نوشته شده توسط : اینفورتکس

کپسول اسلیم تکس سبز دارو با استفاده از خواص عصاره دانه قهوه سبز، از جذب قند نشاسته و کالری اضافی موجود در غذاها در روده جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز چیست؟

اضافه وزن این روزها به دغدغه قشر بزرگی از جامعه تبدیل شده است. دلیل آن نیز، ترویج زندگی ماشینی و کاهش تحرک است. کاهش تحرک در این عصر دیگر به معنای تنبلی و کم کاری نیست. بلکه نشستن ساعت ها پشت سیستم ها و دستگاه های مختلف و مشغول بودن با آن ها وقتی برای ورزش کردن برای افراد نمی گذارد. از طرفی بسیاری از همین افراد پر مشغله تمایل دارند خیلی سریع و بدون عوارض وزن خود را کاهش دهند. خب باید گفت با وجود داروهای گیاهی مانند کپسول اسلیم تکس قهوه سبز این کار غیر ممکن نیست. اما بازهم برای لاغر شدن مقداری فعالیت ورزشی روزانه (مانند پیاده روی) نیاز است.

کپسول اسلیم تکس برای لاغری

قهوه سبز در واقع دانه گیاه قهوه است که هنوز بو داده نشده. این دانه ها سرشار از اسیدهای کلروژنیک است. این اسیدها تأثیر آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارند و علاوه بر کاهش وزن، به کاهش فشار خون نیز کمک می کنند. در ادامه بیشتر با قرص قهوه سبز اسلیم تکس و فواید آن آشنا خواهید شد.

خواص قرص قهوه سبز اسلیم تکس

  • کاهش جذب قند نشاسته موجود در غذا
  • کاهش جذب کالری اضافی غذاها
  • بهبود گردش خون 
  • کاهش فشار خون
  • افزایش متابولیسم
  • کاهش وزن 

مواد تشکیل دهنده کپسول لاغری اسلیم تکس

مهم ترین اثر کپسول اسلیم تکس قهوه سبز، اثر بر لاغری و کاهش وزن است. زیرا در هر کپسول آن 400 میلی گرم عصاره خشک دانه قهوه سبز وجود دارد. قهوه سبز ترکیبات شیمیایی بسیار متفاوتی دارد که به برای کاهش وزن بسیار مؤثر واقع می شوند. یکی از این ترکیبات، مشتقات پلی فنولیک هستند. معروف ترین این مشتقات اسید کلروژنیک و تری گونلین است. دانه قهوه سبز 45 نوع اسید کلروژنیک مختلف دارد که هرکدام به نوعی روی جذب مواد در روده اثر می گذارند. 

طبق مطالعات انجام شده روی تاثیر فارماکولوژیک گیاه قهوه سبز، در افراد با چاقی خفیف تا متوسط، ( BMI بین 25تا 32) مصرف روزانه مقدار توصیه شده از عصاره این گیاه به مدت 8تا 12 هفته باعث کاهش 2.5 تا 3.7 کیلوگرم شده است.

قهوه سبز دانه گیاه قهوه است که هنوز بو داده نشده و رنگش سبز است. خاصیت کاهش وزن دانه سبز قهوه به دلیل وجود سطح بالایی از کلروژنیک اسید است. کلروژنیک اسید یک ترکیب شیمیایی طبیعی است که استر تشکیل شده از ترکیب کافئیک اسیدو کوئینیک اسیداست. عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌کند همچنین کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد. دانه قهوه سبز اشتها را کم می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریعتر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلات تان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌کند.

مکانیسم عملکرد کپسول اسلیم تکس برای لاغری

مکانیسم اثر عصاره دانه قهوه سبز، به طور گسترده ای به مکانیسم اثر کلروژنیک اسیدها باز می گردد. زیرا این اسیدهای فنولیک، ماده مؤثره کپسول اسلیم تکس سبز دارو هستند. تاکنون تحقیقات زیادی بر روی اثرات مفید اسیدهای کلروژنیک انجام شده است. تحقیقات قدیمی به طور قطع ثابت کرده اند که این نوع اسیدها، آنتی اکسیدان ها و ضد التهاب های بسیار قوی هستند که با استرس های اکسیداتیو ایجاد شده در بدن مبارزه می کنند یا از وقوع آن ها جلوگیری می کنند. 

تحقیقات جدیدتری که در سال های 2017 و 2018 روی دانه قهوه سبز انجام شد، خواص دیگر این دانه ها را آشکار کرد. بسیاری از دانشمندان معتقدند اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز تنها یک آنتی اکسیدان نیست. بلکه یک ماده آنتی باکتریال، محافظ کبد، محافظ قلب، تب بر، محافظ سلول های عصب، آنتی وایرال و محرک سیستم عصبی نیز هست. 

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز

مکانیسم اثر کپسول اسلیم تکس برای لاغری اینگونه است که اسیدهای کلروژنیک با ورود به روده، مانع از جذب گلوکز اضافی به خون می شوند. این فرآیند، سطح گلوکز آزاد موجود در خون را کاهش داده و ترشح انسولین را افزایش می دهد. کمبود گلوکز در خون، بدن را وارد چرخه Thermogenesis می کند، که طی آن بدن از چربی های اضافی جهت تأمین انرژی خود استفاده می کند. 

دیگر مکانیسم اسید کلروژنیک که برای لاغری مؤثر واقع می شود، افزایش متابولیسم چربی ها است. مصرف کپسول اسلیم تکس گردش خون را افزایش می دهد که سبب افزایش متابولیسم و شکستن راحت تر چربی ها می شود. به خصوص اگر در کنار استفاده از این کپسول حاوی دانه قهوه سبز، فعالیت بدنی هر چند کم را داشته باشید.

اثرات دیگر قرص قهوه سبز اسلیم تکس و اسید کلروژنیک موجود در آن، در بدن شامل کاهش کلسترول بد ( LDL) و افزایش کلسترول خوب ( HDL) در خون، پیشگیری از دیابت نوع 2 کاهش خون است. 

عوارض کپسول اسلیم تکس

کپسول اسلیم تکس قهوه سبز، عوارض جدی و ماندگاری ندارد. زیرا تنها ماده مؤثر این کپسول، اسیدهای کلروژنیک است. این ماده به مقدار کمتر در قهوه معمولی نیز یافت می شود. به همین دلیل، عوارض مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز نیز مانند عوارض مصرف بی رویه قهوه است. 

  • ناراحتی معده
  • افزایش ضربان قلب
  • تکرر ادرار
  • اختلال خواب
  • بیقراری
  • تنش

بهتر است قبل از مصرف به توصیه های زیر دقت کنید.

هشدارها

  • ترکیبات پلیفنولیک مانند اسیدهای کلروژنیک، مهارکننده های قوی جذب آهن هستند. پس نباید کپسول اسلیم تکس قهوه سبز را همراه با مکمل های آهن یا سایر مکمل های غذایی حاوی آهن مصرف کنید. بهتر است حداقل یک ساعت بین آن ها فاصله باشد.
  • افراد مبتلا به فشار خون که داروهای کاهنده فشار یا کاهنده قند خون مصرف می کنند، حتماً برای مصرف این کپسول باید با پزشک مشورت کنند. 
  • افراد مبتلا به کلسترول خون بالا که داروهای خاص مصرف می کنند نیز باید قبل از مصرف کپسول اسلیم تکس برای لاغری، با پزشک مشورت کنند. 
  • وجود مقادیر زیادی اسید کلرژنیک در کپسول لاغری اسلیم تکس، ترشح اسید معده را افزایش می دهد. لذا، افراد مبتلا به ناراحتی های گوارشی و زخم معده بهتر است از مصرف این کپسول صرف نظر کنند. 
  • افراد مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر، اختلالات اضطرابی، فشار خون بالا، گلوکوم و اختلالات خونریزی باید در مصرف این محصول احتیاط کنند. 
  • در صورت مصرف همزمان الکل، آلندرونیت، داروهای آنتی پلاکت (رقیق کننده خون مانند آسپرین و کلوپیدوگرل)، استروژنها، کلوزاپین، فنوباربیتال، لیتیوم و فلوواکسامین و مکمل های کلسیم با این فرآورده، جهت کاهش میزان تداخلات با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • درصورت مصرف همزمان سیر، زنجبیل، جینکگو، جنسینگ به صورت سنتی یا در فراورده های دارویی جهت با قرص لیورسیل، بهتر است با یک پزشک جهت راهنمایی و جلوگیری از ایجاد تداخل مشورت کنید.
  • بهتر است مصرف این محصول 24ساعت قبل از تست استرس قلبی دارویی و حداقل 4 ساعت قبل از تستهای تنفسی قطع شود. 
  • کافئین موجود در کپسول اسلیم تکس، ممکن است سبب افزایش سطح سرمی لاکتات و اورات، کلسیم و کراتین در ادرار و افزایش زمان فیبرینولیزیس شود.

مصرف کپسول اسلیم تکس در بارداری

عصاره دانه قهوه سبز که در کپسول اسلیم تکس به کار رفته است، مقادیر زیادی اسید کلروژنیک دارد که تأثیر بسیار قوی روی بدن دارد و روی جذب مواد غذایی در روده تأثیر می گذارد. از این رو، مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز در دوران بارداری توصیه نمی شود.  

طریقه مصرف کپسول اسلیم تکس قهوه سبز

بهترین زمان مصرف کپسول اسلیم تکس 30 دقیقه قبل از هر وعده غذایی است. مقدار مصرف نیز 3 کپسول در روز قبل از هر وعده روزانه است. اگر پس از مصرف کپسول دچار اختلالات خواب مانند بی خوابی می شوید، بهتر است دو کپسول قبل از صبحانه و 1 کپسول قبل از نهار مصرف کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

لاغری با قرص اسپیرولینا: محصولی از یک جلبک دریایی

کپسول اسپیرولینا یکی از داروهای لاغری گیاهی تولید ایران می باشد. این محصول تولید شرکت ریحان نقش جهان می باشد و می توان آن را بهترین مارک قرص اسپیرولینا نامید.

اسپیرولینا یک نوع جلبک دریایی با رنگ سبز آبی می باشد که به دلیل خواص فراوان آن بسیار مورد توجه است. به گونه ای که ناسا در یکی از عملیات فضایی خود اعلام کرد قصد کشت این جلبک را دارد.

قرص اسپیرولینا باعث بهبود عملکرد روده، افزایش متابولیسم بدن، کاهش جذب چربی و کاهش اشتها می گردد. تحقیقات نشان داده اند که مصرف عصاره جلبک اسپیرولینا می تواند اثر مطلوبی بر کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با قرص اسپیرولینا و خواص بی نظیر آن شما راه به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

 

مشخصات کلی کپسول اسپیرولینا

✅ تولید کشور ایران

✅ محصول شرکت ریحان نقش جهان

✅ بسته بندی به شکل کپسول

✅ حاوی ۶۰ عدد

✅ هر کپسول محتوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره جلبک دریایی اسپیرولینا

✅ مکمل کاهش وزن و لاغری

✅ کاملا گیاهی

اسپیرولینا چیست؟

اسپیرولینا نوعی جلبک سبز آبی می باشد که در بین مردم به عنوان یک مکمل غذایی شناخته می شود. بسیاری از مردم اسپیرولینا را به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در خود، و فواید بی شماری که برای سلامتی دارد یک ابر غذا توصیف می کنند.

اسپیرولینا دارای مقدار زیادی پروتئین و ویتامین مورد نیاز بدن می باشد. به همین دلیل اسپیرولینا یک مکمل غذایی عالی برای افرادی با رژیم های گیاهی یا وگان است.

اسپیرولینا به صورت کپسول اسپیرولینا، قرص و پودر در سراسر جهان ساخته می شود و در برخی از غذاها و نوشیدنی ها به کار برده می شود.

تحقیقات و بررسی های علمی نشان داده اند که اسپیرولینا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیادی می باشد که می تواند به تنظیم سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن کمک شایانی کند.

 

در ادامه به طور مفصل تر با خواص اسپیرولینا آشنا خواهیم شد.

 

فواید مصرف کپسول اسپیرولینا

✅ شاخص های تغذیه فوق العاده خوب

قرص اسپیرولینا سرشار از ویتامین و پروتئین می باشد. به همین دلیل می تواند به عنوان یک مکمل غذایی در رژیم غذایی افراد قرار بگیرد و بدون هیچ عارضه جانبی خاصی نیاز های بدن را رفع کند.

مواد مغذی موجود در قرص اسپرولینا

هر ۱۰۰ گرم اسپیرولینای خشک شده دارای ارزش غذایی زیر می باشد: ( درصد به کار رفته شده نشان می دهد که چه میزان از نیاز بدن شما را می تواند تامین کند)

انرژی۱۲۱۳ کیلو ژول ( معادل ۲۹۰ کالری)کربوهیدرات ها۲۳.۹ گرمقند۳.۱ گرمفیبر غذایی۳.۶ گرمچربی۷.۷۲ گرمچربی اشباع شده۲.۶۵ گرمچربی اشباع نشده۰.۶۷۵ گرمپروتئین۵۷.۴۷ گرمتریپتوفان ( نوعی پروتئین)۰.۹۲۹ گرمترئونین ( نوعی پروتئین)۲.۹۷ گرمایزولوسیون ( نوعی پروتئین)۳.۲۰۹ گرملوسین ( نوعی پروتئین)۴.۹۴۷ گرملیزین ( نوعی پروتئین)۳.۰۲۵ گرممتیونین ( نوعی پروتئین)۱.۱۴۹ گرمسیستین ( نوعی پروتئین)۰.۶۶۲ گرمفنیل آلاتین( نوعی پروتئین)۲.۷۷۷ گرمتیروزین ( نوعی پروتئین)۲.۵۸۴ گرموالین ( نوعی پروتئین)۳.۵۱۲ گرمآرژین ( نوعی پروتئین)۴.۱۴۷ گرمهیستیدین ( نوعی پروتئین)۱.۰۸۵ گرمآلاتین ( نوعی پروتئین)۴.۵۱۵ گرماسید آسپارتیک ( نوعی پروتئین)۵.۷۹۳ گرماسید گلوتامیک( نوعی پروتئین)۸.۳۸۶ گرمگلیسین ( نوعی پروتئین)۳.۰۹۹ گرمپرولین ( نوعی پروتئین)۲.۳۸۲ گرمسرین ( نوعی پروتئین)۲.۹۹۸ گرمویتامین A۴%- ۲۹ میلی گرمبتاکاروتن۳%- ۳۴۲ میلی گرمتیامین ( B1)۲.۳۸% – ۲۰۷ میلی گرمریبوفلاوین ( B2)۳.۶۷% – ۳۰۶ میلی گرمنیاسین ( B3)۱۲.۸۲%- ۸۵ میلی گرماسید پانتوتنیک (B5)۷۰%- ۳.۴۸ گرم ویتامین B6۲۸%- ۰.۳۶۴ میلی گرمفولات (B9)۲۴%- ۹۴ میکروگرمویتامین C۱۲%- ۱۰.۱ میلی گرمکولین۱۳%- ۶۶ میلی گرمویتامین E۳۳%- ۵ میلی گرمویتامین K۲۴%- ۲۵.۵ میلی گرمکلسیم۱۲% ( ۱۲۰ میلی گرم)آهن۲۱۹%- ۲۸.۵ میلی گرممنیزیم۵۵% – ۱۹۵ میلی گرممنگنز۹۰%- ۱.۹ میلی گرمفسفر۱۷%- ۱۱۸ میلی گرمپتاسیم۲۹%- ۱۳۶۳ میلی گرمسدیم۷۰%- ۱۰۴۸ میلی گرمزینک۲۱%- ۲ میلی گرم

 

✅ کاهش وزن و لاغری به کمک مصرف کپسول اسپیرولینا

اسپیرولینا یک ماده مغذی است که در مقابل اینکه می تواند نیاز های بدنی شما را تامین کند از کالری بسیار کمی برخوردار است. این ترکیب گیاهی حاوی مقدار زیادی پروتئین می باشد که می تواند شما را تا مدت طولانی سیر نگه دارد.

هم چنین به علت داشتن فیبر گیاهی، یک ترکیب چربی سوز به شمار می رود. فیبر به مدت طولانی تری در معده باقی می ماند و باعث می شود اشتهای کم تری داشته باشید.

علاوه بر این فیبر موجود در اسپیرولینا، به باکتری های مفید روده کمک می کند و باعث می شود غذا سریع تر هضم و دفع گردد. دفع سریع غذا، مانع از جذب تمام مواد غذایی در بدن می شود که این به معنای کاهش دریافت کالری در هر وعده غذایی و حتی میان وعده است.

تحقیقاتی که بر روی تاثیر اسپیرولینا در سال ۲۰۱۶ انجام شد نشان می دهد که افرادی که دارای اضافه وزن بودند و به مدت ۳ ماه به طور منظم از اسپیرولینا استفاده کردند شاخص توده بدنی یا BMI آن ها بسیار بهبود بخشیده شد و توانستند لاغر شوند.

✅ بهبود سلامت روده و اسپیرولینا

یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ برای بررسی تاثیر مصرف اسپیرولینا بر روی باکتری های روده و عملکرد آن انجام شد. نتایج نشان می دادند که اسپیرولینا می تواند از باکتری های مفید روده را محافظت کند و به رشد آن ها کمک می کند. در نتیجه می توان گفت اسپیرولینا دارای خاصیت پروبیوتیک می باشد. بهبود عملکرد روده ها تا حد زیادی می تواند بدن را از شر یبوست و سموم اضافی بدن رهایی بخشد.

✅ اثر اسپیرولینا بر مدیریت دیابت

مکمل هایی که در آن ها از اسپیرولینا استفاده شده استا تا حد زیادی می تواند سطح قند خون ناشتا را در افراد کاهش دهد. قند خون ناشتا یک مشکل رایج در بین افراد دیابتی نوع ۱ و ۲ می باشد. این در حالی ست که استفاده از اسپیرولینا می تواند به حل مشکل و کنترل دیابت کمک کند.

کاهش قند خون، سطح انسولین بالاتر، بهبود شاخص های آنزیمی کبد نتایجی بودند که از بررسی های آزمایشگاهی مصرف اسپیرولینا بر دیابت به دست آمدند. هم چنین بسیاری از محققان اعتقاد دارند به دلیل خواص آنتی اکسیدانی موجود در اسپیرولینا، مصرف آن می تواند در درمان دیابت نوع ۱ نیز مفید باشد.

✅ کاهش کلسترول و کپسول اسپیرولینا

ساختارهای چربی در بدن می توانند اکسید شوند و باعث ایجاد بسیاری از بیماری ها در بدن شوند. این در حالی است که وجود آنتی اکسیدان های مختلف در اسپیرولینا از اکسید شدن ساختارهای چربی جلوگیری می کند.

مطالعات نشان می دهند که مصرف مکمل ها و عصاره اسپیرولینا می تواند کلسترول کل را کاهش دهد. کلسترول یک چربی ناسالم در خون می باشد که می تواند باعث گرفتگی رگ های بدن و بیماری های قلبی گردد.

مصرف اسپیرولینا به طور قابل توجهی باعث کاهش کلسترول کل، کاهش کلسترول بد خون ( LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) می گردد. نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان می دهد که مصرف روزانه ۱ گرم اسپیرولینا باعث کاهش کلسترول کل شرکت کنندگان پس از ۳ ماه می گردد.

✅ کاهش فشار خون با قرص اسپیرولینا

بررسی های آزمایشگاهی نشان می دهند که علاوه بر کاهش کلسترول کل، مصرف اسپیرولینا تاثیر مثبتی بر روی کنترل فشار خون نیز دارد. مصرف عصاره اسپیرولینا به طور منظم به مدت ۳ ماه می تواند فشار خون و وزن افراد را کاهش دهد و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کند.

کاهش فشار خون به دلیل افزایش تولید اکسید نیتریک رخ می دهد. اکسید نیتریک یک مولکول سیگنالیک است که به رگ های خونی کمک می کند تا شل شده، گشاد شوند و فشار خون کاهش یابد.

✅ جلوگیری از بیماری های قلبی

کلسترول خون و فشار بالا هر دو با بروز بیماری های قلبی در ارتباط هستند. در نتیجه با مصرف منظم اسپیرولینا می توان از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کرد. علاوه بر این تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در اسپیرولینا باعث سلامت قلب و بهبود عملکرد آن می گردد.

✅ اثر قرص اسپیرولینا بر افزایش متابولیسم بدن

مصرف اسپیرولینا می تواند باعث افزایش متابولیسم بدن گردد. افزایش متابولیسم بدن باعث بالاتر رفتن سطح انرژی بدن و افزایش کالری مصرفی در هر روز حتی در حالت استراحت می شود. و این دقیقا چیزی ست که برای کاهش وزن بدن به آن نیاز داریم.

یک مظالعه در سال ۲۰۱۴ انجام شد که نشان می دهد مصرف روزانه ۶ میلی گرم اسپیرولینا باعث کاهش وزن، عملکرد بهتر هورمون های بدن، افزایش اثرات متابولیکی مفید و افزایش کیفیت و سلامت زندگی افراد می گردد.

✅ کاهش علائم آلرژی

وقتی شخصی به گرده گیاهان، گرد و غبار و یا حیوانات حساسیت دارد ممکن است قسمت داخلی بینی او متورم شود. اسپیرولینا می تواند التهاب بینی را تسکین داده و هیستامین را در بدن کاهش دهد. کاهش آبریزش بینی، عطسه کردن، گرفتگی بینی و خارش علائم آلرژیکی هستند که مصرف اسپیرولینا می تواند آن ها را بدون بروز اثرات جانبی بهبود دهد.

✅ سم زدایی بدن با کپسول اسپیرولینا

در بسیاری از مناطق جهان، مردم در معرض مسمومیت ناشی از آب های آشامیدنی آلوده و سایر منابع آلاینده می باشند. اسپیرولینا دارای خواص ضد سمی است که می تواند اثر آلایندهایی مانند آرسنیک، فلوراید، آهن، جیوه و سرب را در بدن از بین ببرد.

✅ بهبود سلامت روان و خلقی

اسپیرولینا منبع تریپتوفان می باشد. تریپتوفان یک نوع اسید آمینه است که باعث تولید سروتونین در بدن می شود. سرتونین یک هورمون مهم در سلامت روان می باشد.

علت بسیاری از مشکلات سلامت روان و خلقیات مانند افسردگی و اضطراب در بدن به علت کاهش سطح سروتونین در بدن می باشد. به همین دلیل مصرف مکمل های حاوی تریپتوفان مانند اسپیرولینا می تواند در حل مشکلات خلقی و بهبود سلامت روان نقش مهمی داشته باشد.

✅ خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی

فیکوسیانین یک ترکیب شیمیایی فعال است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمندی از خود نشان می دهد. این ماده آنتی اکسیدان به مقدار فراوان در اسپیرولینا وجود دارد و باعث ایجاد رنگ منحصر به فرد سبز آبی در آن شده است.

رادیکال های آزاد موجود در بدن یک خطر بالقوه برای بدن هستند و می توانند علاوه بر ایجاد بیماری های مختلف به DNA سلول های بدن حمله کرده و به آن آسیب بزند. چیزی که در ادامه باعث بروز سرطان های مختلف در بدن می شود.

فیکوسیانین به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان قوی در اسپیرولینا از فعالیت رادیکال های آزاد در بدن محافظت می کند.

✅ در درمان کم خونی موثر است

اشکال مختلفی از کم خونی وجود دارد که کاهش هموگلوبین یا گلبول های قرمز رایج ترین نوع آن می باشد. کم خونی یک مشکل رایج در بزرگسالان است که منجر به ضعف و خستگی طولانی مدت می شود.

بررسی ها نشان می دهد مکمل های اسپیرولینا می تواند میزان هموگلوبین گلبول های قرمز خون را افزایش داده و عملکرد ایمنی بدن را بهبود بخشد.

✅ افزایش قدرت و استقامت عضلات

آسیب اکسیداتیو ناشی از ورزش مهم ترین علت در خستگی عضلات می باشد. اسپیرولینا به علت داشتن خواص آنتی اکسیدانی می تواند به ورزشکاران و افراد فعال جسمی کمک کند تا این آسیب را به حداقل برساند.

✅ بهبود عملکرد کبد با اسپیرولینا

پروتئین و ویتامین های مختلف در سلامت کبد و بهبود عملکرد آن نقش مهمی دارند. به گونه ای که کمبود آن ها می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد کبد یا از کار افتادن آن گردد. اسپیرولینا حاوی مقادیر زیادی ویتامین و پروتئین می باشد که سلامت کبد را موجب می شود.

هم چنین اسپیرولینا حاوی مقادیر زیادی پتاسیم می باشد. پتاسیم نقش مهمی در تولید آنزیم های کبدی بازی می کند. علاوه بر این خاصیت پاکسازی و آنتی اکسیدانی که اسپیرولینا از خود نشان می دهد باعث بهبود بیماری های کبدی و مشکلات آن می گرد.

✅ قرص اسپیرولینا مفید برای سلامت پوست

وجود ویتامین های مختلف در اسپیرولینا باعث درخشانی و رطوبت پوست می گردد. وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی مختلف در اسپیرولینا از فعالیت رادیکال های آزاد در پوست جلوگیری کرده و روند پیر شدن و چروک شدن پوست را به تاخیر می اندازد. هک چنین به علت وجود مقادیر زیاد GLA در اسپیرولینا اکسیژن رسانی به پوست افزایش می یابد و حالت کشسانی پوست بهبود پیدا می کند.

روش مصرف قرص اسپیرولینا

✅ در صورتی که قصد کاهش وزن دارید بهتر است قرص اسپیرولینا را یک ساعت پیش از وعده های غذایی مصرف کنید.

✅ اما به دنبال افزایش وزن و درمان سوتغذیه هستید یک ساعت پس از صرف غذا قرص اسپیرولینا را بخورید.

✅ مصرف قرص اسپیرولینا در بزرگسالان بین ۴ تا ۶ عدد در روز می باشد.

✅ برای کودکان می توانید نصف و یا یک چهارم این مقدار را مصرف کنید.

✅ در صورت نیاز می توانید مصرف قرص را تا ۸ الی ۱۲ عدد در روز افزایش دهند.

✅ ورزشکاران با توجه به فعالیت بدنی خود می توانند مصرف خود را به اندازه ۱۰ تا ۱۵ گرم از عصاره جلبک اسپیرولینا ( حدود ۲۰ تا ۳۰ عدد قرص اسپیرولینا) افزایش دهند.

✅ برای کودکان می توانید محتویات قرص اسپیرولینا را در داخل شیر، غذا، سالاد و .. بریزید و از فواید آن بهره مند شوید.

عوارض قرص اسپیرولینا

با توجه به گیاهی بودن قرص اسپیرولینا ، در صورتی که در دوز مشخص شده مصرف شود عارضه جانبی خاصی متوجه مصرف کننده نمی باشد. .

موارد منع مصرف قرص اسپیرولینا

لازم است به موارد زیر توجه شود:

✅ افراد مبتلا ب بیماری فتیل کتونوری

✅ افراد دارای بیماری های خود ایمنی بهتر است قب از مصرف قرص اسپیرولینا با پزشک معالج خود مشورت کنند.

✅ مصرف قرص اسپیرولینا در دوران بارداری و شیردهی با اجازه پزشک امکان پذیر می باشد.

سوالات متداول درباره قرص اسپیرولینا

 

قیمت قرص اسپیرولینا در داروخانه آنلاین پاکتن طب چه قدر است؟

قیمت قرص اسپیرولینا در کنار سایر مشخصات این محصول ذکر شده است. شما می توانید قرص اسپیرولینا را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید.

بهترین مارک قرص اسپیرولینا چیست؟

قرص اسپیرولینا محصول شرکت دارویی ریحان نقش جهان را می توان یکی از بهترین مارک های قرص اسپیرولینا دانست.

آیا قرص اسپیرولینا چاق کننده است؟

طبق ادعای شرکت سازنده در صورتی که قرص اسپیرولینا را یک ساعت پس از وعده غذایی میل کنید می تواند خاصیت افزایش وزن و چاق کنندگی داشته باشد.

اسپیرولینا از کجا تهیه کنیم؟

پاکتن طب به عنوان داروخانه آنلاین و معتبرترین سایت فروش آنلاین محصولات گیاهی، امکان خرید قرص اسپیرولینا را با بهترین قیمت فراهم آورده است.

خواص جلبک اسپیرولینا برای پوست و مو چیست؟

خواص قرص جلبک اسپیرولینا برای پوست و مو در مقاله به طور مفصل اورده شده است. از شما برای مطالعه آن دعوت می شود.

خرید اینترنتی پودر اسپیرولینا را چه طور انجام دهم؟

قرص اسپیرولینا حاوی پودر جلبک دریایی اسپیرولینا می باشد. می توانید این قرص را از سایت پاک تن طب تهیه کنید.

قیمت قرص لاغری جلبک دریایی چقدر است؟

قرص لاغری جلبک دریایی اسپیرولینا هم اکنون در سایت پاکتن طب با بهترین قیمت موجود می باشد. می توانید قیمت این قرص را در کنار سایر مشخصات این محصول ببینید.

مکمل جلبک دریایی چیست؟

قرص اسپیرولینا حاوی عصاره جلبک دریایی با همین نام می باشد که می توانید از آن به عنوان مکمل کاهش وزن و لاغری استفاده کنید.

طریقه مصرف جلبک دریایی برای لاغری چگونه است؟

راحت ترین روش مصرف جلبک دریایی برای لاغری استفاده از قرص اسپیرولینا می باشد. نحوه مصرف قرص اسپیرولینا به طور مفصل در مقاله ذکر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری فیل اسلیم: احساس لاغری و تناسب اندام را به خود هدیه کنید

قرص لاغری فیل اسلیم یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی موجود در بازار ایران می باشد. این قرص لاغری تولید کشور هنگ کنگ و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، یام چینی، گرده زنبور عسل و جلبک دریایی می باشد. قرص لاغری فیل اسلیم علاوه بر کاهش اشتهای عالی یاعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن نیز می گردد که به شما در رسیدن به اندام دلخواه خود کمک می کند. قرص لاغری فیل اسلیم حاوی گواهینامه های GMP, FDA, HACCP می باشد که نشان از کیفیت بالا و بهداشتی بودن آن دارد.

مشخصات کلی قرص لاغری فیل اسلیم



:: بازدید از این مطلب : 308

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()