نوشته شده توسط : اینفورتکس
امروزه كه پيدا كردن كار مقداري مشكل است كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري يكي از بهترين راه هايي است كه مي توانيد در پيش بگيريد. در اين مقاله ۱۴ روش رايگان كسب درآمد از اينترنت بدون هرگونه سرمايه گذاري عنوان شده است كه برخي از آنها به استثناء هزينه اتصال به اينترنت به هيچ هزينه ديگري نياز ندارد.

 

اگر بخواهيم برخي از شغل هاي سخت اينترنتي را نام ببريم يكي از آنها وبلاگ نويسي است به ويژه اگر كار روزانه اي نداشته باشيد. وبلاگ نويسي به زمان، صبر، عزم و اراده، نظم و استراترژي و قابليت خوب نوشتن نياز دارد. در اين شغل شما همواره بايد تلاش كنيد تا به كسب درآمد برسيد.

در ادامه روش هايي را به شما معرفي مي كنيم كه با توجه به زماني كه صرف مي كنيد و تلاشي كه انجام مي دهيد مي توانيد به درآمد معقول و مناسبي برسيد.

 

چگونه مي توان به كسب درآمد از اينترنت پرداخت؟

شايد صدها روش براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي وجود داشته باشد از جمله: كسب درآمد از گوگل ادسنس، كسب درآمد كليكي، راه اندازي يك سايت كسب درآمد اينترنتي ، كسب درآمد از تلگرام و. . اما همواره توصيه هايي كه در اين زمينه وجود دارد و آن هم اين است كه در ابتدا از شغل هايي كه از شما درخواست سرمايه اوليه دارند شديدا دوري كنيد. به عنوان مثال از شما درخواست مي كنند فرمي را پر كنيد يا روي تبليغات كليك كنيد و مواردي از اين قبيل. ما فهرستي را تهيه كرديم كه به شما كمك مي كند تا روش هاي ساده كسب درآمد از اينترنت را فرا گيريد:

۱-خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانايي نوشتن مقاله اي جديد و توليد محتوايي جديد و خاص را داريد شك نكنيد كه به راحتي مي توانيد از طريق اينترنت به كسب درآمد برسيد زيرا هر طراح سايت اينترنتي و وبلاگ نويسي به دنبال مطالب جديد و منحصر به فرد براي وبلاگ ها و سايت هاي خود مي باشد. هر چند امروزه كلاهبرداران و دزدان اينترنتي زيادي هستند اما به راحتي مي توانيد در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد كسب كنيد.

 

اگر بخواهيم به در رابطه با هزينه ها صحبت كنيم بايد در جريان باشيد كه شما هيچ هزينه اي بجز اتصال به اينترنت پرداخت نخواهيد كرد و به ازاي هر مقاله اي كه مي نويسيد مي تواند حدود چند هزار تومان درآمد كسب كنيد. اين درآمد مي تواند با توجه به توافقاتي كه با كارفرما انجام مي دهيد متفاوت باشد.

۲نوشتن تحليل در مورد وب سايت ها و انتشار مطالب پولي

بايد بدانيد كه اگر وب سايت پرطرفداري داريد و ترافيك آن مناسب مي باشد مي توانيد براي آن يك پشتوانه ي مالي در نظر بگيريد و به ازاي آن در مورد اسپانسر مطالب در وب سايتتان بنويسيد. اين مسئله براي افرادي كه كانالي پر بازدديد در يوتيوب دارند بسيار صادق است.

براي كانال هاي يوتيوب مي توانيد با پيوستن رايگان به برخي برندها از پيشنهادات حمايتي آنان برخوردار شويد. اما بايد اين مسئله را به خاطر داشته باشيد كه تنها محصولات برتر، كسب و كارها و وب سايت ها را بررسي كنيد و اگر از سرويس هايbloger و wordpress استفاده مي كنيد، ميتوانيد بدون نياز به سرمايه گذاري، به كسب درآمد از اينترنت برسيد.

۳نوشتن پست مهمان براي مشتريان

ارسال پشت مهمان يكي ديگر از روش هايي است كه مي توانيد با استفاده از آن به كسب درآمد برسيد. اين روش مزاياي زيادي را براي شما به همراه دارد كه يكي از آنها به دست آوردن ترافيك، اعتبار و به رسميت شناخته شدن توسط موتورهاي جستجوي گوگول مي باشد. شما تنها با تصور كردن اينكه اگر توانايي ارسال پست مهمان طبق قوانين سايت ها را داشته باشيد تا چه ميزان مي توانيد در يك ماه درآمد كسب كنيد؟ مطمئنا مشتريان زيادي هستند كه براي اين موضوع حاضرند پول خرج كنند. امتحان كردن اين روش براي كسب درآمد خالي از لطف نيست.

۴بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش

اين روش يكي از بهترين روش هايي است كه ميتواند به افراد كمك كند تا از طريق اينترنت به كسب درآمد برسند بدون اينكه نياز باشد سرمايه گذاري انجام دهند. اگر به دنبال كار در منزل بدون سرمايه گذاري هستيد اين روش، روش مناسبي است.در واقع در اين روش افراد مي توانند با استفاده از وب سايت خود و يا حتي با گسترش اكانت هاي رسانه هاي اجتماعي از قبيل توئيتر و فيسبوك به كسب درآمد اينترنتي بپردازند.

 

اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اين شغل داشته باشيد بايد بدانيد كه بازاريابي وابسته به معناي ارتباط بين صاحب تبليغ، نويسنده و مشتري مي باشد كه در آن شما به عنوان نويسنده ايفاي نقش مي كنيد و تبليغي كه توسط صاحب آن به شما ارائه مي شود را منتشر مي كنيد و مشتركين خود را به سمت لينك محصول هدايت مي كنيد و در صورت خريد محصول توسط مشتركين، شما نيز كميسيوني قابل قبول دريافت مي كنيد.

 

۵خدمات ثبت نظر در وب سايت ها

بسياري از وبلاگ نويسيان در جريان نيستند كه كدام وب سايت ها اين قابليت را دارند كه به طور خودكار نظرات دريافتي را تاييد مي كنند را فراهم كنند. بايد بدانيد كه وب سايت هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند كه به راحتي مي توانيد با تحقيق در اينترنت آن را پيدا كرده و ليست بزرگي از آن را تهيه كرده و از سرويس نظرگذاري براي ساير وب سايت ها استفاده كنيد.

يا به راحتي مي توانيد آن را براي فروش بگذاريد. براي يك متخصص سئو مايه مسرت و خوشحالي است كه بابت اين ليست ، هزينه بپردازد. مي توانيد براي فروش اين ليست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده كنيد.

۶تبديل شدن به يك كارگزار براي وب مسترها و صاحبان وبسايت ها

يكي از شغل هايي كه مي تواند بسيار براي كسب درآمد مفيد باشد اين است كه مي توانيد براي وب سايت هاي مختلف كساني را پيدا كنيد كه ميخواهند در آن وب سايت ها تبليغي به نمايش بگذارند و به ازاي هر تبليغي كه توسط شما معرفي مي شود مي توانيد كميسيوني دريافت كنيد.

 

كسب درآمد در منزل بدون سرمايه

 

 

بايد بدانيد كه براي انجام اين كار از اين قبيل انجمن ها بسيار زياد هستند و شما با پيوستن به آنها مي توانيد به طور كاملا رايگان به كسب درآمد برسيد. همچنين يكي ديگر از راه هاي مهم و پرطرفدار در كسب درآمد از اينترنت كمك به كساني است كه قصد فروش وب سايت و يا دامنه را دارند. اين يك تجارت بزرگ است كه به شما كمك مي كند تا با هر فروش مبلغ زيادي به جيب بزنيد.

۷- Google AdSense

اين روش يكي از قديمي ترين و بزرگترين شبكه هاي تبليغاتي در جهان مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات مرتبط با محتواي وب سايت مورد نظر خود را منتشر كرده و سپس از طريق روش CPC درآمد شما را پرداخت مي كند. بايد بدانيد كه روش CPC مخفف روش هزينه در ازاي هر كليك (غير مجاز مي باشدt-Per-Click) است.

 

ميزان درآمدي كه از اين روش كسب مي كنيد به نويسنده يا همان مدير سايت بستگي دارد. همچنين بايد بدانيد كه اين روش يكي از ساده ترين روش هاي كسب درآمد از طريق اينترنت مي باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت بسيار بالايي داشته و مديران ۶۸ درصد سهم را دريافت مي كنند.

