نمایندگی فروش روغن خراطین در شیراز
نوشته شده توسط : اینفورتکس

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .

یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .

کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد !

لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند .

آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند .

شاید شما با خودتان بگویید این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید .

در واقعیت روغن خراطين در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد .

رابطه کرم ایزنفتیدا با روغن خراطین اصل :

کرم ایزنفتیدا یک کرم تقریبا نادر و گران قیمت است که در انواع صنعت ها از جمله تهیه انواع کمپوست ها یا تهیه روغن ها از جمله روغن خراطین اصل !

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت .

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از خریداران روغن خراطین را درگیر کرده است این است که آیا روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر، اما پاسخ به این سوال را نمی توان تنها در یک کلمه و به صورت بلی یا خیر داد، بلکه باید توضیحات کامل و جامعی در این باره بیان شود تا خریداران روغن خراطین بتوانند بهترین انتخاب را داشته و بهترین نتیجه را نیز دریافت کنند.

اگر منظور از طرح کردن سوال آیا روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر، مشاهده تاثیرات آن در مدت زمانی بسیار کوتاه، می باشد، نمی توان به آن جواب مثبت داد. زیرا اغلب افراد انتظار دارند در کمتر از یک ساعت با استفاده برای یک بار از روغن خراطین تاثیرات آن را مشاهده کنند. در واقع پس از تهیه روغن خراطین اصل باید به مدت دو هفته و مرتب از آن استفاده شود. سپس عکس قبل از مصرف محلی که از روغن استفاده شده را با عکس همان نقطه از بدن پس از ۲ هفته استفاده از روغن خراطین را باید مقایسه کرد. حال می توان تغییرات را در حجم موضع مورد نظر مشاهده کرد. البته برای مشاهده نتیجه نهایی از تاثیرات روغن خراطین، نیاز به زمانی در حدود یک ماه می باشد.

آشنایی با خواص روغن خراطین

افزایش حجم

یکی از مهمترین و بارز ترین خواص روغن خراطین، افزایش حجم در نواحی مختلف بدن انسان می باشد. این موضوع موجب شده تا استفاده از روغن خراطین بسیار زیاد شود. معمولا یکی از مواردی که استفاده از روغن خراطین بسیار رایج و مرسوم بوده، ورزش هایی مانند بدنسازی می باشد. زیرا افزایش حجم در عضلات باعث می شود تا ورزشکاران از نظر قدرت بدنی و همچنین زیبایی اندام به سطح راضی کننده ای برسند. از دیگر مواردی که افزایش حجم کاربرد داشته، روابط عاطفی و زناشویی می باشند. زیرا این محصول می تواند حجم سینه، گونه و لب خانم ها و همچنین آلت تناسلی مردان را بیشتر کند. بدین ترتیب افرادی که از روغن خراطین استفاده می کنند، می توانند زندگی زناشویی سالم تر و مستحکم تری نسبت به سایر افراد داشته باشند.

تقویت و رشد موها

یکی دیگر از خواص این روغن، تقویت و رشد موها می باشد. زیرا استفاده از روغن خراطین باعث افزایش گردش خون می شود. بدین ترتیب با استعمال آن در قسمت پوست سر، گردش خون در این منطقه بیشتر می شود. این موضوع باعث می شود تا فولیکول های مو تقویت شوند. این موضوع سبب می شود موها تقویت شده و رشد آنها بیشتر و سریع تر شود. بدین ترتیب می تواند از ریزش مو جلوگیری نماید.

کمک به تسکین درد

با توجه به اینکه افزایش گردش خون در عضلات مختلف، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. می توان به این موضوع نیز اشاره ای کرد که استفاده از روغن خراطین و افزایش گردش خون در مفاصل، می تواند درد های مختلف از جمله درد ناشی از روماتیسم در مفاصل را کاهش دهد. این موضوع باعث شده تا از روغن خراطین به عنوان یکی از روغن های پر کاربرد در ماساژ درمانی نیز استفاده شود.

تاثیرات مثبت بر روی پوست

یکی دیگر از خواص روغن خراطین رفع انواع چین و چروک و جوان سازی پوست انسان می باشد. با توجه به اینکه این روغن در افزایش حجم تاثیر دارد. لذا با افزایش حجم صورت، انواع خطوط و چین چروک مانند خطوط پیشانی، خط اخم، خط خنده و… می شود. همچنین این روغن می تواند در شفاف سازی پوست و کاهش لک تاثیرات مثبتی داشته باشد. از طرفی بر روی نرمی و لطافت پوست نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که روغن خراطین برای پوست انسان خواص بسیار زیادی دارد.

نحوه تشخیص روغن خراطین اصل

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در خرید روغن خراطین ممکن است پیش بیاید، اصل نبودن آن می باشد. این موضوع به خاطر سودجویی برخی از تولید کنندگان می باشد. زیرا به خاطر هزینه های بالای روغن خراطین اصل، ترکیبات ارزان تری به آن افزوده می شود. این موضوع باعث می شود که کیفیت و کارایی روغن خراطین کاهش پیدا کند. بدین ترتیب برخی از افراد ممکن است با تهیه روغن خراطین و استفاده از آن، تاثیرات مثبت آن را مشاهده نکنند. این موضوع به خاطر اصل نبودن محصول تهیه شده می باشد. حال ممکن است بسیاری از افراد تمایل داشته باشند که بدانند نحوه تشخیص دادن روغن خراطین اصل چگونه می باشد.

معمولا دو نشانه اساسی برای تشخیص صحیح این موضوع وجود دارد. یکی از نشانه ها تیرگی و دیگری غلیظ بودن آن می باشد. بدین ترتیب روغن هایی که تیرگی و غلظت مناسبی ندارند، ممکن است دارای ناخالصی زیادی باشند. این موضوع باعث می شود تا استفاده از ان تاثیر چندان مناسبی نداشته باشد. بدین ترتیب با یک بررسی ساده می توان از اصل بودن این محصول اطمینان حاصل کرد.

روش استفاده از روغن خراطین

پس از خرید روغن های خراطین باید به فکر چگونگی استفاده از آن بود. زیرا هر محصولی که خریداری می شود، به خصوص محصولات مربوط به طب سنتی باید طبق دستورالعمل خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. در غیر این صورت کارایی مناسبی نخواهند داشت. در ادامه نکات بسیار مفیدی ارائه می شود که برای استفاده صحیح از خراطین باید به آنها توجه بسیار ویژه ای بود.

در اولین مرحله باید محل مورد را به خوبی شستشو داد. این کار باعث می شود تا روغن به خوبی بر روی پوست موضع مد نظر بنشیند. سپس با استفاده از حوله تمیز اقدام به خشک کردن پوست در محل مورد نظر کرده، تا اثری از رطوبت باقی نماند. مقدار مناسب برای هر بار مصرف ۳ الی ۵ قطره می باشد. حال باید به خوبی محل مورد نظر را ماساژ داد. دقت داشته باشید که برای مواردی که هدف افزایش حجم به صورت طولی بوده نحوه ماساژ با زمانی که هدف افزایش حجم به صورت قطری بوده، فرق هایی دارد. ماساژ اندام های مختلف می تواند به شکل های مختلفی از جمله دورانی، ضربه ای، پنی لس و پنی مور باشد. نوشیدن آب کافی در طول دوره مصرف باعث تاثیر گذاری بهتر روغن خراطین می شود.

آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

یکی دیگر از دغدغه های افرادی که قصد استفاده از روغن هایی مانند خراطین را دارند، ترس از بازگشت فرم ایجاد شده موضع مورد نظر به حالت اولیه خود می باشد. این ترس را در بیش از ۸۰ درصد افرادی که برای نخستین بار تصمیم به استفاده از روغن خراطین گرفته اند، می توان مشاهده کرد. اما با اندکی صبر و تجربه می توان به این نتیجه بسیار مهم دست یافت که تغییر فرم ایجاد شده توسط خراطین هرگز به حالت قبلی بر نمی گردد و در اصل این محصول توانایی تغییر فرم یا حجم دهی دائمی دارد. بدین ترتیب اغلب افراد از این محصول برای افزایش حجم عضلات خود و یا سایر موارد استفاده می کنند. دائمی بودن تاثیرات این محصول باعث شده نیاز به استفاده از محصولات شیمیایی و غیر طبیعی کاهش پیدا کند. این موضوع در سلامتی انسان ها تاثیرات بسیار مثبتی دارد. زیرا مضرات خراطین اصل نسبت به داروهای شیمیایی بسیار کمتر و ناچیز می باشد.

بهترین روغن های خراطین موجود در بازار

معمولا افرادی که به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از مصرف روغن خراطین می باشند، به دنبال خرید بهترین نمونه از این محصول می باشند. با توجه به وجود محصولات تقلبی بسیار زیاد در بازار، شناخت محصولات اصل و مرغوب می تواند اهمیت دو چندانی پیدا کند. یکی از بهترین نمونه هایی که می توان معرفی کرد، روغن خراطین البرز می باشد. این روغن را می توان به راحتی و از طریق اینترنت نیز خریداری کرد. خرید اینترنتی بسیار سریع تر و مقرون به صرفه می باشد. خرید اینترنتی روغن خراطین محدودیت زمانی و مکانی خاصی نیز ندارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: