نوشته شده توسط : اینفورتکس

ماکت موتور های جذاب موتور فلزی در این صفحه شما میتوانید بهترین و محبوب ترین انواع ماکت موتورسیکلت فلزی در برندهای مختلف مشاهده کنید که در ادامه توضیحات تکمیلی را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

تفاوت بین ماکت موتورسیکلت با اسباب بازی موتور در چیست!

شما که علاقه مند به موتور سیکلت های لاکچری و یا لوکس و یا حتی با دیدن موتور سیکلت های نوستالژی و قدیمی هیجان زده می شوید. پس محصولاتی که ما در این فروشگاه درغالب ماکت فلزی گرد هم آورده ایم را از دست ندهید و با خرید آنها زیباتری ن کلکسیون ماکتهای فلزی موتور سیکلت را تهیه کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. موتورسیکلت های فلزی موجود در این صفحه از فروشگاه ایتنرنتی پیویو می توانند بهترین هدیه باشد که به عزیزانتان می توانید بدهید. و آنها را با دادن این هدیه شگفت زده خواهید کرد وحسن سلیقه تان را به آنها ثابت کنید. ما همواره در فروشگاه اینترنتی پیویو به دنبال جلب رضایت و اعتماد شما خریداران عزیز هستیم که با ارسال بدون عیب و نقص کالای خریداری شده شما عزیزان در سریعترین زمان ممکن درب منزلتان به این امر مهم دست خواهیم یافت.

در ابتدا لازم است تا بدانید تفاوت اصلی بین این دو در چیست.اسباب بازی های موتور سیکلت به طور کلی در سه دسته ی زیر هستند که حداقل یکی از ویژگی های زیر را دارا هستند، یعنی به طور کلی میتوان گفت که آنها قابلیت بازی کردن را دارند.

  • عقب کش می باشند.
  • موزیکال چراغ دار هستند.
  • قدرتی می باشند.

اما ماکت های فلزی موتور فلزی دکوری سیکلت قابلیت بازی کردن را نداشته و بیشتر مورد استفاده جهت زیبایی و کلکسیونی را دارند که معروف ترین برندهای آنها را در ادامه لیست کرده ایم.

 

1-ماکت فلزی موتورسیکلت ویلی WELLY

اولین و محبوب ترین ماکت های موتور سیکلت ، ویلی نام دارد که جزو قدیمی ترین برندهای ماشین فلزی و انواع ماکت می باشد.

 

2-ماکت فلزی موتور سیکلت مایستو MAISTO

دومین و محبوب ترین برند ماکت فلزی موتور سیکلت ، مایستو نام دارد که یک برند آمریکایی بوده و مدت زمان طولانی ای است در طراحی و تولید انواع ماکت فعالیت دارد.

 انتخاب فروشگاه معتبر یکی دیگر از ملاکهای مهم برای خرید اسباب بازی های با کیفیت و مرغوب بوده که دغدغه اصلی خانواده ها در مبحث خرید کردن مبدل گشته است.متاسفانه پروسه خرید کردن یک مرحله ای است که می بایست زمانی را صرف انجام خرید محصول مورد نظرتان در خیابان های شلوغ و پرترافیک صرف نمایید اما به لطف فروشگاه های اینترنتی، نگرانی اکثر خانواده ها که اتلاف وقت حین یک خرید در مراکزخرید شلوغ بود، را برطرف کرده اند. ما نیز در فروشگاه اینترنتی پیویو با هدف ایجاد آسایش و راحتی برای اکـثر خانواده ها با صرفه جویی در وقت گرانبهای شما عزیزان لذت یک خرید اینترنتی مطمئن را برای خریدان عزیزش به ارمغان خواهد آورد. در اینجا نیز با فراهم آوردن انواع موتور سیکلت های فلزی و زیبا که برگرفته از مدل های متفاوت و متنوع موتور سیکلت های موجود در دنیا که طرفداران زیادی را نیز به همراه دارد. برای شما عزیزان با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این محصول هیجان انگیز را در این فروشگاه اینترنتی گرد هم آورده است. از پرفروش ترین ماکت های موتور سیکلت موجود در فروشگاه اینترنتی پیویو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

https://robbreport.com/motors/motorcycles/lists/stunning-hand-built-motorcycles-that-showcase-true-creativity-1234570364/

3-ماکت فلزی موتورسیکلت نیوری NEWRAY

این برند هم یکی دیگر از محبوب ترین ها بوده و همواره در زمینه ی ساخت و طراحی انواع ماکت فلزی شهرت خاصی پیدا کرده است.

 

برندهای دیگر ماکت موتور دکوری فلزی:

در ادامه میخواهیم اسامی دیگر برندهای موتورسیکلت که طرفداران بسیار زیادی داشته و در فروشگاه اینترنتی دکوکاف موجود است،را نام ببریم.

  • جی یو زی که با نام موتوگازی مشهور است GUZZI
  • y66
  • SUPER ALLOY

 

نحوه ی خرید ماکت فلزی موتور ها چگونه است؟

شما عزیزان برای ثبت سفارش ماکت موتورهای دکوکاف میتوانید از سه طریق زیر اقدام نمایید.

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

ماشین فلزی شامل ماشین های کلکسیونی و اسباب بازی از جنس فلز با فن‌آوری دایکست می‌باشند که بسیار مشابه ماشین های واقعی طراحی و تولید می‌شوند.

 

این اسباب بازی‌ها برای سنین بالای سه سال مناسب می‌ باشند ماکت‌ های حرفه‌ ای تر برای افراد بالای هشت سال مناسب می‌ باشد و بسیاری از بزرگسالان نیز به آنها علاقه دارند. خرید ماشین فلزی از جمله علاقمندی‌های بسیاری از افراد است.

 

ماشین‌ فلزی اسباب بازی موجود ماشین فلزی قدیمی در این دسته‌ بندی مقیاس‌ های مختلفی دارند مانند 1:32 ، 1:24 ، 1:20، 1:16، 1:12 ، 1:10 و مقیاس‌ های دیگر.

خرید ماشین فلزی و ماشین بازی از فروشگاه اینترنتی پیام کالا به صورت حضوری تلفنی و اینترنتی امکان پذیر است. ماشین اسباب بازی یا ماشین بازی یا اسباب بازی ماشین یکی از بزرگترین دسته محصولات پیام کالا است. انواع ماکت ماشین ایرانی و خارجی در فروشگاه ما وجود دارد. ارسال سفارشات سراسر ایران امکان پذیر است.

راهنمای خرید ماکت ماشین فلزی:

ماشین های فلزی انواع و اقسام متفاوتی دارند .در اینجا به توضیحات مختصری در مورد خرید و انتخاب ماکت فلزی ماشین می پردازیم .

ماکت چیست ؟

نمونه و مدل واقعی از یک محصول را ماکت می نامند .ماکت ها با توجه به اندازه و جزئیات خاصی تولید می شوند .

ماکت ماشین و اجازه ساخت :

شرکت های تولید ماکت ماشین فلزی ،تنها با اجازه رسمی از شرکت تولید کننده ماشین می توانند ماکت آن را تولید کنند .به عنوان مثال شرکت مایستو تنها اجازه تولید 10 مدل از محصولات مرسدس بنز را دارد که با پرداخت هزینه های زیاد برای دریافت مجوز تولید می شود.

ابعاد ماشین فلزی:

ماشین های فلزی با توجه به شرکت سازنده، نوع آن و قابلیت هایی که دارند، در ابعاد مختلفی ساخته می شوند .ابعاد ماشین های فلزی در اندازه های ( 1:87،1:64،1:43،1:38،1:36،1:34،1:32،1:28،1:26،1:24،1:18،1:12) ساخته شده و به فروش می رسند . مقیاس 1:32 یعنی ماکت ماشین 32 برابر کوچک تر از نمونه واقعی آن می باشد .

شرکت های سازنده ماکت ماشین فلزی :

اتوآرت (AutoArt) : این شرکت اواخر دهه 90 میلادی در هنگ کنگ تاسیس شد.معمولا تولیدات این برند، دارای بالاترین کیفیت و جزئیات ممکن هستند .

 

مایستو (Maisto) : این یک برند آمریکایی ماشین فلزی دکوری  است که در سال 1967،فعالیت خود را شروع کرده است .تخصص این شرکت،تولید ماکت فلزی خودرو و موتورسیکلت است .

 

ویلی(Welly) : یکی از برندهای شناخته شده است که در سال 1979 تاسیس شد .این کارخانه طی چند سال اخیر،محصولات خود را با کیفیت بالایی افزایش داد و در حال حاضر، این کارخانه در زمینه تولید ماکت موتورسیکلت و ماکت های بسیارکوچک (1:87) تخصص دارد .

 

بوراگو(Burago) : برند با سایقه ایتالیایی است که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد .این برند یکی از اولین کارخانه هایی بود که ماکت خود را در ابعاد (1:18) تولید کرد.موتورسیکلت های تولید شده این برند با جزئیات دقیق تولید می شود .

 

هات ویلز(Hotwheels) : شرکتی آمریکایی است که از دهه 60،به ساخت اسباب بازی مشغول و معروف است .این شرکت در چین و مالزی به ساخت ماکت در مقیاس های گوناگون مشغول است .

هر چه مقیاس بزرگتر باشد ماشین دکوری کوچکتر می‌ باشد بطور مثال مقیاس 1:32 کوچکتر از 1:24 می‌ باشد و طول و امکانات کمتری نیز دارد. این مقیاس نشان دهنده اندازه ماشین فلزی می‌ باشد.

 

ماشین‌ های با مقیاس بالاتر دارای جزئیات بیشتری هستند و می‌توان درون ماشین را بخوبی مشاهده کرد. یکی از ماشین‌ها ماکت ماشین سوپر اسپورت سالین است که مقیاس 1:12 داشته و از ماکت‌‌های محبوب می‌ باشد.

 

انواع ماشین فلزی :

ماشین‌‌ها در مدل‌ های مختلف و مقیاس و برندهای متنوع تولید می‌شوند. بعضی از این دسته‌ها عبارتند از :

 

ماشین فلزی کلکسیونی :

شامل ماشین‌‌های با مقیاس بالا و بزرگ می باشند که بیشتر افراد بالای هشت سال به جمع‌ آوری آنها می‌پردازند و مشابه بودن ماشین به مدل اصلی بسیار اهمیت دارد.

 

درب ماشین‌ها باز می‌ شوند و کاپوت جلو عقب نیز در مدل‌ های قابلیت باز شدن دارند. برندهای بزرگی در بازار اسباب بازی این ماشین فلزی جدید را تولید می‌کنند و محدودیت تولید دارند و به تعداد خاصی تولید می‌کنند.

 

ماکت ماشین در مقیاس مختلف ماشین دکوری فلزی در این دست تولید می‌ شوند که بالا توضیح داده شد. این مدل ماکت‌ها در بین نوجوانان و بزرگسالان طرفدار بسیاری دارد.

 

ماشین فلزی عقب کش:

شامل ماشین‌‌های اسباب بازی برای بازی کودکان سه ساله می‌ باشند که با حرکت بروی زمین و عقب کشیدن آن و رها کردن به جلو حرکت می‌کنند.

 

مقیاس این مدل اکثرا 1:32 و یا 1:34 می‌باشد و ابعاد کوچک دارند. این مدل ماشین برای کودکان جذاب تر است و محدودیت در تعداد تولید ندارند. مدل‌ های پزو 206 و یا پراید و وانت از جمله مدل ها محبوب در کشور می‌ باشند.

 

در سایت اینترنتی دکوکاف می‌ توانید ماشین فلزی و ماکت ماشین از برند بزرگ دنیا مانند :Welly  Buroder ، motormax و بسیاری از برندهای بزرگ را مشاهده کنید.

  https://www.alibaba.com/showroom/metal-handmade-model-car.html

ماشین فلزی و ماکت ماشین

اسباب بازی تجسمی از جمله اسباب بازی‌های محبوب در بین کودکان می‌باشد که کودکان تمایل زیادی به بازی با آنها دارند،

 

یکی از این اسباب بازی‌ها ماشین و ماکت فلزی است که از قدیم تا به امروز طرفداران بسیاری داشته است. بسیاری از افراد از این ماشین‌های فلزی، کلکسیونی تهیه می‌ کنند و به جمع‌آوری مدل‌ های مختلف از ماشین‌های اسباب بازی می‌پردازند.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-handmade-vintage-metal-car-model.html

 


:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()