت دیواری دیگر مثل گذشته تنها برای مشخص کردن زمان برای ما کافی نیست و به یک وسیله تزئینی با اهمیت برای داشتن بهترین دکوراسیون تبدیل شده است.
هر روزه تنوع ساعت دیواری بیشتر می شود، و انتخاب یک ساعت دیواری مناسب و زیبا دشوارتر می شود. بهتر است به ویژگی های اخلاقی خود و اطرافیانتان به هنگام انتخاب توجه کنید، چرا که در روز چندین بار به ساعت می نگرید، پس بهتر است برای چند لحظه مجذوبش شوید، نه اینکه به خود بگوئید این چه ساعتی بود که خریدم. مثلا کودکان اشکال فانتزی و رنگ های شاد را بیشتر می پسندند، پس بهتر است برای اتاق کودکتان ساعت دیواری هایی با اشکال عروسکی انتخاب شود.
انتخاب ساعت دیواری تنها مربوط به منزل مسکونی نیست بلکه در ادارات و مرکزهای تجاری نیز مهم می باشد. قطعا یک ساعت دیواری متناسب اتاق مدیر یا اتاق جلسات می تواند نشان دهنده نظم و زیبایی باشد.
حتما برای همه ما حداقل دو سه بار پیش آمده ، که از خود بپرسیم ساعت دیواری چی بخرم و یا ساعت دیواری چی مده. البته جواب درست به این سوالات باعث دل انگیزتر شدن مکان استفاده می شود اما کافی نیستند. این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید، تا به انتخابی دلخواه و مورد رضایت دست یابید تا دیگر دغدغه انتخاب ساعت را نداشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

از استراتژیست بپرسید: از کجا می توانم صفحات سرامیکی معمولی اما خنک را پیدا کنم؟
در ستون مشاوره خود، از استراتژیست بپرسید، ما داغ ترین سؤالات خرید شما را مطرح می کنیم و دوستان خود را امتحان می کنیم، اینترنت را جستجو می کنیم، با کارشناسان تماس می گیریم، و از ظروف سرامیکی دست ساز تجربیات شخصی برای پاسخ به آنها استفاده می کنیم. مثل همیشه، لطفاً با یکی از خودتان نظر دهید - ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

سوال توییتر: دوست دارم شما بچه ها یک قطعه روی ظروف غذاخوری بسازید. بشقاب‌های سرامیکی ساده (ترجیحاً ساخت آمریکا)، و غیره.

زمان سوال شما نمی تواند بهتر از این باشد زیرا نوع بشقاب های سرامیکی که به دنبال آن هستید ماه ها در فید اینستاگرام دنیای غذای من نقش آفرینی کرده اند، تا حدی به لطف تعداد جدیدی از کافه های تمام روز - بنابراین من من همچنین در جستجوی مجموعه ای از خودم بودم. برندی که شما ذکر کردید، سال و روز، هفته گذشته نیز در نیویورک تایمز به عنوان بخشی از این موج جدید ظروف سرامیکی که به عنوان «هم معمولی و هم برجسته، مانند نسخه ظروف ورزشکاری» توصیف شده است، معرفی شد.

این ظاهر شبیه سبک بوهو مینیمالیست ظروف سرامیکی دست ساز اواسط قرن است که لورن لوی، نویسنده همکار Strat اخیراً درباره آن نوشته است - جایی که او یک دسته بشقاب چینی شیک و رنگارنگ را توصیه می کند که در دایمز، کافه تمام روز در مرکز شهر OG استفاده می شود - اما سرامیک بشقاب هایی که در مورد آنها صحبت می کنیم (و آنها را در زیر جمع آوری کرده ام) تاکید بیشتری بر "بوهو" دارند تا "مینیمالیست".

این ظروف دارای لبه های ناهموار و "آزاد" است که به سمت بالا متمایل می شوند و لبه های کم عمق کاسه سوپ را تشکیل می دهند و ظاهری دست ساز را بیشتر می کنند. لعاب ها اغلب مات یا نیمه مات هستند، در رنگین کمانی از پاستیل های بی صدا ظروف سرامیکی دست ساز و عاج، به جای سفید کاملاً روشن، اگرچه من سهم خود را از صفحات خالدار و براق با لبه های خاک رس خام و بدون لعاب در ترکیب دیده ام. چند گزینه مشکی یا سرمه ای
برای یافتن برخی از بهترین سرامیک‌های ساخت آمریکا، ظروف غذاخوری ساده اما جالب را از نقطه صفر شروع کردم: De Maria، که امسال نامزد جایزه جیمز ریش برای بهترین طراحی رستوران شد. ظروف سرامیکی رنگارنگ دست ساز این رستوران - در صورتی مایل به فیروزه ای، و عاج - به چیزی خاص تبدیل شده است. طبق گفته تیم، این بشقاب ها از نوع Beau Rush Ceramics هستند که توسط هنرمند بروکلینی کامرون بیشاپ طراحی و ساخته ظروف سرامیکی دست ساز شده است. از میان تمام گزینه‌های موجود در این فهرست، این ظروف خام‌ترین ظاهر را دارند و لبه‌های ناهموار و لبه‌های آن به‌صورت کامل نمایش داده می‌شوند. اما دقیقاً اینگونه است که می دانید آنها با دست پرتاب می شوند.
اگر به دنبال چیزی صیقلی‌تر هستید، تیم Deer Mountain Inn، واقع در کوه‌های Catskill نیویورک، من را به Jono Pandolfi، طراح سرامیک در یونیون سیتی، نیوجرسی راهنمایی کردند. پاندولفی همچنین Eleven Madison Park، Gramercy Tavern و Lilia را (که سرآشپزش میسی رابینز در جوایز جیمز ریش امسال به عنوان بهترین سرآشپز در شهر نیویورک انتخاب شد) را در میان مشتریان خود می داند. این مجموعه هفت تکه در ابتدا با همکاری Daniel Humm برای افتتاحیه Nomad Hotel طراحی شد، و اگرچه این ظروف غذاخوری درجه یک رستوران هستند، اما هنوز به اندازه کافی شخصی برای استفاده در خانه هستند. و از آنجایی که هر یک از قطعات پاندولفی دست ساز از خاک رس است که در شمال شرقی فرموله شده و در استودیوی نیوجرسی آنها پخته شده است، مطمئناً ساخت آمریکاست.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با آن مواجه هستند، گم کردن کلید می باشد که موجب نگرانی های بعدی فرد می شود. راهکاری که می توان از این اتفاق جلوگیری کرد، استفاده از انواع جاکلیدی دیواری می باشد. این وسیله می تواند جنبه تزیینی برای دکوراسیون منزل نیز داشته باشد و به عنوان یک فاکتور دکوری برای دیوارهای ساده و راهروی منزل در نظر گرفته شود. استفاده از جا کلیدی ها می تواند مانع از گم شدن کلیدها شود، به علاوه قرار دادن کلید در جیب و یا کیف باعث سنگین شدن و ایجاد صداهای ناخوشایند می باشد که می توانید زمانی که در منزل هستید کلیدتان را به جاکلیدی دیواری آویزان کنید.

 انواع جاکلیدی دیواری مناسب برای هر سلیقه ای

با توجه به تعداد کلیدهایی که دارید، مناسب با دکوراسیون خانه تان، انواع مختلفی از جاکلیدی های دیواری طراحی و ساخته شده اند که از آن میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاکلیدی سنتی: این مدل جا کلیدی مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی و افراد علاقه مند به این سبک می باشد. شما می توانید این جاکلیدی را با عناصری مثل جاکفشی و تزیینات خانه هماهنگ کرده و ظاهری زیبا برای فضای داخلی منزلتان ایجاد کنید.

جا کلیدی فانتزی: مدل های فانتزی نیز طرفداران خاص خود را دارد و اغلب در دکوراسیون های مدرن از آن ها استفاده می شود. این مدل از جاکلیدی ها که از تنوع زیادی برخوردارند، به راحتی با فاکتورهای مختلف دکوراسیون منازل ست می شوند و ظاهری شیک به خانه شما می دهند. شما می توانید علاوه بر کلید برای آویزان کردن وسایل کوچک مثل عینک نیز از آن ها استفاده کنید.

 

جنس های مختلف جاکلیدی دیواری

این روزها تولید کننده ها مدل های متنوع جاکلیدی را در جنس های متفاوتی طراحی و عرضه می کنند که برخی از پر مصرف ترین آن ها به شرح زیر است:

جا کلیدی چوبی: یکی از محبوب ترین مدل های جا کلیدی، طرح های چوبی آن می باشد که علاوه بر زیبایی حس طبیعت دوستی را در افراد القا می کند. این جنس از آن جهت که در رنگ های متنوعی عرضه شده است و به راحتی با دکوراسیون های مختلف ست می شود، جز مناسب ترین گزینه ها برای تمامی منازل می باشد.

جاکلیدی نمدی: جاکلیدی های نمدی برای منازلی با تزیینات و دکوراسیون خاص استفاده می شوند. از آن جایی که این مدل ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند، می توان با کمک آن ها، ظاهری شاد برای خانه ها ایجاد کرد.

جاکلیدی فلزی: جاکلیدی های فلزی جز مقاوم ترین انواع می باشند که به راحتی دچار آسیب و یا تخریب نمی شوند. اگر شما به دنبال یک جا کلیدی با دوام و ماندگار برای استفاده طولانی مدت هستید، مدل های مختلف جاکلیدی های فلزی بهترین گزینه برای شما می باشند.

 

خرید اینترنتی انواع جاکلیدی دیواری

امروزه در کنار روش های مرسوم خرید مثل مراجعه حضوری به چندین فروشگاه و جستجو در میان محصولات عرضه آن ها که از گذشته مرسوم بوده است، افراد به دنبال روش های سریع و آسان تری برای تهیه اقلام مورد نیاز خود می باشند. خرید آنلاین یکی از مناسب ترین روش ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه به خصوص با وجود سپری کردن ساعات طولانی بیرون از خانه و در محل کار می باشد. به همین منظور فروشگاه های اینترنتی مختلفی مثل سایت دکوکاف مجموعه ای از شیک ترین و با کیفیت ترین محصولات را برای فروش اینترنتی عرضه کرده است. شما می توانید به این سایت معتبر مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را از میان تنوع بالای طرح های عرضه شده انتخاب کنید. به علاوه خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که با برخورداری از تخفیف های ویژه سایت، لذت یک خرید ارزان قیمت را تجربه کنید.

جاکلیدی  و جاسوییچی زنانه و مردانه

جاکلیدی و جاسویچی از جمله اکسسوری‌هایی هستند که هرکسی حداقل یکبار در زندگی‌اش از آن‌ها استفاده کرده است. در دوران مدرسه بسیاری از بچه‌ها به کیف پولشان آویزهای عروسکی وصل می‌کردند و جاکلیدی‌های عروسکی هم بسیار طرفدار داشتند. جا کلیدی جدا از اینکه ظاهر زیبایی دارد راه‌حل مناسبی برای مرتب کردن کلیدهاست.با داشتن یک جاکلیدی طرح مخصوص خودتان می‌توانید به‌راحتی کلیدهایتان را از کلیدهای بقیه‌ی اعضای خانواده هم تشخیص دهید. 
جاکلیدی و جاسوئیچی زنانه و مردانه تنوع بسیار زیادی دارد و امروزه هم هرکسی می‌تواند باتوجه ‌به سلیقه‌اش مدل خاصی از این محصول را داشته باشد. جاسویچی‌های لاکچری چرم انتخاب خوبی برای سوئیچ ماشین هستند و برای جاکلیدی هم می‌توانید یک ست قلب را که یک ست عاشقانه به‌حساب می‌آید انتخاب کنید. اگر هم چنین چیزی مدنظرتان نیست می‌توانید سراغ یک طرح‌های مدرن یا فانتزی و چیزهایی مانند انواع عروسک، مجله، فیگورهای مختلف و... بروید که هرکدام زیبایی خاص خودشان دارند. این محصول هدیه‌ی خوبی برای کسانی که دوستشان دارید هم هست.

 تولیدکنندگان معتبر جاسوییچی و جاکلیدی زنانه و مردانه

برندهای مختلفی در ایران و جهان انواع جاسوئیچی و جاکلیدی زنانه و مردانه را تولید می‌کنند و این محصولات را می‌توانید با قیمت‌های بسیار مختلفی تهیه کنید. شهر شیک، چرم دیاکو، کیکر لند، لوکسینو و چرم ناب تعدادی از برندهایی هستند که جا سوئیچی‌های مختلف را برای سلیقه‌های متفاوت در بازار عرضه کرده‌اند.

 خرید آنلاین جاکلیدی و جاسوییچی زنانه و مردانه

فروشگاه اینترنتی دکوکاف تلاش کرده است بسیاری از کالاهای موردنیاز کاربرانش را عرضه کرده و نقدها و ریویوهای کارآمدی درباره‌ی آن‌ها قرار دهد تا به انتخاب‌های کاربران کمک کرده باشد. انواع جاکلیدی و جاسوییجی زنانه و مردانه هم محصولاتی هستند که همراه با مشخصات و قیمت در دکوکاف موجودند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و با توجه به سلیقه و نیازتان جاسوییچی و جاکلیدی زنانه و مردانه‌ی موردنیازتان را سفارش داده و در هر آدرسی که مدنظرتان است تحویل بگیرید.

جاکلیدی زنانه همان گونه که از نامش پیداست وسیله ایست برای وصل یا آویزان کردن کلید ها به آن که البته در این متن نوع زنانه آن مد نظر می باشد ؛ وسیله ها و اجزای تشکیل دهنده یک جاکلیدی زنانه عبارتند از :

  • حلقه جاکلیدی زنانه: حلقه برای اتصال کلید های مکان های مختلف به آن که گاهی اوقات در اثر زیاد بودن تعداد کلید ها این حلقه ها برای جای گیری مناسب آن ها نیز زیاد می شوند .‌‌‌
  • زنجیر : جهت آویزان کردن انواع عروسک یا دیگر اشیای تزئینی به جاکلیدی زنانه . بدین صورت که زنجیر به حلقه وصل می شود ؛ البته این زنجیر می تواند انواع مختلفی داشته باشد و فقط از جنس فلز نیست ؛ این انواع مختلف عبارتند از :
  • چرمی : به جای زنجیر فلزی می توان از این نوع بند برای اتصال انواع تزئینات به آن اشاره کرد .
  • پلاستیکی : به دلیل قیمت آن نوع بسیار متداول و رایج در بین مردم است که از انواع دیگر بندها یا زنجیر ها ارزان تر است .
  • نخی : می توان از این نوع نیز جهت وصل بسیاری اشیای دیگر به جاکلیدی زنانه کمک گرفت ؛ البته دوام بسیار کمتری نسبت به همه انواع دیگر دارد .
  • فلزی : از نوع استیل این زنجیر بسیار استفاده می شود که به دلیل عدم زنگ زدگی و مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه ، شکستگی و بسیاری عوامل دیگر طرفداران بسیاری دارد .
  • طلایی : بسیاری از افراد ( که در این جا بانوان مطرح اند ) به دلیل توانایی مالی بالایی که دارند دوست دارند که حتی جاکلیدی زنانه آن ها نیز از جنس طلا باشد ؛ البته باید مراقب باشند و غفلت نورزند تا خدایی نکرده آن را در جایی گم نکنند یا جا نگذارند ، چون در این صورت ممکن است توسط سارقین به دلیل با ارزش بودن جنس آن به سرقت رود .
  • نقره ای : در جنس نقره نیز می توان برای آویزان کردن انواع اشیا از قبیل مروارید ، عروسک و … به آن استفاده کرد .
  • اشیای قیمتی یا بامزه : بعد از معرفی اجزای ابتدایی و اولیه نوبت به آویزان کردن انواع اشیا از قبیل عروسک ، مجسمه ، وسیله های کوچک قیمتی و با ارزش یا بسیار ارزان به زنجیر می رسد ؛ روش اتصال این اشیا بدین گونه است که ابتدا یک حلقه جاکلیدی زنانه را به یک زنجیر با جنس دلخواه ( که در بالا انواع آن را برای شما بر شمردیم ) وصل خواهید کرد ، سپس هر نوع وسیله دلخواه را می توانید به آن وصل کنید ؛ حال جاکلیدی زنانه شما آماده انداختن کلید هایتان بر روی آن است ؛ البته این یک روش ساده برای درست کردن یک جاکلیدی زنانه است ، شما می توانید با برداشت الگوهای متفاوت از سایت ها انواع بسیار زیبا و جذاب تری از آن ها را تهیه کنید و از استفاده آن ها لذت ببرید
  • https://decocaf.com/


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری یونیک اسلیم: بی دردسر خوش اندام شوید

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر  به شما هدیه دهد.

ویژگی های قرص لاغری یونیک اسلیم Uniqe slim

✅ محصول کانادا

✅ کاملا گیاهی

✅ به صورت کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ دارای کد ریجستری و هولوگرام برای تضمین اصالت کالا

✅ کاهش اشتها و چربی سوزی قوی

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن به خصوص شکم و پهلوها

مزایای مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ افزایش متابولیسم بدن

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای قلب

✅ کاهش فشار خون

✅ مفید برای کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ مفید برای کبد

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

✅ ضد سرطان

✅ مفید برای پوست

ترکیبات قرص لاغری یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم یک قرص کاملا گیاهی می باشد. فرمول بندی این قرص لاغری بر اساس طب سنتی و آزمایش های پژوهشی و پزشکی انجام شده می باشد. ترکیبات و دوز استفاده شده در این قرص لاغری در آزمایشگاه های این شرکت بررسی شده است. به گونه ای که هم اثر بخشی مطلوبی داشته باشند و هم میزان دوز به کار رفته در آن کاملا بی خطر باشد.

در ادامه با خواص هر یک از اجزای قرص لاغری یونیک اسلیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

✅ خواص عصاره نارنج تلخ در یونیک اسلیم

نارنج یکی از مرکبات محبوب در بین ایرانیان برای مصرف غذایی است. اما جدا از طعم خوب نارنج، این میوه دارای آلکالوییدهایی مانند سینفرین و اکتوپامین می باشد که اثر بخشی مثبتی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده اند.

سینفرین یکی از ترکیباتی ست که عموما در بین مرکبات مانند نارنج پیدا می شود و به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم بدن کمک می کند. در نتیجه باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیش از حد معمول شده و بدن بتواند در مدت زمان یکسان انرژی بیشتری بسوزاند.

اکتوپامین نیز از دیگر ترکیبات فعال مرکبات می باشد که باعث افزایش سروتونین در مغز و تحریک اعصاب مغز می شود. هورمون سروتونین به عنوان هورمون شادی شناخته می شود و باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد.

آرامش بخشی و جلوگیری از پرخوری های عصبی، از بین بردن دردهای معده، رفلاکس و یبوست از دیگر خواص این میوه می باشد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

✅ خواص زیره برای لاغری در یونیک اسلیم

زیره یکی از مهم ترین ادویه ها و داروهای گیاهی مورد استفاده در طب سنتی می باشد. زیره دارای طبیعت گرم است و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. مصرف زیره همراه با وعده های غذایی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. هضم و گوارش غذا را بهبود می دهد و کالری بیشتری را در بدن می سوزاند. این پارامترها در کنار هم در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن شما در یک روش سالم می گردد.

علاوه بر این ترکیب شیمیایی فعالی به نام تیموکینون در زیره موجود می باشد که دارای نقش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است و باعث کاهش وزن می گردد. این ترکیب حساسیت سلول های بدن را برای پاسخ به گلوکز افزایش می دهد و قند خون را کاهش می دهد. هم چنین به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر خوراکی، رشد باکتری های مفید روده را افزایش می هد و یبوست را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

✅ خواص دارچین در معجون فنجیوش

دارچین یکی از محبوب ترین ادویه ها در طبح غذاها، دسرها و حتی دمنوش های مختلف می باشد. از قدیم، دارچین یکی از پرکاربردترین ترکیبات طبیعی برای حل مشکلات مختلف بدن مانند دستگاه گوارش، دیابت، کاهش اشتها، برونشیت و … می باشد.

دارچین منبع خوبی از ویتامین های گروه B، K,C,D و مواد معدنی مانند روی، پتاسیم، سلنیوم، کولین، لیکوپن، کلسیم، منگنز و بسیاری ترکیبات مفید دیگر می باشد.

تجربه و بررسی های آمایشگاهی نشان می دهد مصرف دارچین برای زود انزالی و هم چنین اختلال نعوظ مفید می باشد. علت این مشکل ها می تواند ریشه روانی داشته باشد مانند استرس، اضطراب یا عدم اعتماد به نفس. و یا اینکه به دلیل مشکلات سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا یا دیابت ایجاد گردد.

دارچین با کاهش قند خون و سوزاندن آن به افزایش سطح انرژی بدنی کمک می کند. دارچین حاوی پلیمری به نام متیل هیدروکسی کلسون می باشد که به عنوان تنظیم کننده قند خون به کار می رود. در نتیجه مصرف دارچین، بدن به جای ذخیره، از قند اضافی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. این فرایند باعث افزایش سطح انرژی بدن و تقویت قوای جنسی می گردد.

علاوه بر این، دارچین باعث گشاد شدن عروق بدن و کاهش فشار خون می گردد. فشار خون بالا در کنار این که باعث اختلال در جریان خون و آسیب به سیستم عروقی می گردد باعث کاهش میلی جنسی نیز می گردد. در نتیجه استفاده از دارچین برای حل این مشکل و بهبود کیفیت رابطه جنسی بسیار مفید می باشد.

دارچین یک آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان قوی می باشد. در نتیجه از بروز بیماری های عفونی در بدن به ویژه دستگاه تناسلی جلوگیری می کند. هم چنین خواص آنتی اکسیدانی این ترکیب از بروز سرطان های مختلف از جمله سرطان پروستات جلوگیری می کند.

سایر فواید دارچین:

✅ کنترل قند خون

✅ کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول

✅ پیشگیری از آلزایمر

✅ جلوگیری از عفونت و ویروس

✅ پیشگیری از دردهای عضلات و سر درد

✅ جلوگیری از سرطان

✅ مفید برای بهداشت و سلامت دهان و دندان

✅ تقویت قوای جنسی و تخم انجره (تخم گزنه)

گزنه گیاهی علفی شکل است که تا حدود یک متر می تواند رشد کند. ساقه آن مربعی شکل و دارای پرزها و تارهای مخروطی شکل است. در صورت لمس کردن ساقه این پرزها به دست می چسبد و باعث ایجاد خارش و سوزش می شود. به همین دلیل به آن گزنه گفته می شود. برگ های تازه، شیره، ریشه و دانه گیاه گزنه قابل استفاده می باشد.

گزنه مو را تقویت می کند و از ریزش موی سر جلوگیری می کند. ماساژ دادن موها بعد از شست و شوی سر با چای گزنه برای براق شدن و جلا دادن به موها و هم چنین از بین بردن شوره های سر بسیار مفید می باشد.

مصرف گزنه در درمان بیماری دیابت، بیماری های پوستی، کم خونی و از بین بردن خلط های دستگاه تنفسی مفید است. استفاده از ان بیماری های کلیوی، دردهای عضلانی و عفونت های مثانه را کاهش می دهد و کرم معده و روده را از بین می برد.

دانشمندان در تحقیقات خود به اثرات مثبت این گیاه بر درمان بیماری خوش خیم بزرگی پروستات در مردان پی برده اند و عصاره این گیاه به عنوان یک راه درمانی موثر به شمار می رود. مواد موجود در گزنه مانند لیگنان ها با اتصال به گلوبین متصل شونده به هورمون جنسی مانع از اتصال به گیرنده اش روی غشای غده پروستات می شود.

عصاره گزنه در روند تولید تستوسترون به استروژن مداخله می کند . آنزیم آروماتاز را مهار می کند. این کار از تولید هورمون استرون جلوگیری می کند. وجود این هورمون در مردان باعث تهوع، بی اشتهایی و اختلال نعوظ می گردد.

مصرف عصاره گزنه بر آنزیم الاستاز لکوستیک نیز اثر گذاشته و فعالیت ضد التهابی خود را در بدن ایجاد می کند. ترکیبات استروئیدی در این گیاه به اثرات ضد التهابی کمک می کند و می تواند از بروز و پیشرفت بیماری هایی با این زمینه جلوگیری کند. این گیاه باعث مهار متابولیسم و رشد سلول های پروستات نیز می شود که از بروز سرطان پروستات ممانعت می کند.

✅ خواص عاقرقرحا برای مردان

عاقرقرحا نوعی گیاه بوته ای شکل از خانواده کاسنی ها می باشد. این گیاه در اغلب کشورها به خصوص کشورهای آفریقایی، اروپایی و شبه قاره هند انتشار پیدا می کند. ریشه این گیاه با ارزش ترین قسمت آن می باشد که در طب سنتی و درمان بیماری ها کاربرد دارد. طبع ریشه عاقرقرحا گرم و خشک و حاوی مقدار زیادی تانن، اینولین و نوعی صمغ با ارزش می باشد.

گیاه عاقرقرحا در طب سنتی هندی به دلیل خواص جوان سازی و افزایش قوای جنسی و جسمی ش از محبوبیت بالایی برخوردار است. این گیاه در زبان محلی به نام آکارکارا شناخته می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی، خاصیت ضد دردی، محرک قلب، محکم کننده دندان ها و بسیاری فواید دیگر می شود.

مطالعات پزشکی نشان می دهد که عصاره گیاه عاقرقرحا می تواند جریان خون را در اندام های جنسی از جمله بیضه و مجاری ناقل اسپرماتوزوئید افزایش دهد. مصرف این گیاه سطح تستوسترون و گنادوتروپین ها را افزایش می دهد. هم چنین عصاره این گیاه حاوی ترکیباتی به نام آناسایکلین و آلکیل امید می باشد.

اپی تلیوم به عنوان بافت پوشش دهنده لوله های منی، با مجموعه ای از سلول های رده اسپرماتوزوئید و سرتولی ارتباط دارد. به گونه ای که تقسیمات سلولی مورد نیاز برای تولید اسپرم و تمایزات سلولی مسول تولید گامت نر را برای مردان فراهم می آورد. به دلیل ارتباطات موجود بین این دو، وجود گنادوتروپین ها در بدن، به عنوان یک ماده فعال در گیاه عاقرقرحا، تغییرات زیادی را در کیفیت و کمیت مایع منی ایجاد می کند.

روغن عاقرقرحا یک ترکیب گیاهی برای سیستم عصبی بدن می باشد؛ مصرف آن پاسخ عصبی را تقویت می کند و باعث متعادل کردن عملکردهای عصبی بدن و سطح انرژی می گردد. با توجه به نقش مهم گیاه عاقرقرحا در تنظیم هورمون مردان، افزایش میل جنسی، افزایش تعداد اسپرم ها و بهبود مشکلات باروری یک ترکیب موثر در داروهای تقویت کننده میل جنسی و درمان ناباروری می باشد.

موارد احتیاط برای مصرف فنجیوش



:: بازدید از این مطلب : 145

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصولی اسپانیایی، از جمله راهکارهایی است که برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام به کار گرفته می‌شود. امروزه اضافه وزن یکی از مشکلاتی شده است که در پی کاهش فعالیت بدنی و تغذیه نادرست ناشی از زندگی شهری ایجاد شده است. راهکارهای پیش گرفته شده برای رسیدن به تناسب اندام بسیار متفاوت هستند که رو آوردن به داروهای لاغری یکی از آنها محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی فواید و معایب یا هر آنچه که به این قرص مربوط است خواهیم پرداخت.

همه چیز در مورد قرص لاغری گلوریا

گاهی اضافه وزن و چاقی باعث می‌شود تا افراد به راهکارهای متعدد برای کاهش وزن رو آورند. وقتی انجام فعالیت بدنی بیش از پیش نتیجه بخش نباشد و رو آوردن به انواع رژیم‌های کاهش وزن، اندام ایده‌آل را ایجاد نکند، نیاز به مصرف از برخی مکمل‌ها برای بالا بردن چربی سوزی احساس خواهد شد. اما آیا این راهکار درستی است؟

قرص لاغری گلوریا یکی از انواع داروهای مکمل برای کاهش وزن است که مکانیزم اثر آن بر بالا بردن سوخت و ساز بدن در کنار حذف چربی‌های بدن است. امروزه از گیاه لوتوس هندی یا لاله مردابی به عنوان یک گیاه دارویی استفاده می‌کنند که جنبه‌های درمانی متعددی را شامل می‌شود. این گیاه دارویی امروزه برای کاهش وزن و چربی سوزی در قرص گلوریا نیز به کار گرفته می‌شود. گلوریا، داروی گیاهی طبیعی یکی از پرطرفدارترین داروهای کاهش وزن محسوب می‌شود. در ادامه به تاثیرات این مکمل برای کاهش وزن خواهیم پرداخت.

تاثیر قرص لاغری گلوریا بر کاهش وزن

یکی از مزایای برجسته این قرص کاهش وزن طبیعی و گیاهی نسبت به سایر انواع آن، بالا بردن متابولیسم بدن که امری واجب برای کاهش وزن است، محسوب می‌شود. اما این موضوع دلیل محکمی برای مصرف خودسرانه این دارو نیست و با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با این دارو که در ادامه بیان خواهیم کرد، باید زیر نظارت و تجویز پزشک از آن استفاده کرد.

1. قرص لاغری گلوریا برای خلاص شدن از توده چربی‌های قدیمی موثر است؟

چاقی دور کمر، از جمله چاقی‌هایی است که به سختی از بین می‌رود. چربی‌های اطراف شکم، پهلو و باسن جزء قسمت‌هایی هستند که با رژیم غذایی متناسب و انجام فعالیت‌های بدنی روزانه از بین می‌روند اما زمان زیادی را لازم دارند. حتی در برخی موارد چربی این قسمت‌ها که قدیمی می‌شوند، سخت‌تر از بین خواهند رفت.

ترکیبات موجود در قرص لاغری گلوریا طوری است که حتی قادر به سوزاندن چربی‌های قدیمی انباشته شده در این قسمت‌ها است. اندامی متناسب در بسیاری از موارد اندامی است که کمری باریک را شامل شود. با مصرف دوز مناسب از این دارو، متناسب با شرایط فیزیکی که باید پزشک ضرورت مصرف آنرا تشخیص دهد و تجویز کند، می‌توان به آن دست یافت.

هر قدر این دارو موثر باشد، نباید خودسرانه و بدون ضرورت استفاده شود. ضرورت استفاده از انواع دارو را باید پزشک متخصص طبق نیاز بدن فرد و شرایط فیزیکی تشخیص دهد.

2. آیا محرکی برای افزایش چربی‌سوزی و بهبود استپ وزنی محسوب می‌شود؟

یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که برای کاهش وزن وجود دارد، بالا بردن متابولیسم بدن محسوب می‌شود. گاهی کاهش وزن تا یک مقداری پیش می‌رود و با سخت شدن رژیم و افزایش فعالیت بدنی وزن کاهش نمی‌یابد.

در این موارد یکی از راهکارهای پیشنهادی توسط متخصصان تغذیه استفاده از یک مکمل دارویی برای افزایش متابولیسم بدن است. این کار تنها توسط پزشکان به نسبت شرایط فیزیکی و بررسی شرایط بدنی فرد باید انجام شود و مصرف خودسرانه ممکن است عوارض را بروز دهد که جبران ناپذیر هستند.

ترکیبات موجود در قرص لاغری گلوریا به بالا بردن چربی‌سوزی در طی کاهش وزن کمک خواهد کرد. در واقع چربی‌های انباشته شده به انرژی مصرفی برای بدن تبدیل خواهند شد. لازم به ذکر است که مادران در دوران بارداری و شیردهی تنها با تجویز پزشک و دوز مناسب از این قرص می‌توانند به پیشگیری از بالا رفتن وزن ناشی از شرایط ایجاد شده، منجر شوند.

3. رفع اشتهای کاذب در طول رژیم چگونه ممکن می‌شود؟

یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از افراد در طول رژیم کاهش وزن وجود دارد، افزایش اشتهای ناشی از شرایط محیطی مانند استرس و اضطراب است. این دارو با وجود اینکه بسیار موثر برای پرخوری‌های عصبی کاربرد دارد، اما تنها راه محسوب نمی‌شود.

گاهی تنها با اصلاح سبک زندگی می‌توان جلوی پرخوری‌های عصبی را گرفت و نیازی به مصرف داروهای اینگونه نیست تا عوارضی مانند مشکلات گوارشی را در پی داشته باشد. تنها با تجویز پزشک می‌توان از انواع دارو استفاده کرد.

فواید و معایب قرص لاغری گلوریا

4. آیا برای پیشگیری از ابتلا به یبوست در طول رژیم مناسب است؟

فیبر موجود در گیاه لوتوس که در ترکیبات قرص لاغری گلوریا به کار برده شده است، تاثیر به سزایی در پیشگیری از ابتلا به یبوست دارد. این موضوع در صورتی است که بسیاری از داروهای کاهش وزن با عوارضی از جمله یبوست همراه هستند. با این وجود باید مشکلات گوارشی ریشه‌یابی شوند و از راهکارهای خودسرانه مانند مصرف این دارو یا هر داروی دیگر پرهیز شود.

5. کاهش کلسترول و قند خون را به همراه دارد؟

از جمله عوارض برجسته‌ای که می‌توان برای اضافه وزن بر شمرد، کلسترول و قند خون بالا محسوب می‌شود. برای اینکه بتوان جذب قند را کاهش داد و به دنبال آن کلسترول بد خون را کاهش داد، می‌توان طبق نیاز و تجویز پزشک از قرص لاغری گلوریا بهره گرفت. اما ممکن است گاهی اثراتی بالعکس را بروز دهد که به همین جهت تاکید شده است پس از بررسی آزمایشات و شرایط فیزیکی بدن فرد، طبق تجویز و تاکید پزشک با دوز مناسب باید دریافت شود.

نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا

نحوه مصرف این قرص کاهش وزن به میزان توده چربی انباشته شده بستگی دارد. بهتر است مقدار مصرف مورد نیاز توسط پزشک بسته به شرایط و نیاز هر فرد تجویز شود. معمولا این داروی کاهش وزن برای 3 دوره متوالی تجویز می‌شود. این دارو را اغلب 30 دقیقه قبل از صرف صبحانه و 30 دقیقه قبل از صرف ناهار باید مصرف کرد.

چه مقدار کاهش وزن با قرص لاغری گلوریا حاصل می‌شود؟

لازم به ذکر است، قرص‌های کاهش وزن نباید تنها راهکار برای کاهش وزن در نظر گرفته شوند و بعد از مصرف آنها تغذیه فراوان در کنار بی‌تحرکی را پیش گرفت و در انتظار کاهش وزن ماند. با اینکه این دارو لاغری بین 8 الی 10 کیلوگرمی را به همراه خواهد داشت اما نباید جایگزین راهکارهای درست برای کاهش وزن شود.

کاهش وزن اصولی ماهانه بین 2 الی 3 کیلوگرم است که از طریق رژیم غذایی اصولی و فعالیت بدنی مناسب روزانه بین 40 الی 60 دقیقه ایجاد می‌شود.

عوارض جدی مصرف خودسرانه قرص لاغری گلوریا

  1. بالا رفتن ضربان قلب
  2. سردرد و سرگیجه
  3. عطش و تشنگی بیش از حد
  4. بی‌خوابی به دلیل داشتن کافئین بیش از حد
  5. افت ناگهانی فشار خون

به هیچ وجه نباید این دارو را بدون تجویز پزشک مصرف کرد.

نکته: این عوارض در صورت ادامه دار شدن حتما باید به پزشک اطلاع داده شوند که البته در مواردی 3 روز بعد از شروع مصرف قرص از بین می‌روند. برای کاهش این عوارض احتمالی لازم است تا مقدار مایعات و آب مصرفی در طول روز افزایش داده شود.

موارد منع مصرف قرص لاغری گلوریا

  • بیماران مبتلا به بیماری‌های کلیوی و ریوی
  • بیماران مبتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب
  • مبتلایان به فشار خون بالا
  • دوران بارداری و شیردهی (یک ماه پیش از بارداری باید مصرف آنرا قطع کرد)
  • افراد زیر 18 سال و بالای 55 سال
  • بیماران مبتلا به دیابت
  • یک ماه پیش از انجام آزمایش برای پی بردن به نتیجه دقیق لازم است مصرف آنرا قطع کرد

نکات پایانی

در این متن به طور کامل در مورد قرص لاغری گلوریا توضیحاتی را ارائه کردیم. کاهش وزن و لاغری راهی زمان‌بر است و در مواردی لازم است از یک نیروی محرک در این زمینه استفاده کرد. داروهای لاغری از جمله این موارد محرک هستند که بهتر است طبق تجویز پزشک مصرف شوند و از مصرف خودسرانه آنها باید جدا پرهیز شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

کپسول اسلیم تکس سبز دارو با استفاده از خواص عصاره دانه قهوه سبز، از جذب قند نشاسته و کالری اضافی موجود در غذاها در روده جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز چیست؟

اضافه وزن این روزها به دغدغه قشر بزرگی از جامعه تبدیل شده است. دلیل آن نیز، ترویج زندگی ماشینی و کاهش تحرک است. کاهش تحرک در این عصر دیگر به معنای تنبلی و کم کاری نیست. بلکه نشستن ساعت ها پشت سیستم ها و دستگاه های مختلف و مشغول بودن با آن ها وقتی برای ورزش کردن برای افراد نمی گذارد. از طرفی بسیاری از همین افراد پر مشغله تمایل دارند خیلی سریع و بدون عوارض وزن خود را کاهش دهند. خب باید گفت با وجود داروهای گیاهی مانند کپسول اسلیم تکس قهوه سبز این کار غیر ممکن نیست. اما بازهم برای لاغر شدن مقداری فعالیت ورزشی روزانه (مانند پیاده روی) نیاز است.

کپسول اسلیم تکس برای لاغری

قهوه سبز در واقع دانه گیاه قهوه است که هنوز بو داده نشده. این دانه ها سرشار از اسیدهای کلروژنیک است. این اسیدها تأثیر آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارند و علاوه بر کاهش وزن، به کاهش فشار خون نیز کمک می کنند. در ادامه بیشتر با قرص قهوه سبز اسلیم تکس و فواید آن آشنا خواهید شد.

خواص قرص قهوه سبز اسلیم تکس

  • کاهش جذب قند نشاسته موجود در غذا
  • کاهش جذب کالری اضافی غذاها
  • بهبود گردش خون 
  • کاهش فشار خون
  • افزایش متابولیسم
  • کاهش وزن 

مواد تشکیل دهنده کپسول لاغری اسلیم تکس

مهم ترین اثر کپسول اسلیم تکس قهوه سبز، اثر بر لاغری و کاهش وزن است. زیرا در هر کپسول آن 400 میلی گرم عصاره خشک دانه قهوه سبز وجود دارد. قهوه سبز ترکیبات شیمیایی بسیار متفاوتی دارد که به برای کاهش وزن بسیار مؤثر واقع می شوند. یکی از این ترکیبات، مشتقات پلی فنولیک هستند. معروف ترین این مشتقات اسید کلروژنیک و تری گونلین است. دانه قهوه سبز 45 نوع اسید کلروژنیک مختلف دارد که هرکدام به نوعی روی جذب مواد در روده اثر می گذارند. 

طبق مطالعات انجام شده روی تاثیر فارماکولوژیک گیاه قهوه سبز، در افراد با چاقی خفیف تا متوسط، ( BMI بین 25تا 32) مصرف روزانه مقدار توصیه شده از عصاره این گیاه به مدت 8تا 12 هفته باعث کاهش 2.5 تا 3.7 کیلوگرم شده است.

قهوه سبز دانه گیاه قهوه است که هنوز بو داده نشده و رنگش سبز است. خاصیت کاهش وزن دانه سبز قهوه به دلیل وجود سطح بالایی از کلروژنیک اسید است. کلروژنیک اسید یک ترکیب شیمیایی طبیعی است که استر تشکیل شده از ترکیب کافئیک اسیدو کوئینیک اسیداست. عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌کند همچنین کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد. دانه قهوه سبز اشتها را کم می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریعتر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلات تان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌کند.

مکانیسم عملکرد کپسول اسلیم تکس برای لاغری

مکانیسم اثر عصاره دانه قهوه سبز، به طور گسترده ای به مکانیسم اثر کلروژنیک اسیدها باز می گردد. زیرا این اسیدهای فنولیک، ماده مؤثره کپسول اسلیم تکس سبز دارو هستند. تاکنون تحقیقات زیادی بر روی اثرات مفید اسیدهای کلروژنیک انجام شده است. تحقیقات قدیمی به طور قطع ثابت کرده اند که این نوع اسیدها، آنتی اکسیدان ها و ضد التهاب های بسیار قوی هستند که با استرس های اکسیداتیو ایجاد شده در بدن مبارزه می کنند یا از وقوع آن ها جلوگیری می کنند. 

تحقیقات جدیدتری که در سال های 2017 و 2018 روی دانه قهوه سبز انجام شد، خواص دیگر این دانه ها را آشکار کرد. بسیاری از دانشمندان معتقدند اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز تنها یک آنتی اکسیدان نیست. بلکه یک ماده آنتی باکتریال، محافظ کبد، محافظ قلب، تب بر، محافظ سلول های عصب، آنتی وایرال و محرک سیستم عصبی نیز هست. 

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز

مکانیسم اثر کپسول اسلیم تکس برای لاغری اینگونه است که اسیدهای کلروژنیک با ورود به روده، مانع از جذب گلوکز اضافی به خون می شوند. این فرآیند، سطح گلوکز آزاد موجود در خون را کاهش داده و ترشح انسولین را افزایش می دهد. کمبود گلوکز در خون، بدن را وارد چرخه Thermogenesis می کند، که طی آن بدن از چربی های اضافی جهت تأمین انرژی خود استفاده می کند. 

دیگر مکانیسم اسید کلروژنیک که برای لاغری مؤثر واقع می شود، افزایش متابولیسم چربی ها است. مصرف کپسول اسلیم تکس گردش خون را افزایش می دهد که سبب افزایش متابولیسم و شکستن راحت تر چربی ها می شود. به خصوص اگر در کنار استفاده از این کپسول حاوی دانه قهوه سبز، فعالیت بدنی هر چند کم را داشته باشید.

اثرات دیگر قرص قهوه سبز اسلیم تکس و اسید کلروژنیک موجود در آن، در بدن شامل کاهش کلسترول بد ( LDL) و افزایش کلسترول خوب ( HDL) در خون، پیشگیری از دیابت نوع 2 کاهش خون است. 

عوارض کپسول اسلیم تکس

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز، عوارض جدی و ماندگاری ندارد. زیرا تنها ماده مؤثر این کپسول، اسیدهای کلروژنیک است. این ماده به مقدار کمتر در قهوه معمولی نیز یافت می شود. به همین دلیل، عوارض مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز نیز مانند عوارض مصرف بی رویه قهوه است. 

  • ناراحتی معده
  • افزایش ضربان قلب
  • تکرر ادرار
  • اختلال خواب
  • بیقراری
  • تنش

بهتر است قبل از مصرف به توصیه های زیر دقت کنید.

هشدارها

  • ترکیبات پلیفنولیک مانند اسیدهای کلروژنیک، مهارکننده های قوی جذب آهن هستند. پس نباید کپسول اسلیم تکس قهوه سبز را همراه با مکمل های آهن یا سایر مکمل های غذایی حاوی آهن مصرف کنید. بهتر است حداقل یک ساعت بین آن ها فاصله باشد.
  • افراد مبتلا به فشار خون که داروهای کاهنده فشار یا کاهنده قند خون مصرف می کنند، حتماً برای مصرف این کپسول باید با پزشک مشورت کنند. 
  • افراد مبتلا به کلسترول خون بالا که داروهای خاص مصرف می کنند نیز باید قبل از مصرف کپسول اسلیم تکس برای لاغری، با پزشک مشورت کنند. 
  • وجود مقادیر زیادی اسید کلرژنیک در کپسول لاغری اسلیم تکس، ترشح اسید معده را افزایش می دهد. لذا، افراد مبتلا به ناراحتی های گوارشی و زخم معده بهتر است از مصرف این کپسول صرف نظر کنند. 
  • افراد مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر، اختلالات اضطرابی، فشار خون بالا، گلوکوم و اختلالات خونریزی باید در مصرف این محصول احتیاط کنند. 
  • در صورت مصرف همزمان الکل، آلندرونیت، داروهای آنتی پلاکت (رقیق کننده خون مانند آسپرین و کلوپیدوگرل)، استروژنها، کلوزاپین، فنوباربیتال، لیتیوم و فلوواکسامین و مکمل های کلسیم با این فرآورده، جهت کاهش میزان تداخلات با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • درصورت مصرف همزمان سیر، زنجبیل، جینکگو، جنسینگ به صورت سنتی یا در فراورده های دارویی جهت با قرص لیورسیل، بهتر است با یک پزشک جهت راهنمایی و جلوگیری از ایجاد تداخل مشورت کنید.
  • بهتر است مصرف این محصول 24ساعت قبل از تست استرس قلبی دارویی و حداقل 4 ساعت قبل از تستهای تنفسی قطع شود. 
  • کافئین موجود در کپسول اسلیم تکس، ممکن است سبب افزایش سطح سرمی لاکتات و اورات، کلسیم و کراتین در ادرار و افزایش زمان فیبرینولیزیس شود.

مصرف کپسول اسلیم تکس در بارداری

عصاره دانه قهوه سبز که در کپسول اسلیم تکس به کار رفته است، مقادیر زیادی اسید کلروژنیک دارد که تأثیر بسیار قوی روی بدن دارد و روی جذب مواد غذایی در روده تأثیر می گذارد. از این رو، مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز در دوران بارداری توصیه نمی شود.  

طریقه مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز

بهترین زمان مصرف کپسول اسلیم تکس 30 دقیقه قبل از هر وعده غذایی است. مقدار مصرف نیز 3 کپسول در روز قبل از هر وعده روزانه است. اگر پس از مصرف کپسول دچار اختلالات خواب مانند بی خوابی می شوید، بهتر است دو کپسول قبل از صبحانه و 1 کپسول قبل از نهار مصرف کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()