نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

مصرف دو لیوان آب قبل از ناهار و شام جهت تاثیرگذاری مطلوب قرص لاغری گلوریا توصیه می شود. همچنین در دوره مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید از مولتی ویتامین روزانه جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

✅ کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی

✅ کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

✅ کاهش کلسترول خون

✅ کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

✅ بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

ترکیبات قرص لاغری گلوریا

از آنجایی که قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات طبیعی می باشد، نسبت به داروهای شیمیایی طرفداران زیادی برای خود دارد. ترکیبات قرص گلوریا اصل عبارتند از:

لوتوس هندی (گل لاله مردابی):

لاله مردابی گل ملی کشورهای هند و ویتنام است و دارای خواص فوق العاده درمانی است. این گل برای درمان تب، اسهال، آفتاب زدگی، تقویت قلب و درمان خونریزی و همچنین درمان بی خوابی و سرطان کاربرد دارد. مصرف این گیاه به شدت نشاط آور است و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد. در قرص گیاهی گلوریا از عصاره لاله مردابی استفاده شده است.

عصاره ریشه بهارنارنج:

بهارنارنج دارای طبیعت گرم و حاوی ویتامین های گروه B، C و D است. این گیاه در رفع ضعف اعصاب مفید است و گیاهی نشاط آور محسوب می شود. کمک به هضم غذا و درمان ناراحتی های معده و سیستم گوارشی از مزایای بهارنارنج است. تعدادی از عوارض جانبی ذکر شده برای قرص گلوریا به دلیل وجود این گیاه در ترکیبات آن است. بی خوابی، افزایش ضربان قلب و بالا رفتن فشار خون از جمله عوارضی است که مصرف بهارنارنج می تواند ایجاد کند.

عصاره کاسیا:

کاسیا دارای انواع مختلفی است. عصاره گیاه کاسیا برای تقویت روده، کبد و کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. با تقویت روده و کبد اشتهای کاذب رفع گردیده و سیستم گوارشی بهتر عمل می کند. همچنین رفع چربی کبد موجب رفع مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه، لک، کک و مک و اگزما می شود. گیاه کاسیا دارای طبعی شرد است اما به دلیل ترکیب با موادی با طبع گرم، به تعادل رسیده است.

این گیاه برای بانوان باردار و شیرده و همچنین بیماران دیابتی دارای منع مصرف است. همچنین بیمارانی که برای کنترل چربی خون داروهای شیمیایی مصرف می کنند نباید از محصولات حاوی کاسیا استفاده کنند.

گیاه هل باد:

هل باد گیاهی دارویی با طبع گرم و خشک است و دارای خواصی چون مسکن درد دندان، زخم معده، درد معده، آرامبخش اعصاب و چربی سوز است. دانه هل تقویت کننده معده و ضد نفخ و بادشکن است. همچنین این گیاه به هضم غذا کمک می کند.

گیاه بابا آدم:

گیاه بابا آدم ضمن افزایش متابولیسم بدن، ادرار آور بوده و تعریق را افزایش می دهد. این گیاه با دفع آب از بدن از احتباس آن در بین بافت های بدن جلوگیری می کند. این گیاه ضمن ضد عفونی نمودن دستگاه گوارشی، موجب رفع یبوست و تسریع در هضم غذا می شود.

خشکی دهان، سر درد، تهوع و اسهال و بی قراری از عوارض مصرف بیش از اندازه گیاه باباآدم است.

گرده موم زنبور عسل:

گرده ای که زنبورهای عسل به همراه خود به کندو می آورند، در درمان بیماری های کبد و مشکلات قلبی عروقی مفید است.

آیا قرص لاغری گلوریا می تواند توده های چربی قدیمی بدن را از بین ببرد؟

چربی های انباشته شده در قسمت های شکم و پهلو معمولا توسط رژیم و ورزش به سختی از بین می روند. ترکیبات قرص لاغری گلوریا به گونه ای است که می تواند چربی های قدیمی و انباشه موجود در قسم های شکم و پهلو را از بین برده و موجب کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی شود. بنابریان با مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر، از شر چربی های قدیمی دور شکم و پهلو راحت شوید.

آیا قرص گلوریا برای بهبود چربی سوزی و همچنین رفع استپ وزنی مناسب است؟

یکی از دغدغه های افرادی که نسبت به کاهش وزن اقدام می کنند، پایین بود متابولیسم و توقف کاهش وزن بعد از مدتی کوتاه است. این مورد در زمان استپ وزنی رخ می دهد و لازم است از یک مکمل لاغری قدرتمند جهت رفع استپ وزنی استفاده شود. قرص لاغری گلوریا می تواند با افزایش متابولیسم بدن باعث شکستن استپ وزنی شده و کاهش وزن فرد استفاده کننده را مجددا شروع نماید.

با استفاده از قرص لاغری گلوریا، چربی های انباشته شده در بدن شکسته شده و به انرژی مصرفی بدن تبدیل می شود.

آیا قرص لاغری گلوریا از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند؟

فیبر موجود در گیاه لوتوس که یکی از ترکیبات اصلی قرص لاغری گلوریا می باشد، تاثیر زیادی در پیشگیری از یبوست در دوران مصرف این مکمل لاغری دارد. این در حالی است که مصرف اکثر داروهای لاغری با عوارضی مانند ابتلا به یبوست همراه است.

آیا قرص گلوریا کلسترول و قند خون را کاهش می دهد؟

یکی از عوارض متداول افزایش وزن، ابتلا به قند و چربی خون بالا است. قرص لاغری گلوریا با جلوگیری از جذب قند و چربی در بدن، از بالا رفتن قند و چربی خون جلوگیری می کند.

عوارض احتمالی حین مصرف قرص گلوریا

✅ بی‌خوابی: به علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول

✅ سردرد و سرگیجه

✅ بی‌حالی

✅ تشنگی

✅ تپش قلب

✅ افت فشار خون

موارد مهم برای پیشگیری از موارد ذکر شده

مصرف روزانه و مداوم آب

خرید قرص لاغری گلوریاخرید قرص لاغری گلوریا

نکته مهم

این دارو را تا ۳ دوره متوالی می‌توانید مصرف کنید. برای ادامه مصرف باید یک ماه به بدن خود استراحت دهید و بعد مصرف دارو را ادامه دهید.

نکات مصرف بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لذا دستورات مصرف باید اجرا گردد تا هیچ مشکلی حین مصرف دارو پیش نیاید.

✅ این دارو برای افرادی که بیماری مغزی اعصاب را دارند ممنوع می‌باشد (بجز میگرن)

✅ این دارو برای افرادی که بیماری‌های ریوی (آسم) و کلیوی هستند، ممنوع می باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران فشار خون بالا ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران دیابتی (تزریق انسولین) ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می‌باشد. (حتی یک وعده شیردهی در شبانه‌روز)

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به بارداری» مصرف این دارو را قطع کنید.

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به هرگونه آزمایش، مصرف این دارو را قطع کنید.

قرص لاغری گلوریاقرص لاغری گلوریا

روش مصرف قرص لاغری گلوریا

ابتدا در پنج روز اول روزی یک عدد قرص نیم ساعت قبل از صبحانه ناشتا با ۲ لیوان آب میل می شود. در این پنج روز اگر اشتهایتان کم شد تا روز آخر (۶۰ روز) همان روزی یک عدد میل کنید و مصرف خود را به ۲ عدد افزایش ندهید. اما اگر اشتهای شما کم نشد از روز ششم به بعد روزی ۲ عدد قرص با هم ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه با ۲ لیوان آب میل کنید. در صورتی که روزی ۲ عدد قرص میل می کردید و اشتهایتان آخر شب برمی گشت می توانید یک عدد قرص ناشتا میل کنید و قرص دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار که معده سبک می شود میل کنید. فراموش نکنید که قرصتان را باید با ۲ لیوان آب میل کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

اگر شما جزو افرادی هستید که مکرر دچار سردرد و میگرن می‌شوید و زندگی روزمره‌تان دچار اختلال شده است و داروهای شیمایی موجود در بازار سردرد شما را بهبود نمی‌بخشد، لازم است با قرص اطریفل افتیمونی اشنا شوید.

قرص اطریفل توسط شرکت دارو سازی نیاک تهیه شده است و مبنای آن بر اساس گیاهان دارویی است. با توجه به این که اغلب سردردهای میگرنی به دلیل اختلالات گوارشی و کبدی است بنابراین شرکت نیاک به تولید قرص اطریفل افتیمونی یا دودر تریپ دست زده است. این قرص حاوی گیاهان تقویت کننده معده کبد و ترکیبات آرام بخشی چون گل سرخ و گل گاوزبان است.

گل گاو زبان حاوی ترکیبات مفرح بوده و تقویت کننده روح است. گل سرخ نیز سردرد را برطرف می‌کند. از این رو قرص اطریفل افتیمونی یک داروی مسکن محسوب نمی‌شود و بلکه با رعایت شرایط دوره مصرف و پس از اتمام دوره درمان باعث بهبود کامل و التیام درد می‌گردد.

ترکیبات قرص اطریفل افتیمونی

✅ هلیله زرد

✅ هلیله کابلی

✅ هلیله سیاه

✅ بلیله

✅ آمله

✅ افتیمون

✅ تربد

✅ انیسون

✅ گلاب

✅ گل گاوزبان

موارد مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ درمان سردرد، دردهای میگرنی و سردردهای صبحگاهی بویژه با منشاء کبدی

✅ التیام دهنده درد مفاصل

✅ داروی کمکی در درمان کمردرد و دردهای سیاتیکی

اطریفل چیست؟

اطریفل (نام این داروی میگرن و ضد سردرد) عربی شده واژه هندی تری پهلای به معنی ترکیب سه داروی هلیله و بلیله و آمله است. این ترکیب دارویی مقوی معده و کبد بوده و به هضم غذا کمک زیادی می‌کند. بنابراین ترکیبات قرص اطریفل افتیمونی کاملا گیاهی است و برخلاف داروهای شیمیایی عوارضات جانبی ان بسیار کم است.در طب سنتی از اطریفل افتیمونی به منظور پاک سازی معده، تنقیه مغز، دفع سودا و بلغم و درمان مالیخولیا که شامل افسردگی و وسواس است، استفاده می‌نمایند.

داروی اطریفل افتیمونی مانند همه داروها دوره درمان دارد و باید در دوره درمان به درستی مصرف گردد تا اثر بخشی لازم و کافی را برای بیمار داشته باشد. اگر چه پایه گیاهی این دارو باعث می‌شود که عوارض جانبی بسیار کمی داشته باشد اما با این حال موانع منع مصرف آن در اینجا توضیح داده می‌شود.

این فرآورده ممکن است موجب اسپاسم عضلات صاف شود، به همین دلیل مصرف آن در دوره بارداری توصیه نمی‌شود. با اینحال در دوره شیردهی کودک مصرف قرص اطریفل افتیمونی منع مصرف ندارد مگر آن که مادر متوجه شود، کودک به دلیل مصرف این قرص دچار اسهال، دل پیچه و دل درد می‌شود.

اساس شرکت دارویی نیاک تولید دارو بر اساس طب سنتی و درمان با گیاهان است. این شرکت علاوه بر قرص اطریفل افتیمونی اقدام به تولید اطریفل شاهتره برای درمان حساسیت و اگزمای پوستی و اطریفل صغیر برای تقویت معده و درمان موهای سفید نموده است. فروشگاه پاک تن طب افتخار دارد که با ارائه محصولات دارویی گیاهی به مردم ایران زمین و معرفی ترکیبات این داروها کمکی به مشتریان عزیز خود داشته باشد.

موارد منع مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ در صورت وجود حساسیت شناخته شده به هر یک از اجزاء فرآورده

✅ مصرف در دوران بارداری به احتمال ایجاد اسپاسم عضلات صاف، مصرف دارو در بارداری توصیه نمی گردد.

احتیاط در مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ در صورت مصرف همزمان با داروهای ملین، دوز داروها کاهش یابد.

✅ دوره درمان حداقل ۴ تا ۸ هفته می باشد. لذا مصرف دارو را تا پایان دوره درمان بطور منظم مصرف نمایید.

✅ در صورت فراموش نمودن یک دوز، دوز بعدی را در زمان خود مصرف نموده و از افزایش دوز بعدی اجتناب نمایید.

✅ مصرف در دوران شیردهی مجاز است، البته ممکن است موجب تغییر طعم شیر و ایجاد اسهال و دل پیچه برای نوزاد گردد.

روش مصرف قرص اطریفل افتیمونی

طبق نظر پزشک و یا ۳ بار در روز و هر بار ۱ تا ۲ قرص

عوارض جانبی قرص اطریفل افتیمونی

افتیمون و تربد خاصیت ملینی داشته و بنابراین ممکن است موجب لینت مزاج یا کرامپ شکمی گردد که میزان آن در طول دوره درمان کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

کپسول اسلیم فول به همراه رژیم غذایی یک فرمول طراحی شده برای کمک به کنترل وزن از طریق سوختن چربی و کاهش میل به شکر (شیرینی) است .

پودر سرکه سیب: یک چربی سوز بی نظیر می باشد و پتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است.

به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند بهبودی در گوارش و هضم غذا، دردهای مفصلی و عضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده اند .

پودر چای سبز: چای سبز حاوی کافئین و ترکیبات فنلی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عامل محرکی برای سوزاندن کالری می باشد، همچنین به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده چربی خون (کلسترول) توصیه می گردد، علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان مانند کاتچین و فیتوکمیکال ها دارای اثرات ضد سرطانی می باشد.

جلبک دریایی: جلبک دریایی با تأمین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک شایانی به سلامت غده تیرویید می نماید. بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن می شود (کم کاری تیروئید) با تأمین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش می یابد علاوه بر این به دلیل وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش افزایش یافته و استقامت بدن را بالا برده و به سلول ها اجازه می دهد انرژی مصرف کنند.

کروم غذایی: کروم یک عنصر ضروری در سوخت و ساز قند در بدن می باشد که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی (شکر) می گردد. در پنجاه و هفتمین نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا در بوستون اظهار شد مصرف روزانه مکمل های حاوی کروم به شکل قابل توجهی به عملکرد انسولین بهبود می بخشد.

ویتامین B6: در سنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (آدرنالین) ایفای نقش می کند. آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است و باعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز می شود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است.

هشدارها

http://paktanteb.com/product/slim-full/

1-در صورت استفاده از دوز توصیه شده عوارض جانبی خاصی دیده نشده است. مگر در افرادی که نسبت به کافئین و یا گیاهان به کار رفته در دارو حساس می باشند که ایجاد واکنش های آلرژی مانند تپش قلب، سرگیجه، کوتاه بودن تنفس، اسهال، سوزش معده و یا سایر علایم مشابه ایجاد نماید که در صورت مشاهده این علایم مصرف دارو را قطع نمایید.

2-در دوران بارداری و شیردهی از مصرف دارو خودداری نمایید.

3-در افراد زیر 18 سال استفاده نگردد.

4-بیماران دارای پر کاری تیروئید از مصرف دارو خودداری نمایند.

نکات قابل توصیه

از مصرف همزمان دارو با سایر داروها به خصوص داروهای ضد انعقاد خون خودداری گردد. تا دو ساعت بعد از مصرف این داروها، داروهای دیگر استفاده نگردد. در صورت حساسیت به کافئین با دستور پژشک استفاده نمایید. کسانی که دارای کم خونی هستند و یا از داروی levodopa استفاده می کنند با پزشک خود مشورت نمایند.

مصرف در بارداری

ممنوع است

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()