 

۸نقد و بررسي محصولات

همانطور كه از نام اين روش پيداست شما بايد به نقد و بررسي دقيق محصولاتي كه در سايت قرار داده ايد بپردازيد و اكثرا توصيه مي كنند كه فقط محصولاتي كه در سايت موجود مي باشد را مورد بررسي قرار دهيد. در واقع اگر تبليغات شما درست و معقولانه باشد به اين معني است كه افراد بيشتري آن محصول را از طريق سايت شما خريداري كرده اند و نياز به يادآوري نيست كه شما مي توانيد به ازاي فروش هر محصول كميسيوني را دريافت كنيد.

۹محصولات خودتان را توليد كنيد و به فروش برسانيد

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه سرگرمي هاي زيادي داشته و ميتوانيد كارهاي خلاقانه زيادي توليد كنيد بايد بگويم كه از اين طريق هم مي توانيد كسب درآمد كنيد. شما به راحتي مي توانيد كارهاي خلاقانه خود را از طريق سايت خود به فروش برسانيد.

 

اگر با برنامه نويسي آشنايي داريد مي توانيد از او بخواهيد كه نرم افزاري بنويسيد تا به مردم اجازه دهد، محصول و يا كار شما را دانلود كرده و هزينه اي بابت آن پرداخت كنند. كارهاي بسياري در اين زمينه مي توان انجام داد اما قبل از آن بايد مطمئن باشيد كه كار خلاقانه شما طرفدار دارد يا خير.

۱۰يك كتاب الكترونيكي بنويسيد

امروزه نوشتن كتاب الكترونيكي مورد علاقه بسياري از افراد قرار گرفته است بهتر نيست شما هم شانس خود را امتحان كنيد و يك كتاب اكترونيكي در رابطه با هر موضوعي كه فكرش را مي كنيد بنويسيد؟

براي نوشتن كتاب الكترونيكي هر موضوعي را ميتوانيد مد نظر قرار دهيد حتي گردآوري وب سايت هاي قبلي و تبديل آنها به يك فايل PDF مي تواند يكي از راه هاي كسب درآمد باشد. بايد بدانيد كه امروزه چنين كاري توسط مشتركين و افرادي كه علاقه اي به خريد كتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۱بررسي ها و نظرسنجي ها

بسياري از شركت هاي معروف مقالات مختلفي طراحي مي كنند تا در مورد محصولي كه ارائه داده اند بازخورد كسب كنند. شما به راحتي مي توانيد يك نظرسنجي از سايت ها مختلف تهيه كرده و آن را در وب سايتتان به نمايش بگذاريد تا زماني كه مشتركين شما به آن پاسخ مي دهند شما به خاطر نمايش نظرسنجي در سايت هزينه دريافت مي كنيد. اين روش يكي از آسان ترين و قابل اعتماد ترين منابع كسب درآمد از اينترنت است.

۱۲ارائه خدمات

از طريق ارائه خدمات مي توانيد با توجه به تخصصي كه در زمينه خاص داريد، مشكلات افراد را به صورت آنلاين برطرف كنيد. همچنين شما مي توانيد با انتشار خدمات خود بر روي وب سايت مخاطبانتان را افزايش داده و درآمد منطقي كسب كنيد. به عنوان مثال شما يك گرافيست ماهر هستيد و ميخواهيد براي ديگران تبليغي طراحي كنيد. شما با قرار دادن بخش جداگانه اي در سايت مي توانيد اين خدمات را به مردم ارائه داده و درآمد كسب كنيد.

۱۳ميزباني يك وبينار

ميزباني يك كارگاه آنلاين زنده مي تواند همانند ساير روش هاي عنوان شده در كسب درامد آينترنتي موثر باشد. اگر سايت شما جزء آن دسته از سايت هايي است كه مخاطبان زيادي دارد و به دليل اينكه نميتوانند در كارگاه هاي آموزشي شركت كنند به راحتي مي توانيد ميزباني يك وبينار را بر عهده بگيريد.

 

به راحتي مي توانيد را دريافت هزينه به ازاي هر صندلي كسب درآمد كنيد و وقتي هزينه پرداخت شد به وي اجازه مي دهيد در كلاس شركت كند. اين روش مزيت هاي زيادي دارد كه يكي از آنها اين است كه راحتي مي توانيد با مخاطبان خود تعامل برقرار كرده و به تقويت و برطرف كردن باگ هاي موجود بپردازيد.

۱۴مشاوره

بسياري از افراد مشاوره را همانند يك وبينار مي دانند كه به صبحت يك شخص با شخص ديگر در اينترنت گفته مي شود. داشتن مخاطبان زياد به شما اين امكان را مي دهد كه به فكر كسب درآمد از اينترنت باشيد.

ممكن است مردم براي كارهاي مختلف از جمله طراحي وب سايت به مشاوره نياز داشته باشند اين مي تواند يك نكته مثبت براي شما بايد كه با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمايي مي توانيد به كسب درآمد نيز بپردازيد.

در انتها توصيه مي كنيم براي اطلاعات بيشتر وارد سايت درآمد 724 daramad724.com شويد و از بقيه مقالات و بسته هاي آموزشي ما ديدن نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس
استوديو نماد، استوديوي حرفه‌اي عكاسي صنعتي، قصد دارد در اين مقاله شما را با تفاوت شيوه‌هاي عكاسي سنتي و مدرن و ميزان اثرگذاري آن‌ها بربيننده آشنا كند.

امروزه اهميت عكس برداري از محصول و خدمات براي ارائه‌ي آن در سايت، براي هيچ كس پوشيده نيست. تمام صفحات اينترنتي، سايت‌ها و كانال‌ها در حال ارائه ي تصاوير محصول خود هستند.

بنابراين تصويربرداري از محصول يك عامل مشترك بين رقباست و امتيازي به هيچ كدام از آن‌ها نمي‌بخشد.

پس علت تفاوت ميزان بازديد از سايت‌ها چيست؟

 بنابر آمار، ميانگين مكث هربيننده روي هرعكس نهايتاً ۷ ثانيه است. به نظر مي‌رسد يكي از عوامل نشان‌دهنده ي تاثير عكس‌ها، زماني است كه بينندگان براي ديدن آن عكس صرف مي‌كنند. هرچه زماني كه بيننده براي بازديد از محصول شما صرف مي‌كند بيش‌تر باشد، فرصت شما براي معرفي محصول و خدمت‌تان بيش‌تر مي‌شود.

پس بايد در گام اول جذابيت بصري بيش‌تري به عكس بخشيد تا بازديدكننده را مشتاق نگه دارد. اما جذابيت فاكتور كافي نيست، معرفي محصول بايد علاوه بر برخورداري از جذابيت، آنقدر كامل و قابل اعتماد باشد كه مشتري بتواند از شناخت محصول اطمينان حاصل كند.

جالب است بدانيد فناوري عكاسي مدرن تصاويري فراهم مي‌كند كه با فراهم كردن هردو فاكتور جذابيت و معرفي، مكث بيننده روي عكس را بين ۵ تا ۱۰برابر بيش‌تر مي‌كند.

تكنيك‌ها و برنامه‌هاي جديد عكاسي به شما امكان مي‌دهند كه با استفاده از فناوري‌هايي مانند ساخت تور مجازي و عكاسي ۳۶۰ درجه، مخاطب را با تصوير سه بعدي فضا و محصول خود مواجه كنيد.‌ اينگونه، شما مي‌توانيد توقع داشته باشيد بازديد بيننده از يك عكس، به اندازه‌اي نزديك به بازديد از محصول واقعي و سه بعدي زمان ببرد. از طرفي، مشتري پس از مواجهه با برخورد مدرن شما با محصول و تجارت، با آگاهي از به روز بودن شما، به پيشنهادات‌تان نيز اعتماد بيش‌تري خواهد كرد.

در واقع شما چند برابر هزينه‌اي كه براي تبليغات صرف مي‌كنيد، زمان براي معرفي خود به مخاطب مي‌خريد.

در اين فرصت، مخاطب مي‌تواند با كمك عكس هاي ۳۶۰ درجه، تمام ابعاد محصول را ببيند و از اندازه و كيفيت آن اطمينان بيش‌تري حاصل كند.

جالب است بدانيد بينندگان، عكس‌هاي ۳۶۰ درجه را دوبرابر بيش‌تر از عكس‌هاي معمولي با ديگران به اشتراك مي‌گذارند.

همين طور تور مجازي به شما كمك مي‌كند مخاطب را بدون طي كردن مسافت، به فضاي كار خود بياوريد و او را با موقعيت مورد نظرش روبرو كنيد. مثلاً محيط فروشگاه، هتل، خانه يا ماشين را براي او مجسم كنيد.

فكر مي‌كنيد چرا سايت‌هايي كه از تور مجازي استفاده مي‌كنند روزانه تا سقف ۵ _۶ ميليون بيننده نيز دريافت مي‌كنند؟

 

با توجه به در دسترس بودن چنين عكسي در تمام جهان، مخاطب مي‌تواند بدون صرف وقت براي مراجعه ي حضوري، در مورد خريداري محصول تصميم‌گيري كند. اين يعني يك معامله برد-برد در جهان معاصر. همچنين بازديد از يك خانه ي در معرض فروش توسط تور مجازي هميشه ممكن است، و خانه هميشه در مرتب ترين و زيباترين حالت خود به چشم مخاطب مي‌رسد، اين در حالي است كه بازديد حضوري از خانه هماهنگي‌هاي بسياري مي‌طلبد و بعد از جلب نظر مشتري انجام مي‌شود. در حالي كه با ارائه كردن تور مجازي مي‌توان قبل از جلب كردن نظر مثبت مشتري، خانه را براي او نمايش داد و اطمينانش را به دست آورد.

در مجموع، ورود به عرصه ي تجارت الكترونيك امروزه تعيين كننده ميزان شناخته شدن شما توسط مخاطب محصول است و تفاوت كيفيت ارائه ي محصول شما در فضاي الكترونيك است كه مي‌تواند امتيازي براي شما نسبت به رقبايتان ايجاد كند.

همانطور كه مشتري در فضاي حقيقي، به چشمان خودش بيش‌تر از توضيح فروشنده اعتماد مي‌كند، در فضاي مجازي هم ديدن تصوير با كيفيتي از محصول براي او اولويت خواهد داشت.

اما براي تهيه ي چنين عكس‌هايي از كجا بايد شروع كرد؟

مسلماً بردوش گرفتن مراحل تهيه ي چنين عكس‌هايي براي شما به مراتب پيچيده‌تر از يك متخصص عكاسي است. هزينه خريد دوربين، خريد نرم‌افزار و يادگيري مهارت تهيه عكس از سويي شما را با مشكل مواجه خواهد كرد و از طرفي عدم آشنايي با ترفندهاي بازاريابي، ممكن است عكس‌هاي شما را از دسترس بيننده دور نگه دارد.

پيشنهاد استوديو نماد به شما اين است كه اگر مي‌خواهيد محصول‌تان چند برابر بيش‌تر ديده شود و پيش از مراجعه ي حضوري مشتري، اعتمادش را جلب كنيد به فكر استفاده از فناوري‌هاي جديد عكاسي باشيد و با يك شركت عكاسي صنعتي همكاري كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

بدون شک عرضه دیسک‌های حالت جامد یا همان SSD انقلابی بزرگ در زمینه دستگاه‌های ذخیره سازی بود. درایو‌های SSD در حالی عرضه شدند که این بازار سال‌های سال تحت انحصار دیسک‌های مغناطیسی بود که نه تنها سرعت قابل توجهی ارائه نمی‌کردند بلکه امکان بروز خطا در آنها بسیار زیاد بود. محصولات موجود در خانواده SSD شامل دستگاه‌های اینترپرایز نیز می‌شوند. یک درایو SSD اینترپرایز در سیستم‌های ذخیره سازی، سرورها و یا DAS ها به کار برده می‌شود. این درایو‌ها با توجه به ساختار مخصوص خود عمر بسیار بالایی دارند و برای استفاده در سرور‌ها بسیار مناسب هستند. درایو‌های SSD معمولا با استفاده از تکنولوژی NAND ساخته می‌شوند. این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا عملکرد دستگاه ذخیره‌سازی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و در کنار آن نیز حتی مصرف نسبت به دیسک‌های مغناطیسی کاهش زیادی داشته باشد. دستگاه‌های اینترپرایز حتی نسبت به محصولات معمولی SSD کارایی بهتری دارند و طول عمر آنها بسیار افزایش پیدا کرده است. از ویژگی‌های بارز محصولات اینترپرایز می‌توان به محافظت از داده‌ها حتی در صورت قطع منبع تغذیه و برق، تصحیح خطا‌های احتمالی، کیفیت و ماندگاری در مدت زمان طولاتی و گارانتی بسیار مناسب یاد کرد. همچنین باید بازهم ذکر کرد با توجه به اینکه در این نوع درایو از دیسک‌های متحرک استفاده نشده، طول عمر آن افزایش پیدا کرده و میزان خطا نیز به صورت قابل توجهی کاهش داشته.

در درایوهای SSD که اولین بار ساخته و به بازار عرضه شد، از (SLC) NAND FLASH استفاده می‌شد که به ازای هر سلول یک بیت را ذخیره می‌کرد. بهترین کارایی این نوع حافظه اجازه انجام صد هزار عمل نوشتن اطلاعات برای هر سلول بود که عددی بسیار قابل توجه است. گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در ساخت این نوع دستگاه‌های ذخیره‌سازی به خصوص NAND باعث شد تا از گزینه‌های Flash NAND با پایداری کمتری استفاده شود. از این نوع می‌توان به MLC، TLC و D NAND. 3 اشاره کرد. بدین ترتیب استفاده از پایداری کمتر باعث شد تا حجم درایو‌های SSD افزایش پیدا کرده و در سمت مقابل قیمت تمام شده نیز کاهش پیدا کند.

درایو‌های SSD توسط تولید کنندگان مختلفی مثل سامسونگ به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت‌ها شاید گزینه‌های متفاوتی با پایداری مختلف را به بازار عرضه کنند. البته هر کدام از این محصولات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است که یک درایو SSD با حجم بسیار بالا برای خواندن بسیار زیاد در برنامه‌های پر تراکم ارائه شود. بدین ترتیب مدل‌های مختلف از SSD به وجود می‌آید. به عنوان مثال یک درایو قدرت این را دارد که به اندازه تمام حجم خود صرفا در یک روز عملیات نوشتن و پاک کردن را انجام دهد، اما محصولی دیگر قدرت این را دارد که به اندازه کل حجم خود، 25 بار عملیات نوشتن و پاک کردن به صورت کامل را در طول یک روز انجام دهد.

محصولات SSD بر خلاف هارد دیسک‌ها در انوع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات می‌توانند در اندازه و ابعاد مختلف با استفاده از اتصالات مختلف به کامپیوتر متصل شوند. به عنوان مثال SSDها می‌توانند از اتصالاتی مثل SATA، SAS و حتی PCI-E پشتیبانی کنند. بدین ترتیب نگرانی از لحاظ سرعت انتقال داده‌ها وجود نخواهد داشت چون تنها محدودیت را قدرت اتصالات استفاده شده به وجود می‌آورد. مدرن‌ترین اتصالات SSD در واقع M.2 است که از سیستم PCI-E استفاده می‌کند و نصب آن برای هر کاربری بسیار آسان خواهد بود.

یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه طراحی اس اس دی اینترپرایز در واقع شرکت سامسونگ است. آنها با طراحی‌های نوین خود همیشه سعی در عرضه تکنولوژی‌های جدید هستند. این شرکت سعی می‌کند تا با باز کردن دروازه‌هایی جدید در زمینه تکنولوژی طراحی و ساخت درایو‌های SSD، محصولاتی بسیار مناسب به بازار عرضه کند. شرکت سامسونگ در زمینه طراحی درایو‌های SSD اینترپرایز بسیار موقف عمل کرده و تسبت به دیگر رقبا قدرتمند‌تر است. طول عمر بالا، استفاده از تکنولوژی‌های ساختار شکن، سرعت فوق‌العاده و ... باعث شده است تا سامسونگ محصولات بسیار خوب برای استفاده در تمام نسل‌های مختلف سرور‌های HPE و سوپرمیکرو در بازار داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

با درآمد بیش از دو میلیارد دلار و رشدی بیش از پنج برابر تنها در طی بازه زمانی شش ساله، سوپرمیکرو (Supermicro) به رتبه اول سریع‌ترین آمار رشد برای یک شرکت فناوری اطلاعات در دنیا دست پیدا کرده است. این شرکت رتبه شماره هجده سریع‌ترین رشد در دید کلی را توسط مجله فورچن به خود اختصاص داده و در بین هزار شرکت بسیار بزرگ دنیا از دید همین مجله قرار گرفته است.
سوپرمیکرو یک مرجع جهانی در عملکرد بالا و بازدهی بالا در زمینه تکنولوژی سرورها است. البته باید به نوآوری‌های این شرکت در زمینه محصولات مربوط به سرور سوپرمیکرو نیز اشاره کرد. آنها دست به طراحی محصولاتی سازگار با محیط زیست برای انجام پردازش‌های سنگین در دیتاسنتر‌ها و پردازش ابری زدند و در بازار‌های مختلفی از جمله HPC حضور دارند. محصولات این شرکت در رده‌های مختلفی مثل سرور‌های کامل، ذخیره‌سازی، بلید و ایستگاه‌های کاری در رک‌های کامل، دستگاه‌های مربوط به شبکه، نرم‌افزار‌های مدیریت سرور و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای پشتیبانی سرویس‌ها به بازار عرضه می‌شوند. آنها به مشتریان خود سطح مناسبی از انعطاف پذیری و شخصی سازی را ارائه می‌کنند که باید در این بازار‌ها وجود داشته باشد. محصولات سوپرمیکرو به شکلی طراحی شده تا سطح بالایی از قابلیت اطمینان، کیفیت و مقیاس‌پذیری را به خریدار ارائه کند و به همین منظور مشتریان محصولات این شرکت می‌توانند از عملکرد، تراکم، مدیریت حرارت و توان مصرفی اطمینان داشته باشند که در نهایت باعث کاهش هزینه می‌شود.
بسیاری از تحقیقات و البته طراحی‌های سوپرمیکرو به صورت داخلی در خود شرکت انجام می‌شود. این مورد باعث می‌شود تا با افزایش ارتباط بین افراد تیم طراحی شاهد کاهش زمان مورد نیاز برای ساخت محصول و ارائه آن به بازار باشیم. سوپرمیکرو اصول خاصی برای طراحی دارد که باعث شده تا محصولاتی منحصر به فرد مثل مادربرد، کیس و منبع تغذیه توسط آنها به بازار عرضه شود. همچنین این اصول قدرتی خاص را در اختیار سوپرمیکرو قرار داده تا با نیاز‌های مشتریان بسیار راحت آشنا شده و آنها را از طریق ارائه SKU برطرف کند. در حال حاضر این شرکت 4950 محصول مختلف را به بازار عرضه می‌کند که شامل مادربرد مخصوص سرور، سیستم‌های ذخیره‌سازی، سرور به صورت کامل، کیس، منبع تغذیه و دیگر محصولات مرتبط است.
محصولات شرکت سوپرمیکرو در مقر اصلی آنها در کالیفرنیا آمریکا و زیر مجموعه‌های موجود در کشور‌های تایوان و هلند تولید می‌شوند. برای فروش نیز آنها سرور‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به آن را از طریق خرده فروشان به بازار عرضه می‌کنند. در سال مالی 2016 محصولات تولید شده تحت نظر سوپرمیکرو، توسط 800 مشتری عمده در 100 کشور مختلف خریداری شدند. این شرکت اولین بار در سال 1993 کار خود را آغاز کرد و هر سال شاهد پیشرفت و البته سوددهی آنها در بازار سرور‌ها و محصولات مرتبط به آن بودیم.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مقاله قصد داریم به تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری بپردازیم. با ما همراه شوید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان درباره تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری گفت: این روزها بسیاری از افراد با هدف لاغری اقدام به مصرف دمنوش‌های گیاهی می کنند که در بسیاری موارد در نتیجه مصرف این داروها و یا دمنوش‌های گیاهی موفق به کاهش وزن خود می شوند اما اینکه تا چه اندازه این کاهش وزن بدلیل مصرف این دمنوش‌های گیاهی است، برای بسیاری سوال است .اینکه بسیاری از این دمنوش‌های گیاهی با کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شوند حقیقی غیر قابل انکار است اما برای نتیجه گیری از این دمنوش‌های گیاهی لاغری باید مقادیر بسیاری زیادی در طول روز از این دمنوش‌ها مصرف کرد. یک قرص چای سبز معادل ۱۲ لیوان دمنوش چای سبز است پس یک فرد برای استفاده از تاثیر دمنوش گیاهی باید مقادیر زیادی از این نوع گیاهان مصرف کند، که برای همه امکان پذیر نیست اما در بسیاری موارد شاهد بودیم که مصرف کنندگان از نتیجه این دمنوش‌های گیاهی راضی بودند.

