نوشته شده توسط : اینفورتکس

لاغری با قرص اسپیرولینا: محصولی از یک جلبک دریایی

کپسول اسپیرولینا یکی از داروهای لاغری گیاهی تولید ایران می باشد. این محصول تولید شرکت ریحان نقش جهان می باشد و می توان آن را بهترین مارک قرص اسپیرولینا نامید.

اسپیرولینا یک نوع جلبک دریایی با رنگ سبز آبی می باشد که به دلیل خواص فراوان آن بسیار مورد توجه است. به گونه ای که ناسا در یکی از عملیات فضایی خود اعلام کرد قصد کشت این جلبک را دارد.

قرص اسپیرولینا باعث بهبود عملکرد روده، افزایش متابولیسم بدن، کاهش جذب چربی و کاهش اشتها می گردد. تحقیقات نشان داده اند که مصرف عصاره جلبک اسپیرولینا می تواند اثر مطلوبی بر کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با قرص اسپیرولینا و خواص بی نظیر آن شما راه به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

 

مشخصات کلی کپسول اسپیرولینا

✅ تولید کشور ایران

✅ محصول شرکت ریحان نقش جهان

✅ بسته بندی به شکل کپسول

✅ حاوی ۶۰ عدد

✅ هر کپسول محتوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره جلبک دریایی اسپیرولینا

✅ مکمل کاهش وزن و لاغری

✅ کاملا گیاهی

اسپیرولینا چیست؟

اسپیرولینا نوعی جلبک سبز آبی می باشد که در بین مردم به عنوان یک مکمل غذایی شناخته می شود. بسیاری از مردم اسپیرولینا را به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در خود، و فواید بی شماری که برای سلامتی دارد یک ابر غذا توصیف می کنند.

اسپیرولینا دارای مقدار زیادی پروتئین و ویتامین مورد نیاز بدن می باشد. به همین دلیل اسپیرولینا یک مکمل غذایی عالی برای افرادی با رژیم های گیاهی یا وگان است.

اسپیرولینا به صورت کپسول اسپیرولینا، قرص و پودر در سراسر جهان ساخته می شود و در برخی از غذاها و نوشیدنی ها به کار برده می شود.

تحقیقات و بررسی های علمی نشان داده اند که اسپیرولینا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیادی می باشد که می تواند به تنظیم سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن کمک شایانی کند.

 

در ادامه به طور مفصل تر با خواص اسپیرولینا آشنا خواهیم شد.

 

فواید مصرف کپسول اسپیرولینا

✅ شاخص های تغذیه فوق العاده خوب

قرص اسپیرولینا سرشار از ویتامین و پروتئین می باشد. به همین دلیل می تواند به عنوان یک مکمل غذایی در رژیم غذایی افراد قرار بگیرد و بدون هیچ عارضه جانبی خاصی نیاز های بدن را رفع کند.

مواد مغذی موجود در قرص اسپرولینا

هر ۱۰۰ گرم اسپیرولینای خشک شده دارای ارزش غذایی زیر می باشد: ( درصد به کار رفته شده نشان می دهد که چه میزان از نیاز بدن شما را می تواند تامین کند)

انرژی۱۲۱۳ کیلو ژول ( معادل ۲۹۰ کالری)کربوهیدرات ها۲۳.۹ گرمقند۳.۱ گرمفیبر غذایی۳.۶ گرمچربی۷.۷۲ گرمچربی اشباع شده۲.۶۵ گرمچربی اشباع نشده۰.۶۷۵ گرمپروتئین۵۷.۴۷ گرمتریپتوفان ( نوعی پروتئین)۰.۹۲۹ گرمترئونین ( نوعی پروتئین)۲.۹۷ گرمایزولوسیون ( نوعی پروتئین)۳.۲۰۹ گرملوسین ( نوعی پروتئین)۴.۹۴۷ گرملیزین ( نوعی پروتئین)۳.۰۲۵ گرممتیونین ( نوعی پروتئین)۱.۱۴۹ گرمسیستین ( نوعی پروتئین)۰.۶۶۲ گرمفنیل آلاتین( نوعی پروتئین)۲.۷۷۷ گرمتیروزین ( نوعی پروتئین)۲.۵۸۴ گرموالین ( نوعی پروتئین)۳.۵۱۲ گرمآرژین ( نوعی پروتئین)۴.۱۴۷ گرمهیستیدین ( نوعی پروتئین)۱.۰۸۵ گرمآلاتین ( نوعی پروتئین)۴.۵۱۵ گرماسید آسپارتیک ( نوعی پروتئین)۵.۷۹۳ گرماسید گلوتامیک( نوعی پروتئین)۸.۳۸۶ گرمگلیسین ( نوعی پروتئین)۳.۰۹۹ گرمپرولین ( نوعی پروتئین)۲.۳۸۲ گرمسرین ( نوعی پروتئین)۲.۹۹۸ گرمویتامین A۴%- ۲۹ میلی گرمبتاکاروتن۳%- ۳۴۲ میلی گرمتیامین ( B1)۲.۳۸% – ۲۰۷ میلی گرمریبوفلاوین ( B2)۳.۶۷% – ۳۰۶ میلی گرمنیاسین ( B3)۱۲.۸۲%- ۸۵ میلی گرماسید پانتوتنیک (B5)۷۰%- ۳.۴۸ گرم ویتامین B6۲۸%- ۰.۳۶۴ میلی گرمفولات (B9)۲۴%- ۹۴ میکروگرمویتامین C۱۲%- ۱۰.۱ میلی گرمکولین۱۳%- ۶۶ میلی گرمویتامین E۳۳%- ۵ میلی گرمویتامین K۲۴%- ۲۵.۵ میلی گرمکلسیم۱۲% ( ۱۲۰ میلی گرم)آهن۲۱۹%- ۲۸.۵ میلی گرممنیزیم۵۵% – ۱۹۵ میلی گرممنگنز۹۰%- ۱.۹ میلی گرمفسفر۱۷%- ۱۱۸ میلی گرمپتاسیم۲۹%- ۱۳۶۳ میلی گرمسدیم۷۰%- ۱۰۴۸ میلی گرمزینک۲۱%- ۲ میلی گرم

 

✅ کاهش وزن و لاغری به کمک مصرف کپسول اسپیرولینا

اسپیرولینا یک ماده مغذی است که در مقابل اینکه می تواند نیاز های بدنی شما را تامین کند از کالری بسیار کمی برخوردار است. این ترکیب گیاهی حاوی مقدار زیادی پروتئین می باشد که می تواند شما را تا مدت طولانی سیر نگه دارد.

هم چنین به علت داشتن فیبر گیاهی، یک ترکیب چربی سوز به شمار می رود. فیبر به مدت طولانی تری در معده باقی می ماند و باعث می شود اشتهای کم تری داشته باشید.

علاوه بر این فیبر موجود در اسپیرولینا، به باکتری های مفید روده کمک می کند و باعث می شود غذا سریع تر هضم و دفع گردد. دفع سریع غذا، مانع از جذب تمام مواد غذایی در بدن می شود که این به معنای کاهش دریافت کالری در هر وعده غذایی و حتی میان وعده است.

تحقیقاتی که بر روی تاثیر اسپیرولینا در سال ۲۰۱۶ انجام شد نشان می دهد که افرادی که دارای اضافه وزن بودند و به مدت ۳ ماه به طور منظم از اسپیرولینا استفاده کردند شاخص توده بدنی یا BMI آن ها بسیار بهبود بخشیده شد و توانستند لاغر شوند.

✅ بهبود سلامت روده و اسپیرولینا

یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ برای بررسی تاثیر مصرف اسپیرولینا بر روی باکتری های روده و عملکرد آن انجام شد. نتایج نشان می دادند که اسپیرولینا می تواند از باکتری های مفید روده را محافظت کند و به رشد آن ها کمک می کند. در نتیجه می توان گفت اسپیرولینا دارای خاصیت پروبیوتیک می باشد. بهبود عملکرد روده ها تا حد زیادی می تواند بدن را از شر یبوست و سموم اضافی بدن رهایی بخشد.

✅ اثر اسپیرولینا بر مدیریت دیابت

مکمل هایی که در آن ها از اسپیرولینا استفاده شده استا تا حد زیادی می تواند سطح قند خون ناشتا را در افراد کاهش دهد. قند خون ناشتا یک مشکل رایج در بین افراد دیابتی نوع ۱ و ۲ می باشد. این در حالی ست که استفاده از اسپیرولینا می تواند به حل مشکل و کنترل دیابت کمک کند.

کاهش قند خون، سطح انسولین بالاتر، بهبود شاخص های آنزیمی کبد نتایجی بودند که از بررسی های آزمایشگاهی مصرف اسپیرولینا بر دیابت به دست آمدند. هم چنین بسیاری از محققان اعتقاد دارند به دلیل خواص آنتی اکسیدانی موجود در اسپیرولینا، مصرف آن می تواند در درمان دیابت نوع ۱ نیز مفید باشد.

✅ کاهش کلسترول و کپسول اسپیرولینا

ساختارهای چربی در بدن می توانند اکسید شوند و باعث ایجاد بسیاری از بیماری ها در بدن شوند. این در حالی است که وجود آنتی اکسیدان های مختلف در اسپیرولینا از اکسید شدن ساختارهای چربی جلوگیری می کند.

مطالعات نشان می دهند که مصرف مکمل ها و عصاره اسپیرولینا می تواند کلسترول کل را کاهش دهد. کلسترول یک چربی ناسالم در خون می باشد که می تواند باعث گرفتگی رگ های بدن و بیماری های قلبی گردد.

مصرف اسپیرولینا به طور قابل توجهی باعث کاهش کلسترول کل، کاهش کلسترول بد خون ( LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) می گردد. نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان می دهد که مصرف روزانه ۱ گرم اسپیرولینا باعث کاهش کلسترول کل شرکت کنندگان پس از ۳ ماه می گردد.

✅ کاهش فشار خون با قرص اسپیرولینا

بررسی های آزمایشگاهی نشان می دهند که علاوه بر کاهش کلسترول کل، مصرف اسپیرولینا تاثیر مثبتی بر روی کنترل فشار خون نیز دارد. مصرف عصاره اسپیرولینا به طور منظم به مدت ۳ ماه می تواند فشار خون و وزن افراد را کاهش دهد و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کند.

کاهش فشار خون به دلیل افزایش تولید اکسید نیتریک رخ می دهد. اکسید نیتریک یک مولکول سیگنالیک است که به رگ های خونی کمک می کند تا شل شده، گشاد شوند و فشار خون کاهش یابد.

✅ جلوگیری از بیماری های قلبی

کلسترول خون و فشار بالا هر دو با بروز بیماری های قلبی در ارتباط هستند. در نتیجه با مصرف منظم اسپیرولینا می توان از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کرد. علاوه بر این تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در اسپیرولینا باعث سلامت قلب و بهبود عملکرد آن می گردد.

✅ اثر قرص اسپیرولینا بر افزایش متابولیسم بدن

مصرف اسپیرولینا می تواند باعث افزایش متابولیسم بدن گردد. افزایش متابولیسم بدن باعث بالاتر رفتن سطح انرژی بدن و افزایش کالری مصرفی در هر روز حتی در حالت استراحت می شود. و این دقیقا چیزی ست که برای کاهش وزن بدن به آن نیاز داریم.

یک مظالعه در سال ۲۰۱۴ انجام شد که نشان می دهد مصرف روزانه ۶ میلی گرم اسپیرولینا باعث کاهش وزن، عملکرد بهتر هورمون های بدن، افزایش اثرات متابولیکی مفید و افزایش کیفیت و سلامت زندگی افراد می گردد.

✅ کاهش علائم آلرژی

وقتی شخصی به گرده گیاهان، گرد و غبار و یا حیوانات حساسیت دارد ممکن است قسمت داخلی بینی او متورم شود. اسپیرولینا می تواند التهاب بینی را تسکین داده و هیستامین را در بدن کاهش دهد. کاهش آبریزش بینی، عطسه کردن، گرفتگی بینی و خارش علائم آلرژیکی هستند که مصرف اسپیرولینا می تواند آن ها را بدون بروز اثرات جانبی بهبود دهد.

✅ سم زدایی بدن با کپسول اسپیرولینا

در بسیاری از مناطق جهان، مردم در معرض مسمومیت ناشی از آب های آشامیدنی آلوده و سایر منابع آلاینده می باشند. اسپیرولینا دارای خواص ضد سمی است که می تواند اثر آلایندهایی مانند آرسنیک، فلوراید، آهن، جیوه و سرب را در بدن از بین ببرد.

✅ بهبود سلامت روان و خلقی

اسپیرولینا منبع تریپتوفان می باشد. تریپتوفان یک نوع اسید آمینه است که باعث تولید سروتونین در بدن می شود. سرتونین یک هورمون مهم در سلامت روان می باشد.

علت بسیاری از مشکلات سلامت روان و خلقیات مانند افسردگی و اضطراب در بدن به علت کاهش سطح سروتونین در بدن می باشد. به همین دلیل مصرف مکمل های حاوی تریپتوفان مانند اسپیرولینا می تواند در حل مشکلات خلقی و بهبود سلامت روان نقش مهمی داشته باشد.

✅ خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی

فیکوسیانین یک ترکیب شیمیایی فعال است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمندی از خود نشان می دهد. این ماده آنتی اکسیدان به مقدار فراوان در اسپیرولینا وجود دارد و باعث ایجاد رنگ منحصر به فرد سبز آبی در آن شده است.

رادیکال های آزاد موجود در بدن یک خطر بالقوه برای بدن هستند و می توانند علاوه بر ایجاد بیماری های مختلف به DNA سلول های بدن حمله کرده و به آن آسیب بزند. چیزی که در ادامه باعث بروز سرطان های مختلف در بدن می شود.

فیکوسیانین به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان قوی در اسپیرولینا از فعالیت رادیکال های آزاد در بدن محافظت می کند.

✅ در درمان کم خونی موثر است

اشکال مختلفی از کم خونی وجود دارد که کاهش هموگلوبین یا گلبول های قرمز رایج ترین نوع آن می باشد. کم خونی یک مشکل رایج در بزرگسالان است که منجر به ضعف و خستگی طولانی مدت می شود.

بررسی ها نشان می دهد مکمل های اسپیرولینا می تواند میزان هموگلوبین گلبول های قرمز خون را افزایش داده و عملکرد ایمنی بدن را بهبود بخشد.

✅ افزایش قدرت و استقامت عضلات

آسیب اکسیداتیو ناشی از ورزش مهم ترین علت در خستگی عضلات می باشد. اسپیرولینا به علت داشتن خواص آنتی اکسیدانی می تواند به ورزشکاران و افراد فعال جسمی کمک کند تا این آسیب را به حداقل برساند.

✅ بهبود عملکرد کبد با اسپیرولینا

پروتئین و ویتامین های مختلف در سلامت کبد و بهبود عملکرد آن نقش مهمی دارند. به گونه ای که کمبود آن ها می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد کبد یا از کار افتادن آن گردد. اسپیرولینا حاوی مقادیر زیادی ویتامین و پروتئین می باشد که سلامت کبد را موجب می شود.

هم چنین اسپیرولینا حاوی مقادیر زیادی پتاسیم می باشد. پتاسیم نقش مهمی در تولید آنزیم های کبدی بازی می کند. علاوه بر این خاصیت پاکسازی و آنتی اکسیدانی که اسپیرولینا از خود نشان می دهد باعث بهبود بیماری های کبدی و مشکلات آن می گرد.

✅ قرص اسپیرولینا مفید برای سلامت پوست

وجود ویتامین های مختلف در اسپیرولینا باعث درخشانی و رطوبت پوست می گردد. وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی مختلف در اسپیرولینا از فعالیت رادیکال های آزاد در پوست جلوگیری کرده و روند پیر شدن و چروک شدن پوست را به تاخیر می اندازد. هک چنین به علت وجود مقادیر زیاد GLA در اسپیرولینا اکسیژن رسانی به پوست افزایش می یابد و حالت کشسانی پوست بهبود پیدا می کند.

روش مصرف قرص اسپیرولینا

✅ در صورتی که قصد کاهش وزن دارید بهتر است قرص اسپیرولینا را یک ساعت پیش از وعده های غذایی مصرف کنید.

✅ اما به دنبال افزایش وزن و درمان سوتغذیه هستید یک ساعت پس از صرف غذا قرص اسپیرولینا را بخورید.

✅ مصرف قرص اسپیرولینا در بزرگسالان بین ۴ تا ۶ عدد در روز می باشد.

✅ برای کودکان می توانید نصف و یا یک چهارم این مقدار را مصرف کنید.

✅ در صورت نیاز می توانید مصرف قرص را تا ۸ الی ۱۲ عدد در روز افزایش دهند.

✅ ورزشکاران با توجه به فعالیت بدنی خود می توانند مصرف خود را به اندازه ۱۰ تا ۱۵ گرم از عصاره جلبک اسپیرولینا ( حدود ۲۰ تا ۳۰ عدد قرص اسپیرولینا) افزایش دهند.

✅ برای کودکان می توانید محتویات قرص اسپیرولینا را در داخل شیر، غذا، سالاد و .. بریزید و از فواید آن بهره مند شوید.

عوارض قرص اسپیرولینا

با توجه به گیاهی بودن قرص اسپیرولینا ، در صورتی که در دوز مشخص شده مصرف شود عارضه جانبی خاصی متوجه مصرف کننده نمی باشد. .

موارد منع مصرف قرص اسپیرولینا

لازم است به موارد زیر توجه شود:

✅ افراد مبتلا ب بیماری فتیل کتونوری

✅ افراد دارای بیماری های خود ایمنی بهتر است قب از مصرف قرص اسپیرولینا با پزشک معالج خود مشورت کنند.

✅ مصرف قرص اسپیرولینا در دوران بارداری و شیردهی با اجازه پزشک امکان پذیر می باشد.

سوالات متداول درباره قرص اسپیرولینا

 

قیمت قرص اسپیرولینا در داروخانه آنلاین پاکتن طب چه قدر است؟

قیمت قرص اسپیرولینا در کنار سایر مشخصات این محصول ذکر شده است. شما می توانید قرص اسپیرولینا را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید.

بهترین مارک قرص اسپیرولینا چیست؟

قرص اسپیرولینا محصول شرکت دارویی ریحان نقش جهان را می توان یکی از بهترین مارک های قرص اسپیرولینا دانست.

آیا قرص اسپیرولینا چاق کننده است؟

طبق ادعای شرکت سازنده در صورتی که قرص اسپیرولینا را یک ساعت پس از وعده غذایی میل کنید می تواند خاصیت افزایش وزن و چاق کنندگی داشته باشد.

اسپیرولینا از کجا تهیه کنیم؟

پاکتن طب به عنوان داروخانه آنلاین و معتبرترین سایت فروش آنلاین محصولات گیاهی، امکان خرید قرص اسپیرولینا را با بهترین قیمت فراهم آورده است.

خواص جلبک اسپیرولینا برای پوست و مو چیست؟

خواص قرص جلبک اسپیرولینا برای پوست و مو در مقاله به طور مفصل اورده شده است. از شما برای مطالعه آن دعوت می شود.

خرید اینترنتی پودر اسپیرولینا را چه طور انجام دهم؟

قرص اسپیرولینا حاوی پودر جلبک دریایی اسپیرولینا می باشد. می توانید این قرص را از سایت پاک تن طب تهیه کنید.

قیمت قرص لاغری جلبک دریایی چقدر است؟

قرص لاغری جلبک دریایی اسپیرولینا هم اکنون در سایت پاکتن طب با بهترین قیمت موجود می باشد. می توانید قیمت این قرص را در کنار سایر مشخصات این محصول ببینید.

مکمل جلبک دریایی چیست؟

قرص اسپیرولینا حاوی عصاره جلبک دریایی با همین نام می باشد که می توانید از آن به عنوان مکمل کاهش وزن و لاغری استفاده کنید.

طریقه مصرف جلبک دریایی برای لاغری چگونه است؟

راحت ترین روش مصرف جلبک دریایی برای لاغری استفاده از قرص اسپیرولینا می باشد. نحوه مصرف قرص اسپیرولینا به طور مفصل در مقاله ذکر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری فیل اسلیم: احساس لاغری و تناسب اندام را به خود هدیه کنید

قرص لاغری فیل اسلیم یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی موجود در بازار ایران می باشد. این قرص لاغری تولید کشور هنگ کنگ و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، یام چینی، گرده زنبور عسل و جلبک دریایی می باشد. قرص لاغری فیل اسلیم علاوه بر کاهش اشتهای عالی یاعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن نیز می گردد که به شما در رسیدن به اندام دلخواه خود کمک می کند. قرص لاغری فیل اسلیم حاوی گواهینامه های GMP, FDA, HACCP می باشد که نشان از کیفیت بالا و بهداشتی بودن آن دارد.

مشخصات کلی قرص لاغری فیل اسلیم



:: بازدید از این مطلب : 307

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مطلب به معرفی 7 قرص لاغری پرفروش در سال 1399 خواهیم پرداخت:

قرص لاغری فیل اسلیم: احساس لاغری و تناسب اندام

قرص لاغری فیل اسلیم یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی موجود در بازار ایران می باشد. این قرص لاغری تولید کشور هنگ کنگ و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، یام چینی، گرده زنبور عسل و جلبک دریایی می باشد. قرص لاغری فیل اسلیم علاوه بر کاهش اشتهای عالی یاعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن نیز می گردد که به شما در رسیدن به اندام دلخواه خود کمک می کند. قرص لاغری فیل اسلیم حاوی گواهینامه های GMP, FDA, HACCP می باشد که نشان از کیفیت بالا و بهداشتی بودن آن دارد.

ترکیبات قرص فیل اسلیم

شرکت تولید کننده این دارو با بهره گیری از طب سنتی جهانی ( خصوصا چینی)، بهترین ترکیبات گیاهی برای لاغری و چربی سوزی را با یک دیگر ادغام کرده و موفق به ساخت قرص لاغری فیل اسلیم شده است. دوز گیاهان دارویی به کار رفته در این قرص لاغری کاملا مشخص و اندازه گیری شده است. قرص فیل اسلیم کاملا گیاهی می باشد و نتیجه بخشی آن در آزمایشگاه های مخصوص این شرکت بررسی شده است. با خواص و اجزای قرص فیل اسلیم بیش تر آشنا شویم:

✅ خواص دانه لوتوس ( نیلوفر آبی) در قرص لاغری فیل اسلیم

لوتوس هندی که به نیلوفر آبی بیشتر شناخته می شود دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. به همین دلیل بیشتر به صورت ناشتا مصرف می گردد. در هند در پخت بسیاری از غذاها و شیرینی جات نیز از آن استفاده می گردد. با توجه به خواص بی شمار آن، امروزه، از دانه و عصاره لوتوس هندی در ترکیبات دارویی و درمان های پزشمی استفاده می گردد.

یکی از موارد کاربرد آن، استفاده در ساخت مکمل های کاهش وزن می باشد. لوتوس هندی دارای پروتئنین بالایی می باشد که باعث می شود تا مدت زیادی احساس سیری داشته باشید و از پرخوری جلوگیری می کند. لوتوس هندی یک ماده غذایی کم کالری به حساب می آید که باعث شده یک انتخاب مناسب برای میان وعده ها باشد.

لوتوس هندی دارای مقدار زیادی فیبر خوراکی می باشد که باعث می شود دستگاه گوارش شما با سلامت بیشتری کار کند. گنجاندن لوتوس هندی در رژیم غذایی باعث حرکت منظم روده و از بین رفتن یبوست می شود.

وجود میزان کم سدیم در مقابل منیزیم فراوان لوتوس هندی را یک ترمیب مناسب برای مبارزه با دیابت و افزایش وزن کرده است. مصرف لوتوس هندی در مصرف صحیح باعث کنترل سطح قند خون و درمان دیابت می شود.

✅ مزایای مصرف لوتوس هندی

✅ کاهش وزن

✅ کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب

✅ کمک به سلامت استخوان ها

✅ دارای خواص ضد پیری

✅ کنترل دیابت

✅ سم زدایی بدن

✅ بهبود عملکرد کبد

✅ هضم بهتر غذا و بهبود عملکرد سیستم گوارشی

✅ کمک به عملکرد مغز و بهبود عملکرد شناختی آن

✅ خواص جلبک دریایی در قرص فیل اسلیم

جلبک دریایی در امتداد خطوط ساحلی صخره ای در جهان رشد پیدا می کنند. اما بیشتر در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، کره و چین خورده می شوند. جلبک های دریایی تنوع زیادی از قرمز و سبز گرفته تا سیاه رنگ دارند و در پخت انواع غذاها مانند سوشی، سوپ و سالاد مکمل های غذایی و .. استفاده می شوند.

غده تیرویید هورمون هایی را ترشح می کند که نقش زیادی در کنترل رشد و تولید انرژی بازی می کند. جلبک دریایی حاوی مقدار زیادی ید و اسید آمینه ای به نام تیروزین می باشد. ید و تیروزین نقش اساسی در هورمون های ترشح شده از غده تیروئید دارد و کمبود این دو ماده در بدن می تواند به افزایش وزن بینجامد. در نتیجه مصرف جلبک دریایی می تواند فعالیت تیروئید را تحریک کرده و افزایش وزن ناشی از کم کاری آن را تامین کند.

جلبک های دریایی حاوی مقدار زیادی فیبر و پلی ساکارید می باشد که باعث سلامت روده و افزایش باکتری های مفید روده می شود. در نتیجه نقش مهمی در جلوگیری از یبوست و دفع سریع تر مواد غذایی از بدن دارد. این فرآیند باعث کاهش جذب مواد در بدن می شود که معادل کاهش کالری دریافتی است. علاوه بر این وجود فیبر در رژیم غذایی باعث می شود تا مدت طولانی احساس سیری کنید.

فوکوکسانتین ماده دیگری است که به مقدار قابل توجهی در جلبک دریایی وجود دارد. این ترکیب باعث افزایش پروتئینی می شود که سوخت و ساز چربی ها را در بدن افزایش می دهد. مصرف فوکوکسانتین به طور قابل توجهی باعث کاهش سطح قند خون و کاهش وزن می گردد.

✅ خواص دیگر مصرف جلبک دریایی در فیل اسلیم

✅ حاوی مقداری زیادی ید، آهن، کلسیم، ویتامین های مختلف مانند B12,A,E,C، چربی امگا ۳

✅ بهبود عملکرد کلی بدن

✅ دارای خواص انتی اکسیدانی، جلوگیری از سرطان

✅ کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و چربی خون

✅ افزایش سلامت قلب

✅ افزایش جذب مواد معدنی در بدن

✅ خواص گرده زنبور در قرص لاغری فیل اسلیم

گرده زنبور عسل مخلوطی از گرده گل، شهد، آنزیم های مختلف، عسل، موم و ترشحات زنبور می باشد. گرده زنبور عسل را نباید با سایر محصولات مانند موم یا عسل رویال اشتباه گرفت. گرده زنبور عسل ترکیبی است که اخیرا توجه جامعه پزشکی را به خود جلب کرده است. زیرا مملو از مواد مغذی، اسیدهای آمینه مختلف، ویتامین ها و بیش از ۲۵۰ ماده فعال با خواص آنتی اکسیدانی می باشد.

گرده زنبور عسل به طور تقریبی حاوی ترکیبات زیر است:



:: بازدید از این مطلب : 202

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

  • کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی
  • کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران
  • کاهش کلسترول خون
  • کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن
  • بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

ترکیبات قرص گلوریا

از آنجایی که قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات طبیعی می باشد، نسبت به داروهای شیمیایی طرفداران زیادی برای خود دارد. ترکیبات قرص گلوریا اصل عبارتند از:

  • لوتوس هندی (گل لاله مردابی)
  • عصاره ریشه بهارنارنج
  • عصاره کاسیا
  • گیاه هل باد
  • گیاه بابا آدم
  • گرده موم زنبور عسل

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/gloria_slimming_pills

 

Gloria slimming pill is a product of Gloria Spain and is one of the best-selling slimming pills in recent years. This slimming pill breaks down fat molecules and converts them into energy in the body by increasing the body's metabolism. Gloria slimming pills also prevent the absorption of fat in the body and, by drastically reducing appetite, cause the body to use accumulated fats to provide energy. Note that this pill, in addition to reducing appetite, also has fat burning properties. Therefore, consuming plenty of water during the period of taking this pill is mandatory.Consumption of two glasses of water before lunch and dinner is recommended for the optimal effect of Gloria slimming pills. Also, while taking Gloria slimming pills, you can use daily multivitamins to provide the minerals and vitamins your body needs.

آیا قرص لاغری گلوریا می تواند توده های چربی قدیمی بدن را از بین ببرد؟

چربی های انباشته شده در قسمت های شکم و پهلو معمولا توسط رژیم و ورزش به سختی از بین می روند. ترکیبات قرص لاغری گلوریا به گونه ای است که می تواند چربی های قدیمی و انباشه موجود در قسم های شکم و پهلو را از بین برده و موجب کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی شود. بنابریان با مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر، از شر چربی های قدیمی دور شکم و پهلو راحت شوید.

آیا قرص گلوریا برای بهبود چربی سوزی و همچنین رفع استپ وزنی مناسب است؟

یکی از دغدغه های افرادی که نسبت به کاهش وزن اقدام می کنند، پایین بود متابولیسم و توقف کاهش وزن بعد از مدتی کوتاه است. این مورد در زمان استپ وزنی رخ می دهد و لازم است از یک مکمل لاغری قدرتمند جهت رفع استپ وزنی استفاده شود. قرص لاغری گلوریا می تواند با افزایش متابولیسم بدن باعث شکستن استپ وزنی شده و کاهش وزن فرد استفاده کننده را مجددا شروع نماید.

با استفاده از قرص لاغری گلوریا، چربی های انباشته شده در بدن شکسته شده و به انرژی مصرفی بدن تبدیل می شود.

آیا قرص لاغری گلوریا از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند؟

فیبر موجود در گیاه لوتوس که یکی از ترکیبات اصلی قرص لاغری گلوریا می باشد، تاثیر زیادی در پیشگیری از یبوست در دوران مصرف این مکمل لاغری دارد. این در حالی است که مصرف اکثر داروهای لاغری با عوارضی مانند ابتلا به یبوست همراه است.

آیا قرص گلوریا کلسترول و قند خون را کاهش می دهد؟

یکی از عوارض متداول افزایش وزن، ابتلا به قند و چربی خون بالا است. قرص لاغری گلوریا با جلوگیری از جذب قند و چربی در بدن، از بالا رفتن قند و چربی خون جلوگیری می کند.

عوارض احتمالی حین مصرف قرص گلوریا

✅ بی‌خوابی: به علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول

✅ سردرد و سرگیجه

✅ بی‌حالی

✅ تشنگی

✅ تپش قلب

✅ افت فشار خون



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

مکانیسم کپسول لاغری ایزی اسلیم:

 کاهش اشتها،کاهش سایز ،چربی سوز ،میانگین میزان تاثیرپذیری 7الی 10 کیلو در هر دوره ،جلوگیری از تبدیل قند اظافی به چربی ،خونساز ،کاهش دهنده نفخ و ورم ،بیشترین تاثیر بر چربیهای شکم-پهلو-ران

کپسول لاغری ایزی اسلیم

کپسول لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث میشود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

ایزی اسلیم اشتها شما را کاهش میدهد

این محصول اشتها شما را قطع کرده و بدنتان را وادار میکند تا از چربی های خود برای مصرف روزانه استفاده کند.

ازیزی یک قرص لاغری خیلی قوی میباشد که اشتها را تا حد صفر کاهش میدهد و چربی سوز قوی میباشد

طریقه مصرف

یک کپسول نیم ساعت بعد از مصرف صبحانه کامل

تذکر:افرادی که ناراحتی قلبی،فشار خون بالا،افسردگی وآسم دارند با هماهنگی پزشک مصرف کنند.

میزان کاهش

ماهیانه 5 تا 10 کیلو

موارد منع مصرف

افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال

زنان باردار و شیرده

بیماران مبتلا به بیماران قلبی،فشارخون بالا،افت فشار شدید،دیابت،کلیوی و کبدی

افرادی که سکته قلبی یا مغزی داشته اند

عوارض

سرگیجه و افت قند،افت فشار،سر درد،حالت تهوع،تپش قلب

که پس از جند روز اول ازبین می رود

کپسول لاغری ایزی اسلیم

ساخت کشور اسپانیا

قرص لاغری ایزی اسلیم

با ترکیبات کاملا گیاهی

جدی ترین رقیب محصول ادیوس می باشد که با کارایی فوقالعاده دارا میباشد .

دقت کنید :

ایزی اسلیم یک قرص لاغری خیلی قوی می باشد که اشتها را تا حد صفر کاهش می دهد و چربی سوز قوی ای نیز می باشد. لذا به افرادی که می خواهند برای اولین بار از قرص های لاغری استفاده کنند و افرادی که بدن ضعیفی دارند توصیه نمی شود

مناسب برای افرادی می باشد که از قرص های لاغری دیگر نتیجه نگرفته اند یا بدنشان نسبت به قرص های لاغری دیگر مقاوم شده است

این دسته از افراد می توانند تفاوت را با قرص لاغری ایزی اسلیم احساس کنند

اگر از همه ی قرص های لاغری نا امید شده اید ما به شما قرص لاغری ایزی اسلیم را توصیه می کنیم

مطمئن باشید که از تاثیر این قرص لاغری فوق ا لعاده در همان روز های اول استفاده , شگفت زده خواهید شد

قرص لاغری ایزی اسلیم با ترکیبی جدید و فوق العاده توانسته در مدت کوتاه ورود خود به بازار , مشتری های فراوانی را جذب کند ..

رضایت مشتریان از این قرص لاغری به گونه ای می باشد که بعد از استفاده از این قرص لاغری دیگر هیچ قرص دیگری را قبول ندارند

قرص لاغری ایزی اسلیم کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو و ران دارد

قرص های لاغری ایزی اسلیم هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند

این محصول اشتهای شما را قطع کرده و بدنتان را وادار می کند تا از چربی های خود برای مصرف روزانه استفاده کند.

قرص لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند

قرص (کپسول) لاغری ایزی اسلیم Easy Slim فعالیت متابولیک مولکولهای چربی را افزایش داده و باعث میشود تا مولکولهای چربی

 

سریعتر به انرژی تبدیل شود.

 

ایزی اسلیم Easy Slim اصل اشتهای شما را تا حد زیادی کاهش میدهد قرص لاغری ایزی اسلیم اشتهای شما را قطع کرده و بدنتان را وادار

 

میکند تا از چربی های اضافه خود برای مصرف روزانه استفاده کند.

 

قرص لاغری ایزی اسلیم Easy Slim یک قرص لاغری خیلی قوی میباشد که اشتها را تا حد صفر کاهش میدهد و چربیسوز قوی میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

اگر به دنبال سریعترین راه برای کاهش وزن می گردید ما راهکار ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم پس تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید تا در کمترین زمان شاهد کاهش وزن سریع خود باشید.

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim)

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim) محصول شرکت Ader science آمریکا می باشد و می توان آن را به عنوان یک قرص لاغری خارجی با تاثیر بالا معرفی کرد که با سوزاندن چربی های اضافی بدن و افزایش سوخت و ساز بدن موجب کاهش وزن سریع افراد دارای وزن بالا می شود. همچنین این قرص برای افرادی که دارای استپ وزنی هستند و به یک شوک برای شروع کاهش وزن نیاز دارند تا شروع به کاهش وزن کنند نیز مناسب می باشد و می توان این محصول را بهترین قرص لاغری برای کاهش سریع وزن معرفی کرد.

ویژگی های قرص لاغری آلفا اسلیم

این محصول دارای ۵۰ عدد کپسول ۲۵۰ گرمی می باشد که با بهره گیری از اثرات کافئین بر روی گیرنده های آدتوزین موجب افزایش سطح انرژی و بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

آدنوزین ماده ای شیمیایی است که زمانی که شما مشغول فعالیت هستید آهسته آهسته این ماده در مغز آزاد می شود و به گیرنده های مخصوص خود در مغز چسبیده و باعث می شود که شما احساس خستگی، خواب آلودگی کنید و در نهایت به خوابی عمیق فرو روید.

گیرنده های این ماده شیمیایی در مغز تفاوت بین آدنوزین و کافئین را از هم تشخیص نمی دهند و این امر سبب می شود که اگر کافئین در خون شما وجود داشته باشد مانع چسبیدن آدنوزین به گیرنده ها گردد و در این حالت مغز بجای آهسته شدن فرآیندها تحت تاثیر کافئین قرار گرفته و بلعکس عمل می کند و سبب افزایش انرژی و سرحال بودن شما می شود.

این بمباران مغزی سبب افزایش ترشح آدرنالین می گردد.

با افزایش آدرنالین جریان خون، ضربان قلب و فشار خون بالا رفته و سبب افزایش بهره وری جسمی و مغزی می گردد و همگی در نتیجه مصرف کافئین می باشد.

گزانتین موجود در قرص لاغری آلفا اسلیم از جذب سلول های چربی زاید و اضافه ای که مورد نیاز بدن نیست جلوگیری کرده و سبب افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن و در نهایت به کاهش وزن منجر می گردد.

قرص لاغری ادیوس(Adios)

قرص لاغری ادیوس نیز یک قرص لاغری خارجی می باشد که ساخت کشور اسپانیا بوده و کاملاً گیاهی می باشد. این قرص لاغری گیاهی را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین و موثرترین داروهای کاهش وزن معرفی کرد. قرص لاغری تهیه شده از نوعی جلبک دریایی قهوه ای به نام focus می باشد که از قرن ها قبل در سرتاسر اروپا به عنوان دارویی سنتی و گیاهی برای کاهش وزن استفاده می شده است.

ویژگی های قرص لاغری ادیوس

قرص لاغری ادیوس ۶۰ عددی با تمرکز بر متابولیسم بدن و سرعت بخشیدن به میزان چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری به کاهش وزن کمک می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که زمانی می توانید تاثیر این قرص لاغری را متوجه شوید که با رژیم های غذایی کم کالری و برنامه های ورزشی مناسب از استفاده کنید.

این دارو برای کسانی که رژیم گیاه خواری دارند نیز مناسب می باشد.

عوارض جانبی قرص ادیوس

هر دارویی دارای عوارض جانبی است که در برخی از افراد دیده می شود. ادیوس به عنوان یک قرص لاغری خارجی کمترین عوارض را نشان می دهد اما از نشانه های احتمالی این داروی لاغری می توان به سرگیجه، بی حالی، حالت تهوع، تپش قلب، افت فشار خون و سر درد اشاره کرد. در صورت بروز هریک از عوارض بالا توصیه می شود که قرص ها را مصرف نکنید و مایعات زیادی بنوشید و اگر عوارض جانبی فوق تشدید پیدا کرد با پزشک معالج خود تماس بگیرید.

قرص لاغری تنوئید ریتارد

قرص لاغری تنوئید ریتارد را نیز می توان به عنوان بهترین قرص لاغری برای کسانی که چاقی نوع ۳ دارند و از اضافه وزن بالا رنج می برند معرفی کرد. تنوئید ریتارد ساخت کشور آلمان می باشد و با کاهش شدید اشتها، کاهش میل به ریزه خواری و افزایش تمایل به مصرف آب باعث کاهش وزن می شود.

درست است که این داروی لاغری در مقایسه با محصولات دارویی موجود در بازار تقریباً بی خطر است اما توجه کنید که این دارو فقط زمانی قابل استفاده است که پزشک آن را تجویز کند و پزشک مرتب بیمار را تحت نظر داشته باشد. این قرص برای کاهش وزن طولانی مدت استفاده می شود.

قرص لاغری جی سی (GC Herbal Slimming)

اگر به دنبال بهترین قرص لاغری گیاهی بدون هیچ گونه عوارض و بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی هستید قرص لاغری جی سی (GC Herbal Slimming) محصول شرکت MSH آلمان بهترین گزینه برای کاهش وزن شما می باشد و کاهش وزن ایجاد شده توسط این قرص لاغری بدون بازگشت می باشد.

ویژگی های قرص لاغری جی سی (GC Herbal Slimming)

قرص لاغری جی سی (GC Herbal Slimming) حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم می باشد و از عصاره گرین کارویل، گارسینیا کامبوجیا و قهوه سبز ساخته شده که ترکیب همگی این ماده ها در کنار هم سبب کاهش اشتها، چربی سوزی، جلوگیری از تبدیل کالری به چربی و افزایش سوخت و ساز بدن شده و در نهایت شاهد کاهش وزن بدون بازگشت خواهید بود.

قرص لاغری گلوریا (Gloria)

قرص لاغری گلوریا (Gloria) جز پرفروش ترین قرص های گیاهی محصول شرکت گلوریا اسپانیا است که با افزایش متابولیسم بدن، کم کردن اشتها و چربی سوزی سبب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آنها به انرژی در بدن می شود.

ویژگی های قرص لاغری گلوریا (Gloria)

قرص لاغری گلوریا (Gloria) 30 عددی می باشد و با مصرف هر دوره سبب کاهش وزن ۴ تا ۸ کیلوگرمی می شود.

قرص لاغری گلوریا با ترکیبات کاملاً طبیعی لوتوس هندی (گل لاله مردابی)، عصاره ریشه بهار نارنج، عصاره کاسیا،گیاه هل باد، گیاه بابا آدم و گرده موم زنبور عسل چربی های قدیمی و انباشته موجود در شکم و پهلو را که به سختی با ورزش و رژیم از بین می رود را در بدن شکسته و با تبدیل آن به انرژی مصرفی سبب کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی می شود.

اگر می خواهید کمری باریک داشته باشید و از شر چربی های انباشته شده دور شکم و پهلو راحت شوید قرص لاغری گلوریا بهترین نوع قرص لاغری برای شما می باشد و می تونید به راحتی از شر این چربی ها راحت شوید و به اندام دلخواه خود برسید.

کپسول لاغری بلوبری

بلوبری یا همان زغال اخته میوه ای است که هنوز در ایران چندان شناخته شده نمی باشد و عده ی کمی از افراد از خواص این میوه مطلع هستند و از آن استفاده می کنند. یکی از خواص این میوه کاهش وزن و چربی سوزی بالا می باشد.

ویژگی های کپسول لاغری بلوبری

کپسول لاغری بلوبری ۶۰ عددی از این میوه ساخته شده است و علاوه بر کاهش وزن و چربی سوزی برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید می باشد و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و فلاونوایدها مانع از مشکلات مغزی نظیر از دست دادن حافظه می شود.

از سایر خواص آنتی اکسیدان این قرص لاغری می توان کمک به نرمی و لطافت پوست و تغییر دادن روش ذخیره بدن و پردازش قند اشاره کرد. بلوبری خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد و فاقد ترکیبات آمفتامین بوده و ترکیبات آن کاملاً گیاهی است.

کپسول لاغری بلوبری دارای ۶۰ عدد کپسول می باشد و ساخت کشور برزیل است.

قرص لاغری تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم جدیدترین قرص کاهش وزن گیاهی است که در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شد. این قرص از عصاره های گیاهان دارویی کشت شده در استان یو نان چین که به پادشاه گیاهان دارویی جهان معروف است ساخته شده است و با قابلیت کاهش شدید اشتها و جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری و افزایش سوخت و ساز بدن به سوزاندن چربی و تبدیل آن به ماهیچه کمک بسیاری می کند.

ویژگی های قرص لاغری تیتانیوم

این محصول گیاهی در بسته بندی ۶۰ عددی به بازار عرضه شده و برخلاف داروهای مشابه موجود در بازار این دارو با کاهش وزن نه تنها هیچ آسیبی به پوست نمی رساند بلکه از شل شدن و ترک خوردن پوست بعد از لاغری و کاهش سایز جلوگیری می کند.

همچنین قرص لاغری تیتانیوم برای افرادی که دچار استپ وزنی شده اند و با استفاده از سایر داروها و رژیم ها و همچنین ورزش کردن کاهش وزن پیدا نمی کنند بسیار مفید می باشد.

قوی ترین قرص لاغری خارجی

تمامی قرص های لاغری خارجی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم تاثیرگذاری بالایی در کاهش وزن دارند، اما اگر بخواهیم در بین قرص های خارجی معرفی شده در بالا قوی ترین قرص لاغری برای کاهش وزن سریع را معرفی کنیم قرص لاغری گلوریا می باشد که در عین گیاهی و طبیعی بودن قوی ترین چربی سوز گیاهی علی الخصوص چربی های انباشته در دور شکم و پهلو می باشد.

کدام یک از قرص های لاغری را انتخاب کنیم؟

در مورد اینکه کدام قرص لاغری برای شما مناسب است به عوامل مختلف نظیر مقدار اضافه وزن، زمان پیش رو برای کاهش وزن، داشتن برخی ممنوعیت های مصرف دارو و… بستگی دارد که در این مقاله ما به ویژگی های هریک از این قرص های لاغری به صورت مجزا پرداختیم که شما می توانید با مطالعه ویژگی ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از مشورت با پزشک شروع به مصرف داروی لاغری مورد نظر خود کنید.

منع دارویی قرص های لاغری

استفاده از هر دارویی یکسری ممنوعیت ها و محدودیت ها دارد، منع دارویی قرص های لاغری که اکثراً به صورت مشترک در بین آن ها وجود دارد را در زیر برای شما آورده ایم:

✅ منع استفاده برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال

✅ افراد دارای مشکلات کبدی و کلیوی

✅ افرادی که مشکلات قلبی دارند.

✅ فشار خون بالا و پایین

✅ خانم های شیرده و باردار

✅ دیابت

✅ افرادی که از داروهای افسردگی استفاده می کنند و یا مشکلات مغز و اعصاب دارند.

✅ از مصرف سرخود و بدون برنامه داروهای لاغری جداخودداری کنید.

چگونه مطمئن شویم که یک قرص لاغری خارجی اصل است؟

با وارد شدن هر نوع داروی خارجی افراد سودجوی زیادی در صدد ساختن مشابه تقلبی این محصول برمی آیند و نمونه های تقلبی و یا به اصطلاح فیک را روانه بازار می کنند؛ قرص های لاغری از این دسته مستثنی نیستد و متاسفانه شاهد نمونه های تقلبی قرص های لاغری با عنوان محصول اصل هستیم و افراد زیادی بدون اطلاع و تحقیق در مورد قرص لاغری اقدام به خرید انواع قرص لاغری خارجی می کنند و شاهد عوارضی جبران ناپذیر می شوند.

در این موقع است که این نگرانی برای ما ایجاد می شود که از کجا نوع اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

آیا داشتن گارانتی دلیل بر اصل بودن قرص لاغری می باشد؟

آیا سایت معتبری برای خرید قرص لاغری اصل وجود دارد؟ و…

خرید فوری را آنلاین تجربه کنید

اگر به دنبال سریع ترین راه برای خرید قرص لاغری می گردید می بایست از سایت های اینترنتی آنلاین استفاده کنید تا به هدف خود که خرید فوری هست برسید.

در مورد اینکه چه سایتی معتبر است که بتوان به آن اعتماد کرد و محصولات اورجینال را با ضمانت و در کوتاه ترین زمان تحویل گرفت پیشنهاد ما به شما سایت معتبر پاک تن طب می باشد که داروهای اورجینال را به تاییدیه وزارت بهداشت و نحوه ی تشخیص قرص لاغری اصل از فیک همراه با مشاوره رایگان به صورت آنلاین در اختیار شما قرار میدهد. با مراجعه به سایت پاک تن طب که در زیر مشاهده می کنید خیلی راحت و بدون اتلاف وقت قرص لاغری مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

ثبت آنلاین سفارش

برای خرید هریک از قرص های لاغری معرفی شده در بالا سفارش خود را از طریق سایت paktanteb.com ثبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

شراب زبیب یا شربت زبیب، نوعی شربت انرژی دهنده و مقوی است. این شربت با ترکیبات گیاهی و طبیعی که دارد می تواند یک انتخاب خوب برای تقویت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماریها باشد.

کسانیکه دچار ضعف عمومی بدن و خستگی مزمن هستند و یا دچار سوءهاضمه ، ضعف میلی جنسی ، دردهای مفصلی ، ضعف حافظه و کرختی و سردی انگشتان دست و پا هستند میتوانند از شربت امام رضا به خوبی استفاده کرده و شاهد اثر مفید آن باشند.

بیشتر موارد فوق، به دلیل غلبه طبع سرد در ارگانها و اندامهای بدن ایجاد می شود که شراب زبیب رضوی با رفع این سردی و تنظیم اخلاط اربعه بدن فرد، منجر به حل مشکلات مذکور می شود.

همین گرمی طبع شربت زبیب دارای خاصیت تقویت سیستم ایمنی بدن هم هست و باعث افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر ویروسها و باکتریها و عوامل بیماریزایی مثل سرماخوردگی ، آنفولانزا و کرونا می شود.

این شربت با ترکیب مواد طبیعی و خالص طبی و عدم استفاده از هیچگونه ماده شیمیایی و نگهدارنده، یک فرآورده خالص طبیعی در طب سنتی محسوب می شود.

دلیل نامگذاری شراب زبیب به نام شربت رضوی یا شربت امام رضا

شراب در زبان عربی به معنای هر ماده نوشیدنی شیرین یا همان شربت است و زبیب در زبان عربی به معنای کشمش سیاه بزرگ بدون هسته است که در فارسی به آن « مویز » گفته می شود و خواص فراوانی در طب سنتی ایرانی و کتابهای دانشمندان قدیم برای آن ذکر شده است.

از جمله خواص مویز می توان به افزایش حافظه و تقویت قوای عمومی بدن اشاره کرد.

اساس ساخت شربت زبیب رضوی علاوه بر کتاب قرابادین کبیر که نوشته محمدحسین عقیلی خراسانی از اطبای بزرگ ایران است، بر اساس متنی روایی است که با نام «رساله ذهبیه امام رضا (علیه السلام)» شناخته می شود.

به همین دلیل گاهی اوقات از شراب زبیب با نامهای شراب رضوی ، شربت رضوی ، شربت زبیب رضوی و یا شراب زبیب رضوی نیز یاد می شود.

برخی افراد در عوام جامعه این رساله طبی که به زبان عربی می باشد را به امام رضا علیه السلام منسوب می دانند اما برخی دیگر از متخصصان طب سنتی و همچنین متخصصان علوم حدیث، انتساب این رساله به حضرت را به دلیل نداشتن سند محکم در سلسله راویان حدیث، مردود می دانند.

اما آنچه برای ما مسلم است آنکه اگرچه انتساب این رساله به امام رضا علیه السلام مورد تردید متخصصان و خبرگان علوم و اهل فن است، اما فرمولاسیون مذکور در این دارو توسط متخصصان طب ایرانی تایید شده و مورد قبول است.

شراب زبیب توسط «شرکت داروسازی سینا سرشت شرق» متشکل از اساتید و متخصصان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فرموله و تولید شده است.

موارد مصرف و چند خاصیت شربت زبیب رضوی

  • ضعف عمومی ناشی از سوءمزاج سرد
  • رفع کاهش میل جنسی ناشی از سوءمزاج سرد
  • نفخ و سوءهاضمه ناشی از سردی مفرط معده
  • دردهای مفصلی ناشی از سردی مفرط مفاصل
  • بهبود عملکردهای کبدی در بیماریهای سرد کبد مانند کبد چرب
  • بهبود عملکرد دستگاه عصبی در سالمندان
  • بهبود و تقویت حافظه

ترکیبات تشکیل دهنده شربت زبیب رضوی

  • میوه مویز
  • زعفران
  • جوانه قرنفل
  • ریزوم سنیل الطیب
  • مصطکی
  • تخم کاسنی
  • عسل مصفی

نحوه مصرف و نکات قابل توجه

  • مقدار مصرف توصیه شده عمومی شراب زبیب هر روز دو تا سه بار و هر بار یک تا دو پیمانه باید همراه با مقداری آب ولرم مصرف شود.
  • دوز مذکور، یک دوز معمولی و عمومی است ولی این مقدار بنا به توصیه پزشک می تواند برای هر فردی تغییر کرده و بیشتر یا کمتر شود.
  • دارو را باید در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد و در تاریکی نگهداری کنید.
  • همچنین در صورت مشاهده رسوب در ته شیشه، باید بدانید این رسوب نشانه خرابی و فاسد شدن دارو نبوده و ناشی ار پروسه طبیعی تولید این محصول می باشد.
  • در صورتی که با باز کردن درب بطری گاز از آن خارج شود می بایست از مصرف آن خودداری نمایید.
  • توصیه شده است که قبل از مصرف دارو را به خوبی تکان دهید تا حالت هموژن پیدا کرده و آماده مصرف باشد.

مصرف شربت زبیب رضوی در کودکان زیر دو سال و همچنین در زنان باردار و شیرده فقط پس از تجویز توسط پزشک مجاز است و این افراد نباید بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف آن نمایند.

همچنین مصرف این فرآورده در مبتلایان به اختلال هراس پانیک ، پرکاری تیروئید ، اختلال توجه و بیش فعالی ، تپش قلب و همچنین در مصرف کنندگان ریتالین و متی مازول فقط پس از مشورت با پزشک معالج و تجویز فرآورده توسط وی مجاز است.

افراد گرم مزاج باید در مصرف شراب زبیب احتیاط کنند و بهتر است که آن را با قدری عرق سرد مثل عرق کاسنی مصرف کنند تا دچار عوارض جانبی ناشی از گرمای بیش از حد مثل خارش پوستی و احساس گرما و … نشوند.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

مصرف دو لیوان آب قبل از ناهار و شام جهت تاثیرگذاری مطلوب قرص لاغری گلوریا توصیه می شود. همچنین در دوره مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید از مولتی ویتامین روزانه جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

✅ کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی

✅ کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

✅ کاهش کلسترول خون

✅ کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

✅ بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

ترکیبات قرص لاغری گلوریا

از آنجایی که قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات طبیعی می باشد، نسبت به داروهای شیمیایی طرفداران زیادی برای خود دارد. ترکیبات قرص گلوریا اصل عبارتند از:

لوتوس هندی (گل لاله مردابی):

لاله مردابی گل ملی کشورهای هند و ویتنام است و دارای خواص فوق العاده درمانی است. این گل برای درمان تب، اسهال، آفتاب زدگی، تقویت قلب و درمان خونریزی و همچنین درمان بی خوابی و سرطان کاربرد دارد. مصرف این گیاه به شدت نشاط آور است و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد. در قرص گیاهی گلوریا از عصاره لاله مردابی استفاده شده است.

عصاره ریشه بهارنارنج:

بهارنارنج دارای طبیعت گرم و حاوی ویتامین های گروه B، C و D است. این گیاه در رفع ضعف اعصاب مفید است و گیاهی نشاط آور محسوب می شود. کمک به هضم غذا و درمان ناراحتی های معده و سیستم گوارشی از مزایای بهارنارنج است. تعدادی از عوارض جانبی ذکر شده برای قرص گلوریا به دلیل وجود این گیاه در ترکیبات آن است. بی خوابی، افزایش ضربان قلب و بالا رفتن فشار خون از جمله عوارضی است که مصرف بهارنارنج می تواند ایجاد کند.

عصاره کاسیا:

کاسیا دارای انواع مختلفی است. عصاره گیاه کاسیا برای تقویت روده، کبد و کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. با تقویت روده و کبد اشتهای کاذب رفع گردیده و سیستم گوارشی بهتر عمل می کند. همچنین رفع چربی کبد موجب رفع مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه، لک، کک و مک و اگزما می شود. گیاه کاسیا دارای طبعی شرد است اما به دلیل ترکیب با موادی با طبع گرم، به تعادل رسیده است.

این گیاه برای بانوان باردار و شیرده و همچنین بیماران دیابتی دارای منع مصرف است. همچنین بیمارانی که برای کنترل چربی خون داروهای شیمیایی مصرف می کنند نباید از محصولات حاوی کاسیا استفاده کنند.

گیاه هل باد:

هل باد گیاهی دارویی با طبع گرم و خشک است و دارای خواصی چون مسکن درد دندان، زخم معده، درد معده، آرامبخش اعصاب و چربی سوز است. دانه هل تقویت کننده معده و ضد نفخ و بادشکن است. همچنین این گیاه به هضم غذا کمک می کند.

گیاه بابا آدم:

گیاه بابا آدم ضمن افزایش متابولیسم بدن، ادرار آور بوده و تعریق را افزایش می دهد. این گیاه با دفع آب از بدن از احتباس آن در بین بافت های بدن جلوگیری می کند. این گیاه ضمن ضد عفونی نمودن دستگاه گوارشی، موجب رفع یبوست و تسریع در هضم غذا می شود.

خشکی دهان، سر درد، تهوع و اسهال و بی قراری از عوارض مصرف بیش از اندازه گیاه باباآدم است.

گرده موم زنبور عسل:

گرده ای که زنبورهای عسل به همراه خود به کندو می آورند، در درمان بیماری های کبد و مشکلات قلبی عروقی مفید است.

آیا قرص لاغری گلوریا می تواند توده های چربی قدیمی بدن را از بین ببرد؟

چربی های انباشته شده در قسمت های شکم و پهلو معمولا توسط رژیم و ورزش به سختی از بین می روند. ترکیبات قرص لاغری گلوریا به گونه ای است که می تواند چربی های قدیمی و انباشه موجود در قسم های شکم و پهلو را از بین برده و موجب کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی شود. بنابریان با مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر، از شر چربی های قدیمی دور شکم و پهلو راحت شوید.

آیا قرص گلوریا برای بهبود چربی سوزی و همچنین رفع استپ وزنی مناسب است؟

یکی از دغدغه های افرادی که نسبت به کاهش وزن اقدام می کنند، پایین بود متابولیسم و توقف کاهش وزن بعد از مدتی کوتاه است. این مورد در زمان استپ وزنی رخ می دهد و لازم است از یک مکمل لاغری قدرتمند جهت رفع استپ وزنی استفاده شود. قرص لاغری گلوریا می تواند با افزایش متابولیسم بدن باعث شکستن استپ وزنی شده و کاهش وزن فرد استفاده کننده را مجددا شروع نماید.

با استفاده از قرص لاغری گلوریا، چربی های انباشته شده در بدن شکسته شده و به انرژی مصرفی بدن تبدیل می شود.

آیا قرص لاغری گلوریا از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند؟

فیبر موجود در گیاه لوتوس که یکی از ترکیبات اصلی قرص لاغری گلوریا می باشد، تاثیر زیادی در پیشگیری از یبوست در دوران مصرف این مکمل لاغری دارد. این در حالی است که مصرف اکثر داروهای لاغری با عوارضی مانند ابتلا به یبوست همراه است.

آیا قرص گلوریا کلسترول و قند خون را کاهش می دهد؟

یکی از عوارض متداول افزایش وزن، ابتلا به قند و چربی خون بالا است. قرص لاغری گلوریا با جلوگیری از جذب قند و چربی در بدن، از بالا رفتن قند و چربی خون جلوگیری می کند.

عوارض احتمالی حین مصرف قرص گلوریا

✅ بی‌خوابی: به علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول

✅ سردرد و سرگیجه

✅ بی‌حالی

✅ تشنگی

✅ تپش قلب

✅ افت فشار خون

موارد مهم برای پیشگیری از موارد ذکر شده

مصرف روزانه و مداوم آب

خرید قرص لاغری گلوریاخرید قرص لاغری گلوریا

نکته مهم

این دارو را تا ۳ دوره متوالی می‌توانید مصرف کنید. برای ادامه مصرف باید یک ماه به بدن خود استراحت دهید و بعد مصرف دارو را ادامه دهید.

نکات مصرف بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لذا دستورات مصرف باید اجرا گردد تا هیچ مشکلی حین مصرف دارو پیش نیاید.

✅ این دارو برای افرادی که بیماری مغزی اعصاب را دارند ممنوع می‌باشد (بجز میگرن)

✅ این دارو برای افرادی که بیماری‌های ریوی (آسم) و کلیوی هستند، ممنوع می باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران فشار خون بالا ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران دیابتی (تزریق انسولین) ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می‌باشد. (حتی یک وعده شیردهی در شبانه‌روز)

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به بارداری» مصرف این دارو را قطع کنید.

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به هرگونه آزمایش، مصرف این دارو را قطع کنید.

قرص لاغری گلوریاقرص لاغری گلوریا

روش مصرف قرص لاغری گلوریا

ابتدا در پنج روز اول روزی یک عدد قرص نیم ساعت قبل از صبحانه ناشتا با ۲ لیوان آب میل می شود. در این پنج روز اگر اشتهایتان کم شد تا روز آخر (۶۰ روز) همان روزی یک عدد میل کنید و مصرف خود را به ۲ عدد افزایش ندهید. اما اگر اشتهای شما کم نشد از روز ششم به بعد روزی ۲ عدد قرص با هم ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه با ۲ لیوان آب میل کنید. در صورتی که روزی ۲ عدد قرص میل می کردید و اشتهایتان آخر شب برمی گشت می توانید یک عدد قرص ناشتا میل کنید و قرص دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار که معده سبک می شود میل کنید. فراموش نکنید که قرصتان را باید با ۲ لیوان آب میل کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

اگر شما جزو افرادی هستید که مکرر دچار سردرد و میگرن می‌شوید و زندگی روزمره‌تان دچار اختلال شده است و داروهای شیمایی موجود در بازار سردرد شما را بهبود نمی‌بخشد، لازم است با قرص اطریفل افتیمونی اشنا شوید.

قرص اطریفل توسط شرکت دارو سازی نیاک تهیه شده است و مبنای آن بر اساس گیاهان دارویی است. با توجه به این که اغلب سردردهای میگرنی به دلیل اختلالات گوارشی و کبدی است بنابراین شرکت نیاک به تولید قرص اطریفل افتیمونی یا دودر تریپ دست زده است. این قرص حاوی گیاهان تقویت کننده معده کبد و ترکیبات آرام بخشی چون گل سرخ و گل گاوزبان است.

گل گاو زبان حاوی ترکیبات مفرح بوده و تقویت کننده روح است. گل سرخ نیز سردرد را برطرف می‌کند. از این رو قرص اطریفل افتیمونی یک داروی مسکن محسوب نمی‌شود و بلکه با رعایت شرایط دوره مصرف و پس از اتمام دوره درمان باعث بهبود کامل و التیام درد می‌گردد.

ترکیبات قرص اطریفل افتیمونی

✅ هلیله زرد

✅ هلیله کابلی

✅ هلیله سیاه

✅ بلیله

✅ آمله

✅ افتیمون

✅ تربد

✅ انیسون

✅ گلاب

✅ گل گاوزبان

موارد مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ درمان سردرد، دردهای میگرنی و سردردهای صبحگاهی بویژه با منشاء کبدی

✅ التیام دهنده درد مفاصل

✅ داروی کمکی در درمان کمردرد و دردهای سیاتیکی

اطریفل چیست؟

اطریفل (نام این داروی میگرن و ضد سردرد) عربی شده واژه هندی تری پهلای به معنی ترکیب سه داروی هلیله و بلیله و آمله است. این ترکیب دارویی مقوی معده و کبد بوده و به هضم غذا کمک زیادی می‌کند. بنابراین ترکیبات قرص اطریفل افتیمونی کاملا گیاهی است و برخلاف داروهای شیمیایی عوارضات جانبی ان بسیار کم است.در طب سنتی از اطریفل افتیمونی به منظور پاک سازی معده، تنقیه مغز، دفع سودا و بلغم و درمان مالیخولیا که شامل افسردگی و وسواس است، استفاده می‌نمایند.

داروی اطریفل افتیمونی مانند همه داروها دوره درمان دارد و باید در دوره درمان به درستی مصرف گردد تا اثر بخشی لازم و کافی را برای بیمار داشته باشد. اگر چه پایه گیاهی این دارو باعث می‌شود که عوارض جانبی بسیار کمی داشته باشد اما با این حال موانع منع مصرف آن در اینجا توضیح داده می‌شود.

این فرآورده ممکن است موجب اسپاسم عضلات صاف شود، به همین دلیل مصرف آن در دوره بارداری توصیه نمی‌شود. با اینحال در دوره شیردهی کودک مصرف قرص اطریفل افتیمونی منع مصرف ندارد مگر آن که مادر متوجه شود، کودک به دلیل مصرف این قرص دچار اسهال، دل پیچه و دل درد می‌شود.

اساس شرکت دارویی نیاک تولید دارو بر اساس طب سنتی و درمان با گیاهان است. این شرکت علاوه بر قرص اطریفل افتیمونی اقدام به تولید اطریفل شاهتره برای درمان حساسیت و اگزمای پوستی و اطریفل صغیر برای تقویت معده و درمان موهای سفید نموده است. فروشگاه پاک تن طب افتخار دارد که با ارائه محصولات دارویی گیاهی به مردم ایران زمین و معرفی ترکیبات این داروها کمکی به مشتریان عزیز خود داشته باشد.

موارد منع مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ در صورت وجود حساسیت شناخته شده به هر یک از اجزاء فرآورده

✅ مصرف در دوران بارداری به احتمال ایجاد اسپاسم عضلات صاف، مصرف دارو در بارداری توصیه نمی گردد.

احتیاط در مصرف قرص اطریفل افتیمونی

✅ در صورت مصرف همزمان با داروهای ملین، دوز داروها کاهش یابد.

✅ دوره درمان حداقل ۴ تا ۸ هفته می باشد. لذا مصرف دارو را تا پایان دوره درمان بطور منظم مصرف نمایید.

✅ در صورت فراموش نمودن یک دوز، دوز بعدی را در زمان خود مصرف نموده و از افزایش دوز بعدی اجتناب نمایید.

✅ مصرف در دوران شیردهی مجاز است، البته ممکن است موجب تغییر طعم شیر و ایجاد اسهال و دل پیچه برای نوزاد گردد.

روش مصرف قرص اطریفل افتیمونی

طبق نظر پزشک و یا ۳ بار در روز و هر بار ۱ تا ۲ قرص

عوارض جانبی قرص اطریفل افتیمونی

افتیمون و تربد خاصیت ملینی داشته و بنابراین ممکن است موجب لینت مزاج یا کرامپ شکمی گردد که میزان آن در طول دوره درمان کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

کپسول اسلیم فول به همراه رژیم غذایی یک فرمول طراحی شده برای کمک به کنترل وزن از طریق سوختن چربی و کاهش میل به شکر (شیرینی) است .

پودر سرکه سیب: یک چربی سوز بی نظیر می باشد و پتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است.

به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند بهبودی در گوارش و هضم غذا، دردهای مفصلی و عضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده اند .

پودر چای سبز: چای سبز حاوی کافئین و ترکیبات فنلی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عامل محرکی برای سوزاندن کالری می باشد، همچنین به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده چربی خون (کلسترول) توصیه می گردد، علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان مانند کاتچین و فیتوکمیکال ها دارای اثرات ضد سرطانی می باشد.

جلبک دریایی: جلبک دریایی با تأمین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک شایانی به سلامت غده تیرویید می نماید. بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن می شود (کم کاری تیروئید) با تأمین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش می یابد علاوه بر این به دلیل وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش افزایش یافته و استقامت بدن را بالا برده و به سلول ها اجازه می دهد انرژی مصرف کنند.

کروم غذایی: کروم یک عنصر ضروری در سوخت و ساز قند در بدن می باشد که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی (شکر) می گردد. در پنجاه و هفتمین نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا در بوستون اظهار شد مصرف روزانه مکمل های حاوی کروم به شکل قابل توجهی به عملکرد انسولین بهبود می بخشد.

ویتامین B6: در سنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (آدرنالین) ایفای نقش می کند. آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است و باعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز می شود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است.

هشدارها

http://paktanteb.com/product/slim-full/

1-در صورت استفاده از دوز توصیه شده عوارض جانبی خاصی دیده نشده است. مگر در افرادی که نسبت به کافئین و یا گیاهان به کار رفته در دارو حساس می باشند که ایجاد واکنش های آلرژی مانند تپش قلب، سرگیجه، کوتاه بودن تنفس، اسهال، سوزش معده و یا سایر علایم مشابه ایجاد نماید که در صورت مشاهده این علایم مصرف دارو را قطع نمایید.

2-در دوران بارداری و شیردهی از مصرف دارو خودداری نمایید.

3-در افراد زیر 18 سال استفاده نگردد.

4-بیماران دارای پر کاری تیروئید از مصرف دارو خودداری نمایند.

نکات قابل توصیه

از مصرف همزمان دارو با سایر داروها به خصوص داروهای ضد انعقاد خون خودداری گردد. تا دو ساعت بعد از مصرف این داروها، داروهای دیگر استفاده نگردد. در صورت حساسیت به کافئین با دستور پژشک استفاده نمایید. کسانی که دارای کم خونی هستند و یا از داروی levodopa استفاده می کنند با پزشک خود مشورت نمایند.

مصرف در بارداری

ممنوع است

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()