درمان سرماخوردگی با قرص اکی هرب
نوشته شده توسط : اینفورتکس

سرماخوردگی و آنفولانزا تهدیدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب میشوند. شرکت داروسازی گیاهی گل دارو برای فعال نمودن سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز سرماخوردگی دارویی بسیار مفید تولید کرده است.

درمان سرماخوردگی با قرص ایمواستیم (اکی هرب)

سرماخوردگی و آنفولانزا تهدیدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شوند. شرکت داروسازی گیاهی گل دارو برای فعال نمودن سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز سرماخوردگی یک قرص گیاهی بسیار مفید تولید کرده است. حفاظت از بدن در برابر میکروب ها و عوامل بیگانه وظیفه مهمی است که سیستم ایمنی بدن آن را بر عهده دارد. این سیستم در بدن با از بین بردن یا بی خطر کردن عوامل بیگانه متجاوز و میکروبها از بدن محافظت میکند و با استفاده از گلبول های سفید با آنتی ژن های حمله کننده به بدن و میکروب ها میجنگد و آنها را نابود میکند. اعضای تشکیل دهنده سیستم ایمنی بدن عبارتند از:

✅ قسمت هایی از طحال

✅ مجرای معدی روده ای،

✅ غده تیموس،

✅ غدد لنفاوی،

✅ لوزه ها

✅ مغز استخوان

تلاش برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامتی آن از این جهت بسیار مهم تلقی میشود که اگر میکروب ها و عفونت ها و ویروس ها بتوانند به راحتی وارد بدن شوند و به سختی از بین بروند، باعث بیمار شدن فرد می شوند.

شیرابه خشک شده اندام هوایی گیاه اکیناسه (purpurea Echinacea) ماده ی تشکیل دهنده ی قرص ایمواستیم (اکی هرب) میباشد.در ادامه به بررسی خاصیت این گیاه می پردازیم.

ترکیب گیاهی قرص ایمواستیم (قرص اکی هرب)

گیاه اکیناسه یا سرخارگل که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید بوده و استفاده از آن در آمریکای شمالی و اروپا برای درمان سرما خوردگی بسیار رواج دارد از دسته گیاهان علفی بوده و قد آن حداکثر یک تا یک و نیم متر هست.

بهبود یافتن سریع تر زخم ها با استفاده موضعی به شکل سنتی از عصاره های اکیناسه توسط آزمایشاتی که بر روی این گیاه انجام گرفته، ثابت شده است. طبق نتیجه ی این آزمایشات و مطالعات دیگر گیاه اکیناسه دارای اثر صد در صدی بر روی نیروی دفاعی و تقویت سیستم ایمنی بدن هست چراکه سبب لوکالیزه شدن عفونت و پیشگیری از انتشار یافتن عفونت در دیگر بخش های بدن می شود.

نحوه ی مصرف قرص سرماخوردگی ایمواستیم

بزرگسالان برای تقویت سیستم ایمنی خود باید روزانه ۳ بار و هر بار یک عدد قرص مصرف کنند. و کودکان بالای دو سال نیز در صورت لزوم باید از نوع محلول این دارو استفاده کنند.

باید ها و نباید های مصرف این قرص

برای بیماری های حادی مثل:

✅ ایدز،

✅ سل،

✅ اختلالات اتوایمیون و مولتیپل اسکلروزیس، قرص ایمواستیم(اکی هرب) نباید استفاده شود.

بیماران دیابتی تیپ I نیز مجاز به استفاده از این دارو نمی باشند. این دارو برای افرادی که به گیاهان آلرژی دارند نباید استفاده شود. این دارو برای مصرف بیش از ۸ هفته و برای طولانی مدت پیشنهاد نمی شود. بانوان باردار ممنوعیت مصرف این قرص را دارند و مادران شیرده حتما باید برای استفاده از مشورت پزشک بهره ببرند.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: