نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری یونیک اسلیم: بی دردسر خوش اندام شوید

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر  به شما هدیه دهد.

ویژگی های قرص لاغری یونیک اسلیم Uniqe slim

✅ محصول کانادا

✅ کاملا گیاهی

✅ به صورت کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ دارای کد ریجستری و هولوگرام برای تضمین اصالت کالا

✅ کاهش اشتها و چربی سوزی قوی

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن به خصوص شکم و پهلوها

مزایای مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ افزایش متابولیسم بدن

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای قلب

✅ کاهش فشار خون

✅ مفید برای کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ مفید برای کبد

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

✅ ضد سرطان

✅ مفید برای پوست

ترکیبات قرص لاغری یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم یک قرص کاملا گیاهی می باشد. فرمول بندی این قرص لاغری بر اساس طب سنتی و آزمایش های پژوهشی و پزشکی انجام شده می باشد. ترکیبات و دوز استفاده شده در این قرص لاغری در آزمایشگاه های این شرکت بررسی شده است. به گونه ای که هم اثر بخشی مطلوبی داشته باشند و هم میزان دوز به کار رفته در آن کاملا بی خطر باشد.

در ادامه با خواص هر یک از اجزای قرص لاغری یونیک اسلیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

✅ خواص عصاره نارنج تلخ در یونیک اسلیم

نارنج یکی از مرکبات محبوب در بین ایرانیان برای مصرف غذایی است. اما جدا از طعم خوب نارنج، این میوه دارای آلکالوییدهایی مانند سینفرین و اکتوپامین می باشد که اثر بخشی مثبتی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده اند.

سینفرین یکی از ترکیباتی ست که عموما در بین مرکبات مانند نارنج پیدا می شود و به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم بدن کمک می کند. در نتیجه باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیش از حد معمول شده و بدن بتواند در مدت زمان یکسان انرژی بیشتری بسوزاند.

اکتوپامین نیز از دیگر ترکیبات فعال مرکبات می باشد که باعث افزایش سروتونین در مغز و تحریک اعصاب مغز می شود. هورمون سروتونین به عنوان هورمون شادی شناخته می شود و باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد.

آرامش بخشی و جلوگیری از پرخوری های عصبی، از بین بردن دردهای معده، رفلاکس و یبوست از دیگر خواص این میوه می باشد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

✅ خواص زیره برای لاغری در یونیک اسلیم

زیره یکی از مهم ترین ادویه ها و داروهای گیاهی مورد استفاده در طب سنتی می باشد. زیره دارای طبیعت گرم است و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. مصرف زیره همراه با وعده های غذایی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. هضم و گوارش غذا را بهبود می دهد و کالری بیشتری را در بدن می سوزاند. این پارامترها در کنار هم در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن شما در یک روش سالم می گردد.

علاوه بر این ترکیب شیمیایی فعالی به نام تیموکینون در زیره موجود می باشد که دارای نقش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است و باعث کاهش وزن می گردد. این ترکیب حساسیت سلول های بدن را برای پاسخ به گلوکز افزایش می دهد و قند خون را کاهش می دهد. هم چنین به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر خوراکی، رشد باکتری های مفید روده را افزایش می هد و یبوست را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

✅ خواص دارچین در معجون فنجیوش

دارچین یکی از محبوب ترین ادویه ها در طبح غذاها، دسرها و حتی دمنوش های مختلف می باشد. از قدیم، دارچین یکی از پرکاربردترین ترکیبات طبیعی برای حل مشکلات مختلف بدن مانند دستگاه گوارش، دیابت، کاهش اشتها، برونشیت و … می باشد.

دارچین منبع خوبی از ویتامین های گروه B، K,C,D و مواد معدنی مانند روی، پتاسیم، سلنیوم، کولین، لیکوپن، کلسیم، منگنز و بسیاری ترکیبات مفید دیگر می باشد.

تجربه و بررسی های آمایشگاهی نشان می دهد مصرف دارچین برای زود انزالی و هم چنین اختلال نعوظ مفید می باشد. علت این مشکل ها می تواند ریشه روانی داشته باشد مانند استرس، اضطراب یا عدم اعتماد به نفس. و یا اینکه به دلیل مشکلات سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا یا دیابت ایجاد گردد.

دارچین با کاهش قند خون و سوزاندن آن به افزایش سطح انرژی بدنی کمک می کند. دارچین حاوی پلیمری به نام متیل هیدروکسی کلسون می باشد که به عنوان تنظیم کننده قند خون به کار می رود. در نتیجه مصرف دارچین، بدن به جای ذخیره، از قند اضافی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. این فرایند باعث افزایش سطح انرژی بدن و تقویت قوای جنسی می گردد.

علاوه بر این، دارچین باعث گشاد شدن عروق بدن و کاهش فشار خون می گردد. فشار خون بالا در کنار این که باعث اختلال در جریان خون و آسیب به سیستم عروقی می گردد باعث کاهش میلی جنسی نیز می گردد. در نتیجه استفاده از دارچین برای حل این مشکل و بهبود کیفیت رابطه جنسی بسیار مفید می باشد.

دارچین یک آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان قوی می باشد. در نتیجه از بروز بیماری های عفونی در بدن به ویژه دستگاه تناسلی جلوگیری می کند. هم چنین خواص آنتی اکسیدانی این ترکیب از بروز سرطان های مختلف از جمله سرطان پروستات جلوگیری می کند.

سایر فواید دارچین:

✅ کنترل قند خون

✅ کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول

✅ پیشگیری از آلزایمر

✅ جلوگیری از عفونت و ویروس

✅ پیشگیری از دردهای عضلات و سر درد

✅ جلوگیری از سرطان

✅ مفید برای بهداشت و سلامت دهان و دندان

✅ تقویت قوای جنسی و تخم انجره (تخم گزنه)

گزنه گیاهی علفی شکل است که تا حدود یک متر می تواند رشد کند. ساقه آن مربعی شکل و دارای پرزها و تارهای مخروطی شکل است. در صورت لمس کردن ساقه این پرزها به دست می چسبد و باعث ایجاد خارش و سوزش می شود. به همین دلیل به آن گزنه گفته می شود. برگ های تازه، شیره، ریشه و دانه گیاه گزنه قابل استفاده می باشد.

گزنه مو را تقویت می کند و از ریزش موی سر جلوگیری می کند. ماساژ دادن موها بعد از شست و شوی سر با چای گزنه برای براق شدن و جلا دادن به موها و هم چنین از بین بردن شوره های سر بسیار مفید می باشد.

مصرف گزنه در درمان بیماری دیابت، بیماری های پوستی، کم خونی و از بین بردن خلط های دستگاه تنفسی مفید است. استفاده از ان بیماری های کلیوی، دردهای عضلانی و عفونت های مثانه را کاهش می دهد و کرم معده و روده را از بین می برد.

دانشمندان در تحقیقات خود به اثرات مثبت این گیاه بر درمان بیماری خوش خیم بزرگی پروستات در مردان پی برده اند و عصاره این گیاه به عنوان یک راه درمانی موثر به شمار می رود. مواد موجود در گزنه مانند لیگنان ها با اتصال به گلوبین متصل شونده به هورمون جنسی مانع از اتصال به گیرنده اش روی غشای غده پروستات می شود.

عصاره گزنه در روند تولید تستوسترون به استروژن مداخله می کند . آنزیم آروماتاز را مهار می کند. این کار از تولید هورمون استرون جلوگیری می کند. وجود این هورمون در مردان باعث تهوع، بی اشتهایی و اختلال نعوظ می گردد.

مصرف عصاره گزنه بر آنزیم الاستاز لکوستیک نیز اثر گذاشته و فعالیت ضد التهابی خود را در بدن ایجاد می کند. ترکیبات استروئیدی در این گیاه به اثرات ضد التهابی کمک می کند و می تواند از بروز و پیشرفت بیماری هایی با این زمینه جلوگیری کند. این گیاه باعث مهار متابولیسم و رشد سلول های پروستات نیز می شود که از بروز سرطان پروستات ممانعت می کند.

✅ خواص عاقرقرحا برای مردان

عاقرقرحا نوعی گیاه بوته ای شکل از خانواده کاسنی ها می باشد. این گیاه در اغلب کشورها به خصوص کشورهای آفریقایی، اروپایی و شبه قاره هند انتشار پیدا می کند. ریشه این گیاه با ارزش ترین قسمت آن می باشد که در طب سنتی و درمان بیماری ها کاربرد دارد. طبع ریشه عاقرقرحا گرم و خشک و حاوی مقدار زیادی تانن، اینولین و نوعی صمغ با ارزش می باشد.

گیاه عاقرقرحا در طب سنتی هندی به دلیل خواص جوان سازی و افزایش قوای جنسی و جسمی ش از محبوبیت بالایی برخوردار است. این گیاه در زبان محلی به نام آکارکارا شناخته می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی، خاصیت ضد دردی، محرک قلب، محکم کننده دندان ها و بسیاری فواید دیگر می شود.

مطالعات پزشکی نشان می دهد که عصاره گیاه عاقرقرحا می تواند جریان خون را در اندام های جنسی از جمله بیضه و مجاری ناقل اسپرماتوزوئید افزایش دهد. مصرف این گیاه سطح تستوسترون و گنادوتروپین ها را افزایش می دهد. هم چنین عصاره این گیاه حاوی ترکیباتی به نام آناسایکلین و آلکیل امید می باشد.

اپی تلیوم به عنوان بافت پوشش دهنده لوله های منی، با مجموعه ای از سلول های رده اسپرماتوزوئید و سرتولی ارتباط دارد. به گونه ای که تقسیمات سلولی مورد نیاز برای تولید اسپرم و تمایزات سلولی مسول تولید گامت نر را برای مردان فراهم می آورد. به دلیل ارتباطات موجود بین این دو، وجود گنادوتروپین ها در بدن، به عنوان یک ماده فعال در گیاه عاقرقرحا، تغییرات زیادی را در کیفیت و کمیت مایع منی ایجاد می کند.

روغن عاقرقرحا یک ترکیب گیاهی برای سیستم عصبی بدن می باشد؛ مصرف آن پاسخ عصبی را تقویت می کند و باعث متعادل کردن عملکردهای عصبی بدن و سطح انرژی می گردد. با توجه به نقش مهم گیاه عاقرقرحا در تنظیم هورمون مردان، افزایش میل جنسی، افزایش تعداد اسپرم ها و بهبود مشکلات باروری یک ترکیب موثر در داروهای تقویت کننده میل جنسی و درمان ناباروری می باشد.

موارد احتیاط برای مصرف فنجیوش



:: بازدید از این مطلب : 147

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()