Image result for â«Ø¯ÙÙÙØ´ ÙÛÙشاâ¬â

رئیس کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزش اصفهان گفت: اکثر کسانی که ادعا می کنند با مصرف دمنوش‌های گیاهیدر کاهش وزن موفق بوده‌اند همزمان با مصرف این دمنوش‌های گیاهی لاغری، کالری های دریافتی خود را نیز کم کرده‌اند و علاوه بر آن به ورزش یا پیاده روی پرداخته‌اند. این متخصص تغذیه گفت: مصرف داروهای گیاهی و فرآورده های سنتی با سلامتی تعارضی ندارد، اما افراط در مصرف این قبیل محصولات، منجر به مسمومیت کبد می شود. لاغری و کاهش وزن را باید بر اساس یکسری اصول علمی و آزمایش شده به انجام رسانید . لاغری بی ضرر و آسان که بر پوست و زیبایی اثر سوء نداشته و بر سلامتی نیز مضر نباشد را باید با کاربرد اصول تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی و تحرکی که در یک برنامه مدون در اختیار قرار می گیرد به انجام رساند. دمنوش های لاغری نیوشا توسط متخصین و مشاورین رسمی عرضه می شوند و فرد در طول دوره مصرف از حمایت این مشاورین برخوردار خواهند شد. گیاهان داروئی موثر بر لاغری و کاهش وزن به عنوان سرعت بخش می توانند روند چربی سوزی را سرعت بالایی بدهند.

Related image

شرکت نیوشا محصولات متنوعی با پایه ی دمنوش های گیاهی نیوشا دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

معرفی دمنوش های گیاهی نیوشا:

چای ترش: چای ترش یکی از دمنوش های گیاهی نیوشا است که منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان می باشد. مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها سطح کلسترول و تری گلیسرید را کاهش می دهند. کاهش کلسترول، سلامت قلب را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

همچنین این آنتی اکسیدانها به پاک شدن بدن از رادیکال های آزاد که می توانند به سلول ها و DNA آسیب برسانند کمک کرده و ما را در برابر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و سرطان محافظت می کنند.

نام آنتی اکسیدان ها آورده شود شامل فلاونوئیدها (Flavonoids) و پلی فنول ها (Phenols) گوناگونند که عملکرد ضد اکسیداتیو و ضد التهابی دارند.

 ✓ کاهش وزن

 فازئولامین (Phaseolamin)چای ترش تولید آنزیم آمیلاز را مهار می کند. جذب کربوهیدرات و نشاسته را کاهش می دهد و به این ترتیب به کاهش وزن کمک می کند.

 ✓ کاهش کلسترول

 بیوفلاونوئیدهای چای ترش کلسترول بد خون (LDL) را کاهش می دهد و از انسداد جریان خون جلوگیری می کند.

 ✓ جلوگیری از پیری پوست

 آنتی اکسیدان های چای ترش با از بین بردن رادیکال های آزاد اختلالات پوستی را از بین می برد و روند پیری پوست و چین و چروک را کند می کند.

 ✓ محافظ کبد

 پلی فنولهای چای ترش با مهار رادیکال های آزاد موجب جلوگیری از اختلالات کبدی می شوند.

 ✓ ضد سرطان

 پروتوکاتکوئیک اسید چای ترش ضد تومور است. از رشد و توسعه سلول های سرطانی جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 ✓ بهبود افسردگی

 فلاونوئیدهای چای ترش اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. دستگاه عصبی را آرام کرده و به درمان افسردگی کمک می کند.

 ✓ سلامت قلب و عروق

 فلاونوئیدها و آنتوسیانینهای چای ترش به کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید و کاهش فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

عوارض جانبی

 خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افراد مبتلا به دیابت قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افرادی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند و زنان یائسه که تحت هورمون درمانی هستند قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

مصرف این چای به افرادی که فشار خون پایین دارند توصیه نمی شود.

دمنوش های گیاهی نیوشا

میکس بری: این دمنوش ترکیبی از ریزمیوه های قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. – میوه های قرمز سرشار از فیبر هستند. از این منظر، آنها به کاهش وزن، کلسترول و فشار خون کمک زیادی می کنند. – این دمنوش آرامش بخش و خنک کننده است و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیبات آن در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار مؤثر است. این چای دارای مواد نگهدارنده نمی باشد. بنابراین، باید حتماً در یخچال نگهداری شود.



:: برچسب‌ها: دمنوش نیوشا، دمنوش لاغری نیوشا ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()