حقایقی راجع به دمنوش های لاغری نیوشا
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مقاله قصد داریم به تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری بپردازیم. با ما همراه شوید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان درباره تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری گفت: این روزها بسیاری از افراد با هدف لاغری اقدام به مصرف دمنوش‌های گیاهی می کنند که در بسیاری موارد در نتیجه مصرف این داروها و یا دمنوش‌های گیاهی موفق به کاهش وزن خود می شوند اما اینکه تا چه اندازه این کاهش وزن بدلیل مصرف این دمنوش‌های گیاهی است، برای بسیاری سوال است .اینکه بسیاری از این دمنوش‌های گیاهی با کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شوند حقیقی غیر قابل انکار است اما برای نتیجه گیری از این دمنوش‌های گیاهی لاغری باید مقادیر بسیاری زیادی در طول روز از این دمنوش‌ها مصرف کرد. یک قرص چای سبز معادل ۱۲ لیوان دمنوش چای سبز است پس یک فرد برای استفاده از تاثیر دمنوش گیاهی باید مقادیر زیادی از این نوع گیاهان مصرف کند، که برای همه امکان پذیر نیست اما در بسیاری موارد شاهد بودیم که مصرف کنندگان از نتیجه این دمنوش‌های گیاهی راضی بودند.

Image result for â«Ø¯ÙÙÙØ´ ÙÛÙشاâ¬â

رئیس کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزش اصفهان گفت: اکثر کسانی که ادعا می کنند با مصرف دمنوش‌های گیاهیدر کاهش وزن موفق بوده‌اند همزمان با مصرف این دمنوش‌های گیاهی لاغری، کالری های دریافتی خود را نیز کم کرده‌اند و علاوه بر آن به ورزش یا پیاده روی پرداخته‌اند. این متخصص تغذیه گفت: مصرف داروهای گیاهی و فرآورده های سنتی با سلامتی تعارضی ندارد، اما افراط در مصرف این قبیل محصولات، منجر به مسمومیت کبد می شود. لاغری و کاهش وزن را باید بر اساس یکسری اصول علمی و آزمایش شده به انجام رسانید . لاغری بی ضرر و آسان که بر پوست و زیبایی اثر سوء نداشته و بر سلامتی نیز مضر نباشد را باید با کاربرد اصول تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی و تحرکی که در یک برنامه مدون در اختیار قرار می گیرد به انجام رساند. دمنوش های لاغری نیوشا توسط متخصین و مشاورین رسمی عرضه می شوند و فرد در طول دوره مصرف از حمایت این مشاورین برخوردار خواهند شد. گیاهان داروئی موثر بر لاغری و کاهش وزن به عنوان سرعت بخش می توانند روند چربی سوزی را سرعت بالایی بدهند.

Related image

شرکت نیوشا محصولات متنوعی با پایه ی دمنوش های گیاهی نیوشا دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

معرفی دمنوش های گیاهی نیوشا:

چای ترش: چای ترش یکی از دمنوش های گیاهی نیوشا است که منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان می باشد. مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها سطح کلسترول و تری گلیسرید را کاهش می دهند. کاهش کلسترول، سلامت قلب را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

همچنین این آنتی اکسیدانها به پاک شدن بدن از رادیکال های آزاد که می توانند به سلول ها و DNA آسیب برسانند کمک کرده و ما را در برابر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و سرطان محافظت می کنند.

نام آنتی اکسیدان ها آورده شود شامل فلاونوئیدها (Flavonoids) و پلی فنول ها (Phenols) گوناگونند که عملکرد ضد اکسیداتیو و ضد التهابی دارند.

 ✓ کاهش وزن

 فازئولامین (Phaseolamin)چای ترش تولید آنزیم آمیلاز را مهار می کند. جذب کربوهیدرات و نشاسته را کاهش می دهد و به این ترتیب به کاهش وزن کمک می کند.

 ✓ کاهش کلسترول

 بیوفلاونوئیدهای چای ترش کلسترول بد خون (LDL) را کاهش می دهد و از انسداد جریان خون جلوگیری می کند.

 ✓ جلوگیری از پیری پوست

 آنتی اکسیدان های چای ترش با از بین بردن رادیکال های آزاد اختلالات پوستی را از بین می برد و روند پیری پوست و چین و چروک را کند می کند.

 ✓ محافظ کبد

 پلی فنولهای چای ترش با مهار رادیکال های آزاد موجب جلوگیری از اختلالات کبدی می شوند.

 ✓ ضد سرطان

 پروتوکاتکوئیک اسید چای ترش ضد تومور است. از رشد و توسعه سلول های سرطانی جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 ✓ بهبود افسردگی

 فلاونوئیدهای چای ترش اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. دستگاه عصبی را آرام کرده و به درمان افسردگی کمک می کند.

 ✓ سلامت قلب و عروق

 فلاونوئیدها و آنتوسیانینهای چای ترش به کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید و کاهش فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

عوارض جانبی

 خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افراد مبتلا به دیابت قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

افرادی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند و زنان یائسه که تحت هورمون درمانی هستند قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

مصرف این چای به افرادی که فشار خون پایین دارند توصیه نمی شود.

دمنوش های گیاهی نیوشا

میکس بری: این دمنوش ترکیبی از ریزمیوه های قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. – میوه های قرمز سرشار از فیبر هستند. از این منظر، آنها به کاهش وزن، کلسترول و فشار خون کمک زیادی می کنند. – این دمنوش آرامش بخش و خنک کننده است و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیبات آن در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار مؤثر است. این چای دارای مواد نگهدارنده نمی باشد. بنابراین، باید حتماً در یخچال نگهداری شود.





:: برچسب‌ها: دمنوش نیوشا، دمنوش لاغری نیوشا ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: